Ruszyły Koleje Śląskie
Odpowiedz do tematu

Temat:
Cytat:
Jak zadzwoniłem na infolinię pani powiedziała, że będzie conajmniej 60 minut opóźnienia

+48 32 428 88 88;

No proszę w Przewozach Regionalnych po kilku godzinach nie wiedzieliby by nawet że trzeba telefon odebrać... bo klientom należy się wyjaśnienie Śmiech

Temat:
mk1992, A ja będe krytykował KŚ czy Ci się podoba czy nie tu mnie nie zbanujesz. Taki rozkład Przewozów Regionalnych jest wynikiem działalności KŚ bo marszałek nasz zamiast dać pieniadze Przewozom Regionalnym wolał inwestować masę pięniedzy w KŚ więc jak Ci nie pasje rozkład PR z pretensjami proszę do marszałka.
Przerost zatrudnienia jest np. takie stanowisko jak kasjer mobilny po co? w PR nie ma czegoś takiego i wszyscy żyją, co oczywiście nie znaczy że nie ma przerostu zatrudnienia bo również jest.

Temat:
Cytat:
Oj, jaki ty się troskliwy o pasażerów zrobiłeś, a gdzie byłeś zimą, jak PR-y pasowo odwoływały i zawieszały połączenia rzekomo ze względu na braki taborowe?

Poczekaj do tej zimy to samo będzie w Kolejach Śląskich jak nie gorzej. Skoro dziś składy miały po +100...
Cytat:
A gdzie byłeś jak PR-y strajkowały, a tysiące pasażerów nie miało jak dojechać do pracy 17 sierpnia?

Strajk był zapowiedziany z wyprzedzeniem, więc nie tragizuj tak jak robią to media.

Cytat:
(np. Bytom - Gliwice)?

Zdaje się, że KŚ miały tam wejść od Grudnia , ale czyżby taboru brakło? Ojej ależ mi przykro.

Cytat:
Może jakieś konkrety zamiast pustych słów?

To pracownik nie wie co się dzieje we własnej spółce?

Temat:
Cytat:
Strajk był zapowiedziany z wyprzedzeniem

Warto dodać że pięniądzę za bilety były zwracane ale PR to spółka na dużo wyższym stopniu rozwoju niż KŚ.

Cytat:
KŚ miały tam wejść od Grudnia

Jeszcze na linię Tychy Miasto - Sosnowiec, ale zaczekajmy moze KŚ nas zaskoczą i wezmą wagony może tym razem z Chin Very Happy

Temat:
Cytat:
@witja, co do skomunikowań - zgadzam się.

Skomunikowania na pociągi innych przewoźników nie odbywają się tylko w Katowicach.
Cytat:
mk1992, A ja będe krytykował KŚ czy Ci się podoba czy nie tu mnie nie zbanujesz.

Dokładnie, mnie też.
@mk_1992 Teraz załącz sobie "Twoje" ocenzurowane forum i napisz temat w redakcyjnym. Tam możecie sobie dowolnie pisać i krytykować PR, oraz mnie.

Temat:
Cytat:
PR to spółka na dużo wyższym stopniu rozwoju niż KŚ.

Jasne... na potwierdzenie tej tezy: http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=9695&start=0 i jeszcze tu http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=12111 albo to: http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=7951.
Bardzo trudne zadanie dla KŚ aby prześcignąć PR w trosce o pasażera.

Temat:
mk1992 napisał/a:
A to ma do tematu, że zarówno jedna, jak i druga spółka obsługują ten sam segment przewozów pasażerskich, dlatego mam pełne prawo porównywać działalność obu podmiotów, zwłaszcza, ze KŚ wskoczyły w miejsce PR-ów. I będę to robił czy Ci się to podoba czy nie. Dlatego w dalszym ciągu czekam na odpowiedź: gdzie byłeś i walczyłeś o tych biednych pasażerów, jak PR-y sobie strajkowały, albo zimą odwoływały pociągi "bo taboru brakuje" i średnio co 2,5 miesiąca zwlekały z odwołaniem odwołanych pociągów, które do dzisiaj nie wyjechały w trasy (np. Bytom - Gliwice)?


