Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 50, 51, 52  Następny
Dolnośląskie reaktywacje
Autor Wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 18-08-2014, 12:33   

A w tym samym czasie uwalamy Lwówek. Mówiłem tu na forum co po niektórym użytkownikom, że Lwówek zostanie uwalony to zostałem oblany POmyjami a tymczasem:
http://www.rynek-kolejowy.pl/53557/lwowek_slaski_bedzie_pociag_turystyczny_i_zastepcze_autobusy_na_stale.htm
Przejdź na dół

Nuter Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Lut 2011
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 21-08-2014, 12:38    Odpowiedz z cytatem

A Tymczasem Twój link i tak na szczęście nie potwierdza tego co mówiłeś ;-)

---

(STRZELIN) Co zrobić z nieczynnymi liniami kolejowymi – likwidować czy przekazać samorządom? Skąd brać środki na ich remonty, przebudowę i utrzymanie? O tym rozmawiano na niedawnym spotkaniu w strzelińskim starostwie.
W starostwie powiatowym w Strzelinie odbyło się spotkanie poświęcone przejmowaniu i zagospodarowaniu nieczynnych linii kolejowych od PKP na terenach powiatów strzelińskiego i ząbkowickiego.

Więcej: http://www.sloworegionu.pl/index.php/component/content/article/1-news/4605-drugi-tor-ze-strzelina-do-kamieca

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

KPP Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Sty 2013

PostWysłany: 22-08-2014, 15:07    Odpowiedz z cytatem

Plan transportowy opublikowany na stronie UMWD:

http://www.umwd.dolnyslask.pl/konsultacje-speleczne-plan-transportowy/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

kruczek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Wrz 2009

PostWysłany: 22-08-2014, 19:45    Odpowiedz z cytatem

Powiew europejskiego myślenia na Dolnym Śląsku - ważny cytat z planu:

Ze względu na powyższe kryteria Samorząd Województwa (organizator publicznego transportu
zbiorowego) preferować będzie transport kolejowy, który stanowić ma szkielet transportu
zbiorowego w regionie. Transport autobusowy funkcjonować ma natomiast jako forma
zintegrowanego dowozu do kolejowych węzłów komunikacyjnych oraz podstawowy środek
transportu na trasach, gdzie brak jest możliwości zorganizowania komunikacji kolejowej.

To cytat dla innych województw - szczególnie dla małopolskiego i teraz kujawsko-pomorskiego!

_________________
Tramwaj musi wrócić do Gliwic. Frankiewicz już odszedł!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

KPP Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Sty 2013

PostWysłany: 22-08-2014, 19:55    Odpowiedz z cytatem

kruczek napisał/a:
Powiew europejskiego myślenia na Dolnym Śląsku - ważny cytat z planu:

Ze względu na powyższe kryteria Samorząd Województwa (organizator publicznego transportu
zbiorowego) preferować będzie transport kolejowy, który stanowić ma szkielet transportu
zbiorowego w regionie. Transport autobusowy funkcjonować ma natomiast jako forma
zintegrowanego dowozu do kolejowych węzłów komunikacyjnych oraz podstawowy środek
transportu na trasach, gdzie brak jest możliwości zorganizowania komunikacji kolejowej.

To cytat dla innych województw - szczególnie dla małopolskiego i teraz kujawsko-pomorskiego!


Dokładnie. Prawidłowe myślenie. W czerwcu podczas konferencji w złotoryjskim starostwie próbowałem "sprzedać" pomysł, aby na przykładzie Złotoryi dowozić ludzi pod dworzec (kiedy się reaktywuje połączenia kolejowe) specjalnie uruchomionymi autobusami. Na bazie tego 16-tysięcznego miasta wydaje się 54.000 zł rocznie na dotowanie PKS Legnica na trasie Złotoryja - Legnica. Autobus jedzie dłużej od konkurencyjnych kursów, a pory kursowania dublują te kursy i nie są zarazem najlepsze. Poza tym sporo gminy wydają jeszcze trochę pieniędzy na dowózkę dzieciaków do szkół. To wszystko można połączyć i zrobić takie małe gminne autobusy. Kasa już jest, kwestia przeniesienia wydatków z innych rozdziałów budżetowych do rozdziału "Lokalny transport zbiorowy". Busy to nie jest rozwiązanie na miarę 21 wieku na większych odległościach.

