Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 160, 161, 162, 163  Następny
Frekwencja w dolnośląskich pociągach
Autor Wiadomość

Paszczak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 25-08-2019, 17:41    Odpowiedz z cytatem

Wczorajszy IC "Nałkowska" do Jeleniej Góry przez Węgliniec - od Wrocławia w pociągu ok. 70 pasażerów.

_________________
Paszczak
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec/Görlitz

PostWysłany: 25-08-2019, 21:49    Odpowiedz z cytatem

Paszczak, całkiem dobra frekwencja! Tym bardziej, że ten pociąg de facto jedzie tylko do Węglińca. Dalej jest KKZ, a zresztą do Jeleniej Góry i tak za dnia nikt tą trasą nie jeździ. Od grudnia IC „Nałkowska” ma jeździć do Zgorzelca i wtedy frekwencja będzie jeszcze lepsza.

A tak dziś rano jechało się z Węglińca do Zgorzelca. Niby niedziela, niby przed południem, a tłok jak w godzinach szczytu. Frekwencja 300 proc. Mieszkańcy Zgorzelca mają już serdecznie dość tych wiecznie zatłoczonych szynobusów, zarówno KD jak i PR. Czekamy na Impulsy! A lubuskie PR niech spadają z linii zgorzeleckiej, bo to parodia kolei jest.

http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=380712#380712

wegliniec.jpg
Plik ściągnięto 34 raz(y) 149.78 KB


_________________
Nie znoszę lewackiej nowomowy i politycznej poprawności piorącej ludziom mózgi.
Ten post został wysłany zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną
(Dz.U. nr 144 poz. 1204 z dnia 18.07.2002)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

FTD Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Sty 2006

PostWysłany: 25-08-2019, 22:19    Odpowiedz z cytatem

Po elektryfikacji Węgliniec-Zgorzelec w nowym RJ te drezyny PRów dalej przecież będą tam jeździć i to w takiej samej ilości par jak teraz. Nie oczekuj cudów. Może to nie na temat, ale rozkład 2019/2020 w takim kształcie jak się zapowiada, wybija argumenty o sensowności elektryfikacji tego odcinka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec/Görlitz

PostWysłany: 25-08-2019, 22:25    Odpowiedz z cytatem

FTD, elektryfikacja jest jak najbardziej sensowna. Tylko kolejowi decydenci z UMWD i KD są oderwani od rzeczywistości. Temat rozwinęłam tutaj:

http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=386011#386011

_________________
Nie znoszę lewackiej nowomowy i politycznej poprawności piorącej ludziom mózgi.
Ten post został wysłany zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną
(Dz.U. nr 144 poz. 1204 z dnia 18.07.2002)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Stella Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 19 Lis 2005
Skąd: Bolesławiec

PostWysłany: 05-10-2019, 22:02    Odpowiedz z cytatem

Wczorajszy pociąg Wrocław (odj. 18:28) - Lubań. Impuls 5-członowy. Pociąg był bardzo zatłoczony. Ponad 100-proc. frekwencja utrzymywała się do Bolesławca, gdzie wysiadło ok. 100 osób.

_________________
Stella
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Bartuś Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2008
Skąd: Brzeg Dolny

PostWysłany: 12-10-2019, 20:25    Odpowiedz z cytatem

Z dziś:

Na pociągu KD 69304 z Wrocławia (07:04) do Żmigrodu/Rawicza długi 45WE. Frekwencja bardzo marna, pełno wolnych "czwórek", w pociągu może kilkanaście osób.

Na pociągu PR 67921 z Wrocławia (07:23) do Poznania długi podwójny skład tygrysów z PR Wrocław. Tutaj to samo, bardzo słaba frekwencja, do pociągu wsiadła garstka osób.

Już nie pierwszy raz widzę taką marną frekwencję na szlaku Wrocław-Poznań. Kiedyś jechałem piątkowym, popołudniowym pociągiem REGIO Wrocław-Poznań i od Obornik Śląskich/Żmigrodu w moim wagonie siedziały pojedyncze osoby. Na tej linii podróżni ewidentnie wolą jeździć szybszymi IC. Wielowagonowe składy czy podwójne tygrysy to przerost formy nad treścią. Na innych liniach na Dolnym Śląsku standardem są pojedyncze kible czy krótkie impulsy. Nie widzę powodów żeby na "Rawiczach" było inaczej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kacper98 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Cze 2015

PostWysłany: 13-10-2019, 11:35    Odpowiedz z cytatem

Bartuś napisał/a:
Nie widzę powodów żeby na "Rawiczach" było inaczej.


To przejedź się z Rawicza do Wrocławia z rana - 45WE jest za małe już na starcie. Tak wypadają obiegi i tyle.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bartuś Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2008
Skąd: Brzeg Dolny

PostWysłany: 13-10-2019, 11:56    Odpowiedz z cytatem

To jest bardzo ciekawe co piszesz. Zakładając że tak jest (w sensie że sam jeden Rawicz wypełnia całego 45WE), to UMWW powinien zapewnić tabor przynajmniej na część połączeń, gdyż Rawicz nie leży w woj. Dolnośląskim, a pociągi KD służą de facto Wielkopolanom.

Chociaż mam inne spostrzeżenia. W marcu tego roku jechałem piątkowym pociągiem REGIO z Wrocławia (ok. 18:00) do Poznania. Kiedy w pociągach obsługujących inne kierunki pasażerowie gnietli się w strasznych warunkach (z uwagi na szczyt przewozowy) to do Poznania PRy podstawiły wygodny i długi skład wagonowy. Za Obornikami/Żmigrodem, aż do Poznania pociąg świecił kompletnymi pustkami, byłem jedną z kilku osób w wagonie.

W tym czasie kiedy do wielkopolskiego Rawicza i Krotoszyna docierają wygodne jednostki KD, to jak najbardziej dolnośląski Głogów musi się gnieść w chorych warunkach przy ogromnej frekwencji w pojedynczym, rozsypującym się kiblu (bo dla PR Wrocław pojęcie "podwójna jednostka" istnieje tylko trasie na Rawicz i Poznań).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 23-10-2019, 14:26    Odpowiedz z cytatem

W pociągu Trzebnica - Wrocław ludzie jeżdżą jak sardynki. Marszałek: dajemy sobie trzy tygodnie na jakiś plan.

- Jest gorąco i bardzo ciasno. Już na stacji Wrocław Psie Pole ludzie nie mieszczą się do środka i zostają na peronie - takie mejle od pasażerów pociągów Kolei Dolnośląskich z Trzebnicy do Wrocławia dostajemy niemal codziennie. Dostają je też kolejarze i urzędnicy. I co? I nic. Od kilku lat pasażerowie alarmują, że Koleje Dolnośląskie wożą ich jak sardynki w puszce, a przewoźnik odpowiada, że bada frekwencję. O to czy mieszkańcy Trzebnicy to pasażerowie drugiej kategorii zapytaliśmy więc Tymoteusza Myrdę, wicemarszałka Dolnego Śląska. To samorząd województwa jest bowiem właścicielem Kolei Dolnośląskich i linii kolejowej z Wrocławia do Trzebnicy. Myrda obiecuje: W ciągu trzech tygodni będzie plan poprawy tej sytuacji.

Więcej:
https://gazetawroclawska.pl/w-pociagu-trzebnica-wroclaw-ludzie-jezdza-jak-sardynki-marszalek-dajemy-sobie-trzy-tygodnie-na-jakis-plan/ar/c1-14524409

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

voyager1231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Wrz 2012

PostWysłany: 25-10-2019, 16:23    Odpowiedz z cytatem

Moje dzisiejsze obserwacje:
Pociąg 66569 z Wrocławia do Bolesławca - wyjazd ze stacji początkowej z frekwencją na poziomie 300% (potocznie zabity po dach)
Pociąg 69573 z Wrocławia do Lubania Śląskiego - wyjazd ze stacji początkowej z frekwencją na poziomie 350% (gorzej niż poprzedni)
Pociąg 66571 z Wrocławia do Lubina - wyjazd ze stacji początkowej z frekwencją około 250%
Pociąg 66571 z Wrocławia do Legnicy - również frekwencją grubo ponad 200%

I tutaj UWAGA - pociąg 66573 - sławetny pośpiech Jan Wyrzykowski do metropolii jaką stał się ostatnio Lubin - frekwencja na poziomie 60% (na siedzeniach czwórkach siedzą maksymalnie dwie osoby). Pociąg który powoduje godzinna dziurę w szczycie przewozowym odjeżdża (jak na standardy Kolei Dolnośląskich) prawie pusty. Mam zdjęcia jakby co.

Ja będę jechać 69579 o 17:50. Już się spodziewam co się będzie dziać.

_________________
Manipulacja w najczystszej postaci Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec/Görlitz

PostWysłany: 25-10-2019, 18:40    Odpowiedz z cytatem

voyager1231, to jest to o czym mówię od dawna. Jest źle i będzie jeszcze gorzej! Bo pasażerów sukcesywnie przybywa, a nowych połączeń nie przybywa. I na horyzoncie nie widać żadnej poprawy tego stanu rzeczy ze względu na brak inwestycji KD w nowy tabor.

http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=387727#387727

A teraz mała zagwozdka. Pasażerów lawinowo przybywa (same KD się tym chwalą), co przekłada się na wyższe wpływy z biletów. Inwestycji w tabor brak, dodatkowych połączeń (choćby na linii zgorzeleckiej) też brak. Skąd zatem te ponad 2,3 mln zł straty KD za 2018 rok? Przypominam, że w 2017 roku KD miały ok. 2 mln zł zysku. Co tu się odpierdziela Bezpartyjni Samorządowcy?!

_________________
Nie znoszę lewackiej nowomowy i politycznej poprawności piorącej ludziom mózgi.
Ten post został wysłany zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną
(Dz.U. nr 144 poz. 1204 z dnia 18.07.2002)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

bystrzak2000 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lut 2010
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 26-10-2019, 12:27    Odpowiedz z cytatem

Najgorsze jest również to, że państwowy moloch PolRegio zachowuje totalną bierność wożąc mieszkańców Dolnego Śląska najgorszym złomem jaki wala się na grupie F. Gdyby wąsaci prawdziwi kolejarze mieli trochę rozumu, to zainwestowaliby w tabor i mogliby nieco wspomóc KD na swoich warunkach. No ale w zarządzie PR-ów powróciło myślenie, że im mniej pociągów na torach, tym lepiej, bo mniej problemów, a pasażerami nikt się nie przejmuje. W KD obecnie to samo, w końcu spółką rządzi ta sama banda...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bartuś Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2008
Skąd: Brzeg Dolny

PostWysłany: 01-11-2019, 15:56    Odpowiedz z cytatem

Dzisiejszy pociąg nr 67419 rel. Wrocław-Zielona Góra. Odj. 10:54 z Wrocławia. Obsługa lubuskim EN57AL-2113. Frekwencja 250%. Zdjęcie w załączniku. Dodam że pasażerowie mieli problem żeby wejść do środka.



Jak długo jeszcze ignoranci z Przewozów Regionalnych będą traktować klientów z Nadodrzanki jak najgorsze bydło i puszczać pojedyncze kible na najdłuższe relacje? W sąsiednim Poznaniu taka patologia byłaby nie do pomyślenia! W takie dni jak dzisiaj, kiedy połowa kursów nie jeździ (co się przekłada na frekwencję w pozostałych), teoretycznie połowa wrocławskich kibli powinna być wolna...

Bez komentarza.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 31 raz(y) 73.96 KB

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

viking87 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 22 Gru 2012
Skąd: Breslau

PostWysłany: 03-11-2019, 06:48    Odpowiedz z cytatem

Prawie jak na linii helskiej w szczycie sezonu...
A tak poważniej to skoro spora część kursów nie jeździ (bo kursuje 1-5) to można by było pozostałe kursy puścić na podwójnym składzie. Ale po co. Niech ludzie przesiądą się do samochodów...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

voyager1231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Wrz 2012

PostWysłany: 03-11-2019, 13:58    Odpowiedz z cytatem

Wiedziałem że tak będzie.
Koniec długiego weekendu i znów armageddon na E-30
Pociąg 69523, ledwo wcisnąłem się w Legnicy. Po drodze ludzie zostawali na stacjach, już w Malczycach i Środzie. W środku chyba z 35 stopni Celsjusza, co stacje awantury z ludźmi którzy chcieli wsiąść a nie mogli.
Specyfika tego połączenia - dziura w rozkładzie 2 godziny wcześniej i 1.5 godziny później. Logiczne więc że gro ludzi będzie chciało nim jechać. A KD oczywiście podstawiło 31WE.
W obawie o życie swoje i towarzyszącego mi 4 letniego dziecka wysiadłem w leśnicy i do głównego jadę tramwajem.
Zdjęcie w załączeniu.
Jak wrócę do domu to napisze skargę do UTK, UMWD i KD

Pytam się gdzie są jednostki, które normalnie w weekendy nie kursują?! Przecież jest mnóstwo połączeń realizowanych w 1-5! Co się musi stać żeby w tych KD w końcu ktoś zaczął myśleć!

Point Blur_Nov032019_135147~2.jpg
Zdj.
Pobierz Plik ściągnięto 83 raz(y) 257.81 KB


_________________
Manipulacja w najczystszej postaci Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 161 z 163 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 160, 161, 162, 163  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



HomeRegulaminRejestracjaAdministracjaUżytkownicyStatystykiAlbum
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2019 infokolej.pl