Oczywiście, że masz prawo porównywać obie spółki, ale weź pod uwagę, że po pierwsze podobno KŚ miały wprowadzić nową jakość na linii Gliwice - Częstochowa i ja za tę jakość dziękuję - za czasów PR-ów jechałem tą linią jak człowiek, dziś czuję się jak sardynka. Po drugie nie przypominam sobie aby KŚ dziś strajkowały, a przez brak taboru opóźnienia były straszne i nikt z pasażerów nie mógł się ich spodziewać. Po trzecie z porównaniem KŚ do PR-ów radzę poczekać aż KŚ zaczną obsługiwać więcej linii bo na razie przy obsłudze jednej nie wygląda to ciekawie.


_________________
Tiry na tory - tirówki na perony.
Temat:
Kasjer mobilny ma za zadanie sprzedać bilet na pokładzie pociągu oraz sprawdzić, czy podrózny ma wykupiony bilet.
W KŚ pracuje 3 słowie trzech konduktorów. Dlatego zatrudnieni są kasjerzy mobilni. Nie mają takich uprwanień jak konduktor i zarabiają mniejsze pieniądze.
Ogólnie w spółce jest teraz 80 osób personelu pokładowego - nie licząc maszynistów. Więc nie przesadzajmy z przerostem zatrudnienia.

mk1992
-Usunięty-
Temat:
Patryk180 napisał/a:
Taki rozkład Przewozów Regionalnych jest wynikiem działalności KŚ


No to inaczej. Zima 2009 roku. O Kolejach Śląskich nie było jeszcze mowy. Rzeź połączeń w województwie. To też wina Kolei Śląskich, które jeszcze nie istniały? Nie rozśmieszaj mnie...

Patryk180 napisał/a:
Przerost zatrudnienia jest np. takie stanowisko jak kasjer mobilny po co?


Jeśli chciałeś mi tym dosrać to bardzo, ale to bardzo Ci to nie wyszło, wręcz przeciwnie, na mojej twarzy pojawił się uśmiech. A raczej wyraz politowania, że zniżasz się do aż tak niskich kontrargumentów i ataków na moją osobę. W niedzielę o 7:10 jadę do Wisły, serdecznie zapraszam na początek składu. Z miłą chęcią posłucham z kolegami z pracy Twojej opinii na temat "przerostu zatrudnienia w KŚ". Very Happy

Natomiast wracając do tematu, odpowiadam na Twoje pytanie. Po co? Ano po to, że u nas nie ma konduktorów (bo nie ma takiej potrzeby poza pociągami zestawionymi z wagonów, bo tam po prostu konduktor być musi), natomiast kierownicy sami nie są w stanie zabezpieczyć wpływów z biletów na pociągu. Stąd też stanowisko kasjera mobilnego. Jeśli o bezpieczeństwo/ruch chodzi to na EZT-cie w zupełności wystarczy do tego kierownik pociągu, konduktor jest w tym wypadku zbędny. Kasjerzy natomiast zajmują się handlem. I jest to jak najbardziej sensowne rozwiązanie.

Tomasz K. napisał/a:
Strajk był zapowiedziany z wyprzedzeniem, więc nie tragizuj tak jak robią to media.


No i co z tego, że był zapowiadany? Ale BYŁ i wielu osobom uprzykrzył w tym dniu podróż.

Tomasz K. napisał/a:
Zdaje się, że KŚ miały tam wejść od Grudnia , ale czyżby taboru brakło? Ojej ależ mi przykro.


Zdaje się, że to Przewozy Regionalne zaczęły płakać, że nie chcą oddać tej linii. I tym o to sposobem zamiast pociągów w cyklu 1-godzinnym z Bytomia do Gliwic jak planowały Koleje Śląskie, w dalszym ciągu będziemy mieli gówno w postaci 4-5 par na dobę z kilkugodzinną dziurą w ciągu dnia.

Tomasz K. napisał/a:
To pracownik nie wie co się dzieje we własnej spółce?


Eee... Shocked

Patryk180 napisał/a:
Warto dodać że pięniądzę za bilety były zwracane ale PR to spółka na dużo wyższym stopniu rozwoju niż KŚ.