Czy ktoś zauważył, że w dokumencie jest trochę błędów liczbowych? Polecam tabelkę ze strony 56. Na etapie konsultacji trzeba wyłypywać tego typu kwiatki. Ze złych danych na wejściu są jeszcze gorsze dane na wyjściu. W poprzednim planie transportowym odniosłem wrażenie, że gminy miejsko-wiejskie potraktowano jak miasta (liczba ludności) licząc potencjał pasażerski, co mogło prowadzić do błędnych wniosków. Negatywny przykład czegoś takiego: Świerzawa - miasto 2,5 tysiąca mieszkańców, a gmina miejsko-wiejska Świerzawa 7,7 tysiąca. Wpisany był w dołączonych arkuszach kalkulacyjnych wynik 7,7 tysiąca, a pobliski Wojcieszów (miasto 4 tys.) nie był ujęty w ogóle.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Nuter Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Lut 2011
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 23-08-2014, 13:32    Odpowiedz z cytatem

Plan transportowy opublikowany!

W poniedziałek informowaliśmy o rozpoczynających się konsultacjach społecznych nad poprawionym planem zrównoważonego transportu zbiorowego dla województwa dolnośląskiego. Dzisiaj Urząd Marszałkowski opublikował przedmiotowy dokument. Konsultacje potrwają do 8 września 2014 r.

Plan transportowy jest dokumentem, który pozwoli określić cele województwa dolnośląskiego w kontekście organizacji transportu zbiorowego dotowanego przez samorząd województwa i ułatwi w przyszłości przeprowadzenie odpowiednich inwestycji (przede wszystkim kolejowych).

Więcej: http://zlotoryjanie.pl/artykuly/plan-transportowy-opublikowany/

Cytat:
"...W planie transportowym jako istotne w ruchu pasażerskim o charakterze wojewódzkim wskazano:

- linię kolejową nr 284 (o charakterze regionalno-wojewódzkim) - Legnica - Złotoryja - Lwówek Śląski jako element linii komunikacyjnej Legnica - Złotoryja - Lwówek Śląski - Jelenia Góra,

- linię kolejową nr 312 (o charakterze lokalnym; regionalno-wojewódzkim) - Jerzmanice-Zdrój - Marciszów jako element linii komunikacyjnej Legnica - Złotoryja - Marciszów - Kamienna Góra - Trutnov. "



Owszem w jednym z załączników jest taki zapis dotyczący m.in tych linii, zwrócił bym jednak dokładniej uwagę na rozdział 9.1 określający sieć komunikacyjną na której planowane jest wykonywanie przewozów o charakterze użyteczności publiczne, trzy scenariusze jakie są tam przedstawione oraz daty planowanej ich realizacji.

Co z lektury tego można wywnioskować ?

Na możliwość uruchomienia przewozów na przytoczonym odcinku Legnica - Złotoryja - Lwówek Śl. (Jelenia Góra) powinno się liczyć nie wcześniej niż po roku 2025 (!)

To samo dotyczy też innych linii jak Kłodzko - Stronie Śl., Jelenia Góra - Karpacz, Gryfów Śl. - Mirsk - Świeradów Zdr., Wrocław - Sobótka - Świdnica., Zgorzelec - Bogatynia czy (Wrocław) Dzierżoniów - Bielawa.

Nieco wcześniej bo już po roku 2020 być może doczeka się pociągów Lubin - w planowanej ilości 4 par z Wrocławia.

I o zgrozo - Góra Śląska (!) (Z/do Wrocławia) w ilości 8 par, a po roku 2025 szesnastu...


Na linii 283 z Jeleniej Góry do Lwówka Śląskiego o pociągach wg tego dokumentu można zapomnieć co najmniej do roku 2025 ! Po którym przewidywane jest uruchomienie 8 par pociągów(swoją drogą ciekawe po czym miały by wtedy jeździć te pociągi...), nieco wcześniej bo po 2020 planowane jest uruchomienie 8 par połączeń autobusowych, wg drugiego "rozwojowego" scenariusza.
W pierwszym scenariuszu który zapewne obowiązywał będzie przez najbliższe lata linia do Lwówka nie jest uwzględniona wcale co oznacza że przewozy nie będą na niej prowadzone, najprawdopodobniej nawet w przypadku poprawy stanu infrastruktury bądź będą mogły zostać w każdej chwili zlikwidowane.
"Górny" odcinek linii 283 między Lwówkiem, Nowogrodźcem a Zebrzydową (Bolesławcem) został oznaczony jako nieistotny i wgl nie jest brany pod uwagę dla możliwości prowadzenia po nim przewozów pasażerskich.
Jest to co najmniej kuriozalne biorąc pod uwagę ciągłe zapewnienia UMWD o woli i chęci utrzymania ruchu na tej linii i doraźnego poprawienia jej stanu.
Kłóci się to też z niedawnymi zapewnieniami prezesa KD dotyczącymi uruchomienia stałej zastępczej komunikacji autobusowej do czasu poprawy stanu technicznego linii i uruchomienia na ten czas weekendowego połączenia z Wrocławia.

Na linii "Podsudeckiej" łączącej kilkudziesięcio tysięczne miejscowosci (Legnica - Jawor - Strzegom - Jaworzyna Śl - Świdnica - Dzierżoniów - Ząbkowice - Kamieniec Z. )
Z gwarantowanych 6 par połączeń w pierwszej wersji planu z początku roku zostały już tylko 4,

Legnica - Żary, Jelenia G. - Szklarska P. - Harrachov też tylko po 4 pary w każdym ze scenariuszy.

Linia (Wrocław) Oleśnica - Grabowno W. -Krośnice - Milicz - Krotoszyn podobnie jak "Lwówecka" nie jest uwzględniona w pierwszy scenariuszu, co oznacza najprawdopodobniej całkowitą likwidację przewozów na najbliższe lata, mimo systematycznej poprawy stanu technicznego tej linii. (I wcześniejszych obietnic UMWD, wznowienia regularnych przewozów na niej po jej naprawie i skróceniu czasu jazdy, widać że jednak ograniczona przepustowość odcinka Wrocław Główny - Grabiszyn nie jest jedynym powodem nie uruchomienia pociągów tam w przyszłym roku jak niedawno jeszcze urzędnicy z departamentu infrastruktury się zarzekali...Skoro wg planu przygotowanego przez sam urząd mają wrócić tam nie wcześniej niż za 10lat...)

W drugim scenariuszu, po roku 2020 zakłada się uruchomienie komunikacji autobusowej "wzdłuż" części nieczynnych linii np. do Karpacza, Stronia, Leśnej i jak już wcześniej wspomniałem...z Jeleniej Góry do Lwówka.

Ogólnie jako tak względna poprawa i rozwój bądź nie pogarszanie oferty dotyczy tylko głównych linii wychodzących z węzła Wrocławskiego.

Mówiąc szczerze mam bardzo mieszane uczucia co do tego dokumentu...
Do tego spora ilość błędów w nim i danych byle jak powpisywanych do tabelek (przykładowo odległość z Chojnowa do Legnicy podana jako 9km podczas gdy w rzeczywistości to dystans dzielący Legnicę z Miłkowicami ;-) ) potęgują wrażenie jakby dokument ten został sporządzony "na kolanie" i w pośpiechu, zwłaszcza w bezpośrednim porównaniu z wcześniejszą wersją planu z początku roku ( http://bip.umwd.dolnyslask.pl/plik.php?id=32205 /PDF/ ) czy podobnymi dokumentami innych województw np. Lubuskiego który w mojej opinii szczególnie w odniesieniu do sieci kolejowej został sporządzony naprawdę profesionalnie. (
http://www.bip.lubuskie.pl/kontrast/56/1107/Konsultacje_spoleczne_PLAN_TRANSPORTOWY/ )

Oby tylko ten plan nie okazał się punktem odniesienia dla decydentów z UMWD którzy jeszcze niedawno szumnie zapowiadali rewitalizację wielu dolnośląskich linii w przyszłej perspektywie unijnej (słynne 500mln na infrastrukturę kolejową) do odłożenia po wyborach tych planów w bliżej nie określoną przyszłość.
Wszak po co robić teraz coś co w planie jest założone do wdrożenia nie wcześniej niż za 10lat...A będzie to przecież dokument istotny i wiążący. Obym się mylił.

[ Dodano: 23-08-2014, 13:59 ]
Jeśli to możliwe, prosił bym administracje o przeniesienie ostatnich postów do wątku dotyczącego dolnośląskiego planu transportowego: http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=17911

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

KPP Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Sty 2013

PostWysłany: 23-08-2014, 15:19    Odpowiedz z cytatem

Nuter napisał/a:
Nieco wcześniej bo już po roku 2020 być może doczeka się pociągów Lubin - w planowanej ilości 4 par z Wrocławia.

I o zgrozo - Góra Śląska (!) (Z/do Wrocławia) w ilości 8 par, a po roku 2025 szesnastu...


Czemu akurat Góra Śląska - Wrocław, a nie chociażby Dzierżoniów - Bielawa? Nie dość, że to tylko kilka kilometrów, znacznie większy ośrodek, to jeszcze fajną akcję obywatelską zorganizowali.

Nuter napisał/a:
Mówiąc szczerze mam bardzo mieszane uczucia co do tego dokumentu...
Do tego spora ilość błędów w nim i danych byle jak powpisywanych do tabelek (przykładowo odległość z Chojnowa do Legnicy podana jako 9km podczas gdy w rzeczywistości to dystans dzielący Legnicę z Miłkowicami ;-) ) potęgują wrażenie jakby dokument ten został sporządzony "na kolanie" i w pośpiechu, zwłaszcza w bezpośrednim porównaniu z wcześniejszą wersją planu z początku roku ( http://bip.umwd.dolnyslask.pl/plik.php?id=32205 /PDF/ ) czy podobnymi dokumentami innych województw np. Lubuskiego który w mojej opinii szczególnie w odniesieniu do sieci kolejowej został sporządzony naprawdę profesionalnie. (
http://www.bip.lubuskie.pl/kontrast/56/1107/Konsultacje_spoleczne_PLAN_TRANSPORTOWY/ )


Tamten plan u mnie odpadł już na wstępie. Jeżeli traktuje się w wyliczaniu potencjałów gminy miejsko-wiejskie jako miasta, to sorry, ale to nie ten klimat.

W ogóle dziwne to wszystko, bo zapewnienia co do Wrocław - Świdnica przez Sobótkę są takie, że ma być finansowana w ramach tych 500 mln zł. Remont ma potrwać 8-10 lat, czy może linie skończą, a otworzą dopiero w 2025 roku? Kuriozalne. A może z tych 500 mln zł będzie sfinansowany Lubin?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

bystrzak2000 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lut 2010
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 23-08-2014, 22:59    Odpowiedz z cytatem

Myślicie, że ktokolwiek będzie się tymi planami w przyszłości przejmował? Kazano zrobić, to zrobiono, publiczne pieniądze wydano. Teraz wszystko potoczy się własnym życiem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Nuter Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Lut 2011
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 24-08-2014, 14:24    Odpowiedz z cytatem

Szczerze to nie mam pojęcia czemu akurat Góra, fakt całkiem spore miasto powiatowe ale położone dość niefortunnie względem sieci kolejowej i granic województwa, uruchomienie tam pociągów z Wrocławia oprócz rewitalizacji linii Bojanowo - Góra Śl. wiązało by się także z koniecznością wykorzystywania taboru spalinowego w postaci autobusów szynowych gdyż odcinek między Bojanowem a Górą nie jest zelektryfikowany (ciężko również wyobrazić sobie taki precedens), biorąc pod uwagę wielkość potoków występujących pomiędzy Wrocławiem a Rawiczem i stosunkowo niską pojemność SA mogło by to okazać się co najmniej dyskusyjne. Do tego skierowanie części pociągów w kierunku Rawicza do Góry mogło by wiązać się z ograniczeniem ilość bezpośrednich pociągów regionalnych z Wrocławia do Leszna i Poznania. Do tego skąd pewność że Wielkopolska była by skłonna dotować te przewozy na swoim terenie w sytuacji której za Rawiczem służyły by one głównie dolnoślązakom ...

KPP, Linia 289 przebiegająca przez Lubin, ma już praktycznie zapewnione dofinansowanie z puli POLiŚ.

Co do linii 285 przez Sobótkę, to nie ulega wątpliwości że mogła by pochłonąć ona znaczną ilość środków gdyby chciano zrobić ją w całości i w 100% na "ful wypas" szczególnie z tym nieszczęsnym końcowym odcinkiem do Jedliny, w takim przypadku wszyscy w tych obiecywanych wcześniej Lwówkach, Złotoryjach, Karpaczach, Bielawach czy Stroniach mogli by już definitywnie obejść się smakiem (i zadowolić się tym co jest zapisane w papierku za 10lat...) Ale z drugiej strony przecież pamiętajmy że zarząd województwa jak mantrę powtarza że zależy im na "ZRÓWNOWAŻONYM ROZWOJU" całego województwa Very Happy

bystrzak2000, Będą się "przejmować" wtedy gdy będzie on świetnym argumentem żeby czegoś w przyszłości się nie tykać tak jak już jest w innych województwach np. podkarpackim w przypadku linii Jasło - Gorlice - Stróże (Nowy Sącz/Tarnów) czy odcinka Tarnobrzeg - Sandomierz
( http://www.rynek-kolejowy.pl/53521/podkarpackie_zainteresowane_pociagami_w_kierunku_sandomierza_ale_tylko_dalekobieznymi.htm )
- Nie uwzględniono w planie, nie ma o czym rozmawiać.
Dla urzędniczego betonu i polityków rewelacyjny dokument - wymówka...

[ Dodano: 24-08-2014, 14:45 ]
http://lwowecki.info/pl/1111/59/c/plan-rozwoju-publicznego-transportu-zbiorowego.html

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

bystrzak2000 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lut 2010
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 24-08-2014, 14:55    Odpowiedz z cytatem

Mnie nie chodziło tyle o planowane czy nieplanowane reaktywacje, bo to są ogólnie pobożne życzenia, ale o ilości pociągów. Pisanie w planie transportowym o 4 parach pociągów na dobę to jest jawna kpina. To już lepiej zlikwidować przewozy i zaorać linię.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Nuter Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Lut 2011
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 24-08-2014, 15:25    Odpowiedz z cytatem

bystrzak2000 napisał/a:
Mnie nie chodziło tyle o planowane czy nieplanowane reaktywacje, bo to są ogólnie pobożne życzenia, ale o ilości pociągów. Pisanie w planie transportowym o 4 parach pociągów na dobę to jest jawna kpina. To już lepiej zlikwidować przewozy i zaorać linię.


W pełni się zgadzam, szczególnie w doniesieniu np. do linii "Podsudeckiej" Legnica - Kamieniec Ząbkowicki na której w pierwszej wersji planu planowane było uruchomienie 6 par gwarantowanych a w poprawionej zostały ich już tylko 4, a przypominam że linia ta łączy kilka kilkudziesięciotysięcznych miejscowości będącymi m.in stolicami powiatów oraz byłe ponad 100tys miasto wojewódzkie.

Jednym słowem dalej pozostaje utrwalanie stanu obecnego UMWD i KD będą "udawać" że zapewniają dobrą ofertę a pasażerowie dalej "udawać" że korzystają z tych pociągów.

Dodatkowo "proponuję" niech bilety będą jeszcze droższe ! Wtedy z tych 10-20 osób na pociąg (poza piątkami i niedzielami w roku akademickim) zostanie może z połowa a co za tym idzie będzie jeszcze mniej "głupich" problemów do rozwiązywania, typu bo komuś pociąg odwołali i marudzi albo się komuś komunikacja zastępcza nie podoba... Każdy będzie wypełniał swoje obowiązki UMWD organizaotra, KD przewoźnika, wyborcy będą widzieć ładne pociągi zza okien, powietrze za publiczne pieniądze będzie się wozić i gitarka będzie grać Very Happy

Do "Stolicy Polskiej Miedzi " Lubina (ponad 70tys) po 2020 też aż 4 pary zaplanowano(i to tylko do Lubina, dalej do węzła w Rudnej i Głogowa nic), strach się bać Very Happy ! A Lubin to raptem 23km od Legnicy. Warto przypomnieć że linia ta po tym czasie najprawdopodobniej będzie już dawno wyremontowana, nie wykluczone jak wynika zapisów dokumentacji przetargowej na wykonanie stadium wykonalności, dostosowana nawet do prędkości 120km/h. Ale jak widać założenie uruchomienia 8 par pociągów z Wrocławia przez Wielkopolskę do 12.5 tysięcznego miasteczka jakim jest Góra Śląska jest dla marszałka i departamentu infrastruktury UMWD na chwilę obecną bardziej istotne...
W pierwszej wersji planu ze stycznia było na linii z Legnicy przez Lubin do Rudnej (Głogowa) zaplanowane o ile dobrze pamiętam 8 par z dopiskiem "po dostosowaniu stanu infrastruktury".

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

bystrzak2000 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lut 2010
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 24-08-2014, 20:42    Odpowiedz z cytatem

Przede wszystkim ten plan nie powstał w UMWD, ale w jakiejś Międzynarodowej Wyższej Szkole Logistyki i Transportu we Wrocławiu. To jest coś jak studium wykonalności. Urząd ogłosił przetarg, ktoś tam wygrał i ma zbadać rynek oraz przedstawić wnioski. Niestety już po raz kolejny wychodzi, że te plany robią jednostki, które nie mają pojęcia o swojej pracy. Proponowanie połączeń kolejowych w sile 4 par tylko to potwierdza. Jaki sens ma taka komunikacja publiczna?

W takim województwie kujawsko-pomorskim plan okazał się sprzeczny z polityką województwa w zakresie połączeń kolejowych.

Dalej potwierdzam pogląd, że ten dokument swoje, a życie swoje. I to zarówno na plus, jak i na minus.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ufoludek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Lip 2011

PostWysłany: 24-08-2014, 21:13    Odpowiedz z cytatem

Plan zawiera sporo błędów. Z tego, co kiedyś wychwyciłem podczas przeglądania, to np. bodaj pociągi Wrocłąw - Międzylesie najwięszką średnią frekwencję miały mieć na podstawie jakichś badań na odcinku Kłodzko - Międzylesie, chyba podobnie było na odcinku Wrocław - Głogów. To podważyło w ogóle wiarygodność badania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kaja805
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 24-08-2014, 21:23   

W odniesieniu do powyższego planu transportowego poniższy dokument też jest wart zapoznania szczególnie od strony 102
klik
Powrót do góry

bystrzak2000 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lut 2010
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 24-08-2014, 21:33    Odpowiedz z cytatem

@Ufoludek: Dokładnie tak. Na przykład dla odcinka Kłodzko - Międzylesie zaplanowano... 4 pary pociągów i 0 autobusów, czyli pogorszenie oferty kolejowej o połowę i autobusowej o 100%. A jak wiadomo powiat kłodzki, a zwłaszcza gmina Bystrzyca Kłodzka są jednymi z najbiedniejszych miejsc w województwie i z kolei korzysta tam wielu ludzi. Kolejnym "hitem" jest linia Wrocław - Jelcza Laskowice, gdzie w planach rozwojowych zaplanowano 4 pary pociągów, podczas gdy stagnacyjny zawiera 10 par. W planie dynamicznym zaplanowano, na odcinku Wrocław - Kobierzyce ... 32 pary pociągów (16 do Dzierżoniowa i 16 do Świdnicy), podczas gdy o wiele szybszą trasą przez Jaworzynę Śląską pociągi wycięto. Ogólnie takich kwiatków jest o wiele więcej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 40 z 52 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 50, 51, 52  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl