Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ
Tablety


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 27, 28, 29
Nowe trasy dla ED74
Autor Wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 20-05-2012, 12:18    Odpowiedz z cytatem

Zawsze najlepszym rozwiązaniem jest to z którego się nie korzysta.

Zaś swoją swoją opinię wyraża na podstawie zasłyszeń z opowieści innych.
Zestawienie, a raczej jego zmiana w taborze wspomnianego pociągu wynika z frekwencji.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 17-06-2014, 10:15    Odpowiedz z cytatem

PKP Intercity naprawi 8 składów ED74

PKP Intercity ogłosiło przetarg na wykonanie naprawy okresowej 8 elektrycznych zespołów trakcyjnych serii ED74 na 4-tym poziomie utrzymania. Podczas naprawy pojazdy zyskają malaturę przewoźnika.
PKP Intercity dysponuje 14 pociągami typu ED74 Bydgostia, potocznie nazywanymi „Edytami”. Zostały wyprodukowane przez Pesę Bydgoszcz na zamówienie spółki PKP Przewozy Regionalne. W latach 2007-2008 powstało ich 14 sztuk. Pociągi należą do PKP Intercity od 2008 roku, kiedy to Przewozy Regionalne wydzielono z Grupy PKP.

Więcej:

http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosci/19946/PKP-Intercity-naprawi-8-skladow-ED74.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

beton44 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Cze 2009

PostWysłany: 17-06-2014, 21:35    Odpowiedz z cytatem

Przed naprawą odpoczęły sobie 2 lata zdrowo w krzakach w Krakowie-Bieżanowie Faja
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 13-09-2017, 20:25    Odpowiedz z cytatem

sheva17 napisał/a:
Z uwagi na wjazd na stację Tarnobrzeg padło właśnie na ED 74. Czasowo powinno to nieźle wyglądać, bo nie będzie wjazdu ani do Skarżyska, ani też do Przeworska.

Na tak długą trasę to chyba dwa zespoły w jeden pociąg połączą, co?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 18-09-2017, 16:21    Odpowiedz z cytatem

Który z pociągów jadących przez Tarnobrzeg jest planowane na ED74. ???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

DarekP Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Wrz 2010
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 20-09-2017, 12:39    Odpowiedz z cytatem

Miał to być San, ale już się chyba koncepcja zmieniła. Poczekamy, zobaczymy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 10-11-2017, 12:20    Odpowiedz z cytatem

Noema napisał/a:
ED74 są idealne na krótkie trasy dojazdowe do Warszawy. Na miejscu decydentów PKP IC zrobiłabym ze 3-4 pary IC relacji Warszawa - Ostrołęka oraz Warszawa - Płock (albo po prostu Ostrołęka - Płock). Na brak pasażerów nie mogliby narzekać, bo oferta KM dla tych miast jest na żenującym poziomie.

To pieśń przyszłości. Z resztą utopijna. InterCity nigdy nie stworzy takiej relacji. Prędzej Koleje Mazowieckie.
Tak. Podobnie jak inni na tym forum myślę że te składy są dobre na krótkich relacjach w pociągach uruchamianych przez InterCity. W oparciu o obecnie działający rozkład jazdy widziałbym je w pociągach takich jak: "Bzura", "Boznańska", "Lompa", "Panorama", "Godula", "Nida", "Lednica" i ze dwie międzyszczytowe pary pociągów pomiędzy Warszawą a Łodzią.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krzychu12231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Lip 2009

PostWysłany: 10-11-2017, 13:51    Odpowiedz z cytatem

Te pociągi nie są dobre na nic co się zwie dalekobieżnym, ale biorąc pod uwagę ograniczą liczbę wagonów jakimi dysponuje PKP IC to zgadzam się z Tobą, taki ruch pozwoliłby uwolnić trochę wagonów które mogłyby trafić na dłuższe relacje a także wzmocnić niektóre, śmiesznie krótkie zestawienia. Z tym, że te ED74 by musiały jeździć jako TLK a nie żadne IC, dość nabijania ludzi w butelkę. Z założenia IC to ma być coś lepszego niż 8-miejscowy przedział, a ED74 na pewno lepsze nie jest.

_________________
2012: 16 038 km, 2013: 24 989 km, 2014: 20 377 km, 2015: 22 282 km, 2016: 20 461 km, 2017: 20 176 km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 29 z 29 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 27, 28, 29
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



HomeRegulaminRejestracjaAdministracjaUżytkownicyStatystykiAlbum
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2018 infokolej.pl