Zwracali, bo dobrze wiedzieli, że gdyby zwrotów nie było, to media wraz z pasażerami zjadłyby zarząd. I żaden stopień rozwoju, którego w PR nie ma od czasu odejścia Moraczewskiego tego nie zmieni.

Tomasz K. napisał/a:
Jeszcze na linię Tychy Miasto - Sosnowiec, ale zaczekajmy moze KŚ nas zaskoczą i wezmą wagony może tym razem z Chin


Zachowujecie się jak dzieci. Skoro dyskutujecie na tak żenująco niskim poziomie, to ja wysiadam.

Tomasz K. napisał/a:
Skomunikowania na pociągi innych przewoźników nie odbywają się tylko w Katowicach.


Podaj mi przykład nie zachowania skomunikowania np. w Gliwicach.

Tomasz K. napisał/a:
@mk_1992 Teraz załącz sobie "Twoje" ocenzurowane forum i napisz temat w redakcyjnym. Tam możecie sobie dowolnie pisać i krytykować PR, oraz mnie.


W zasadzie jak wcześniej. Skoro prezentujecie sobą niski poziom wiedzy dot. kolei, to ja po prostu zacznę ignorować wasze posty. I innym użytkownikom też to proponuję. Bo co innego konstruktywna krytyka, a co innego krytykanctwo, a wręcz dziecięce przepychanki rodem chłopcy z piaskownicy.

pospieszny napisał/a:
Bardzo trudne zadanie dla KŚ aby prześcignąć PR w trosce o pasażera.


Są rzeczy, z którymi w KŚ sobie nie radzimy, np. zbyt mało taboru przez co przejścia składów są zbyt krótkie, co w konsekwencji prowadzi do sytuacji, że opóźnienie jednego pociągu (nawet z winy PLK-i), powoduje opóźnienie drugiego. Druga sprawa - KŚ to jest nowy podmiot, z nowymi ludźmi i z nowym sprzętem - pewne kwestie po prostu muszą się "dotrzeć" czego niektórzy (nie kieruję tego do Ciebie @pospieszny) nie potrafią zrozumieć.

@iploxi, co do podróżowania jak sardynki - niestety, ale w tej kwestii muszę się z Tobą zgodzić. Są kursy, gdzie 2xELF czy 2xFlirt są po prostu konieczne. Ale skoro mamy zbyt mało taboru to co zrobić? Jeśli o mnie chodzi, to z niecierpliwością czekam, aż zaczną przyjeżdżać zmodernizowane jednostki z Newagu. Może wtedy choć trochę polepszy się sytuacja taborowa.

Temat:
Cytat:
W niedzielę o 7:10 jadę do Wisły, serdecznie zapraszam na początek składu

Dziękuje bardzo za KŚ-owskie pociągi do Wisły, wolę PR-owską "Czantorię"
Cytat:
I tym o to sposobem zamiast pociągów w cyklu 1-godzinnym z Bytomia do Gliwic jak planowały Koleje Śląskie, w dalszym ciągu będziemy mieli gówno w postaci 4-5 par na dobę z kilkugodzinną dziurą w ciągu dnia.

No jasne, od razu takt 15-minutowy z tym taborem co mają to na pewno im by to wyszło.
Cytat:
Podaj mi przykład nie zachowania skomunikowania np. w Gliwicach.

09.10.2011 pociąg REGIO mimo zgłaszanej przesiadki z Wrocławia KŚ odjazd 0 14.53 nie zaczekały.
Cytat:
Bo co innego konstruktywna krytyka,

Może według Ciebie jest to taka, którą sypałeś na mnie na administracyjnym ??
Cytat:
Zachowujecie się jak dzieci.

Wielki dorosły się odezwał.
Cytat:
dziecięce przepychanki rodem chłopcy z piaskownicy.

Miło mi.
Cytat:
No i co z tego, że był zapowiadany? Ale BYŁ i wielu osobom uprzykrzył w tym dniu podróż.

Co Ty nie powiesz, nie miałeś jak dojechać z Bytomia do Katowic.

Temat:
Cytat:
No i co z tego, że był zapowiadany? Ale BYŁ i wielu osobom uprzykrzył w tym dniu podróż.

Koleje Śląskie uprzykszaja podróż ludzią od 1 Października, wazne że był zapowiedziany dlatego nie powinno byc zadnych kłopotów.

Cytat:
No to inaczej. Zima 2009 roku. O Kolejach Śląskich nie było jeszcze mowy. Rzeź połączeń w województwie. To też wina Kolei Śląskich, które jeszcze nie istniały? Nie rozśmieszaj mnie...

No chyba Ci sie lata pomyliły rozkład 09/10 był bardzo dobry. Ten już 10/11 jest zły co jest wynikem działalności KŚ inwestowania w powietrze.

Cytat:
Zdaje się, że to Przewozy Regionalne zaczęły płakać, że nie chcą oddać tej linii. I tym o to sposobem zamiast pociągów w cyklu 1-godzinnym z Bytomia do Gliwic jak planowały Koleje Śląskie, w dalszym ciągu będziemy mieli gówno w postaci 4-5 par na dobę z kilkugodzinną dziurą w ciągu dnia.

W zasadzie to samo jakby marszałek nie walił pieniądze w KŚ a w PR to rozład byłby lepszy , znowu mam rację.

Cytat:
Eee...

? Co powinienies wiedziec ile ludzi pracuje Ciebie w "twojej spółce" ale kto tam w KŚ coś wie Very Happy


Cytat:
pewne kwestie po prostu muszą się "dotrzeć"

No juz się dociera 21dni stanowczo za dużo. Ile jeszcze mamy czekać ?

Cytat:
Zachowujecie się jak dzieci. Skoro dyskutujecie na tak żenująco niskim poziomie, to ja wysiadam

Ty już wysiadłeś, co brak Ci argumentów?

Miluś
-Usunięty-
Temat:
Wydaje mi się, że na razie jest zbyt wcześnie by porównywać ze sobą KŚ i PR. To jeszcze młoda spółka i jak każda na początku boryka się z pewnymi problemami. Faktem jest że pewne rzeczy muszą się jeszcze "dotrzeć" jak zauważył kolega wyżej. Gdy KŚ zyskają dodatkowe połączenia, wówczas będzie można porównywać je z PR. Jeśli o mnie chodzi, to wisi mi to czy będą jeździły KŚ czy PR czy PKP IC. Zauważcie państwo że praktycznie nie ma w 100% "normalnego" i "porządnego" przewoźnika. Czy KŚ takowym się okażą? Być może, jednak myślę, że do roku czasu z takową oceną trzeba poczekać. Co do PR na Śląsku, ta spółka już się "wypaliła", pod wieloma względami, czy to ogólnego zarządzania czy taborowymi czy pod względem rozkładu jazdy na ucinaniu połączeń kończąc. Jednak w pewnym stopniu jestem w stanie zrozumieć pewne postępowanie PR na Śląsku, jak tu nie ucinać połączeń w szczególności na styku województw, skoro ościenne województwa nie chcą się dokładać. M.in. "piję" do województwa krakowskiego.

Temat:
Cytat:
Może według Ciebie jest to taka, którą sypałeś na mnie na administracyjnym ??

Na mnie również co Damian mam Ci przypomnieć Ty dupku z Bytomia?


1. Na Forum zabrania się

1.1 Umieszczania treści obraźliwych lub oszczerczych względem innych osób. Dotyczy to w szczególności:
a) wypowiedzi skierowanych do innych użytkowników,

Za takie zachowanie Patryku otrzymujesz ostrzeżenie-Exsimus

Temat:
Ja tutaj nie będę cytował mk_1992 bo nie o to w tym chodzi. Tu chodzi o "obiektywizm" i "brak stronniczości" Very Happy
O tym, że mojego bana planowałeś to chyba nie muszę Ci przypominać. Mam nadzieje, że po tym Ci ulżyło Smile

Miluś
-Usunięty-
Temat:
Chciałem chłopcy przypomnieć, że temat brzmi: Ruszyły Koleje Śląskie a nie Przekomarzajmy się ile wlezie . Planować na kogoś bana to nie ładnie, ale fajnie by było gdybyście wyjaśniali swoje plany w PW a nie na forum Wink Dziękuję za uwagę Wink

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl