Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 26, 27, 28  Następny
Koleją w Bieszczady
Autor Wiadomość

sebek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: Bytom/okolice

PostWysłany: 03-12-2011, 13:47    Odpowiedz z cytatem

Jeśli skład w ogóle byłby prowadzony przez Ukrainę, to najpierw remont torów, a tory są na terytorium UZ, czyli koleje ukraińskie muszą wyremontować tory, a potem pewnie pobieraliby opłaty za przejazd nawet tranzytowy? Czy dobrze to rozumiem? Tak samo utrzymanie torów, przecież PKP PLK nie ma chyba możliwości cokolwiek tam wnieść, wszystko związane z utrzymaniem szlaku to kwestia kolei UZ. Jeśli pociąg zatrzyma się na postoju handlowym w Chyrowie, to koszta napewno będą podzielone pomiędzy PKP a UZ.

_________________
na forum od 2005 roku:)
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK_Rabka Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Lip 2010
Skąd: Rabka-Zdrój/Kraków

PostWysłany: 03-12-2011, 16:04    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Plastikowi przemytnicy nic nie zrobią., ale warunek - po tej modernizacji,

Dadzą radę. To tylko zarzynanie szynobusu.
Przesiadki na granicy lub tranzyt to jedyne rozwiązanie.

_________________
Pozdrawiam, MK_Rabka
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Maykin Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Paź 2010

PostWysłany: 14-12-2011, 19:35    Odpowiedz z cytatem

a ja będę jezdził na trasie Sanok-Kroscienko i Sanok -łupkow.2szynobusy,spalinówka plus wagony i śmigamy po 4 pary po trasie.A od Sanoka....na Jasło i dalej..kto chce Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 29-12-2011, 16:55    Odpowiedz z cytatem

Zastępcza komunikacja autobusowa ciąg dalszy Mr. Green
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 29-12-2011, 18:06   

No co - przynajmniej to prawda- remont Razz Co po nim ? To, ze dwie pary muchowozow pojada pare minut szybciej, bo przeciez Podkarpacki UM nie ma zadnych planow dotyczacych zwiekszenia liczby polaczen, gdy kolej wreszcie bedzie konkurencyjna wobec transportu drogowego. Liczba polaczen Jaslo-Rzeszow pewnie juz nigdy nie bedzie wieksza niz trzy.


Wiecie jaki jest niepodwazalny dowod, ze linie na Podkarpaciu sa do zaorania? Ano, przyuważcie ze jakos nie są obejmowane promocja Polaczenie w dobrej cenie. Przemysl-Rzeszow jest, bo to magistrala i pociagi i tak musza jezdzic. Jaslo-Rzeszow: parametry 10 razy gorsze i 10 razy wieksza konkurencja busiarzy - i zadnej promocji.
Powrót do góry

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 29-12-2011, 18:25    Odpowiedz z cytatem

Pułtuś, Ta prawda z remontem spowoduje uwalenie 1/3 połączeń w ruchu regionalnym Mr. Green

PR-om prócz szybkiej gotówki nic tak teraz nie potrzeba jak pomocy remontowej z PKL-i Śmiech
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Razio1 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Lis 2010
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 10-02-2012, 14:55    Odpowiedz z cytatem

W tym artykule na rynek-kolejowy.pl; na dole jest informacja o naszych Bieszczadach, że chcą zakupić nowe spalinowozy. Szczerze po remoncie 108 i 106, można by było jakiegoś sezonowca puścić...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sopek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Lut 2007

PostWysłany: 10-02-2012, 17:06    Odpowiedz z cytatem

Wstępnie można powiedzieć, że w wakacje szykuje się niespodzianka od PIC ws. Bieszczad.

_________________
https://kolejowyportal.pl
https://www.facebook.com/kolejowyportal
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 10-02-2012, 17:12    Odpowiedz z cytatem

Tak niespodzianka, szkoda tylko że nie wiadomo którego roku.

Zaraz po PLK najlepsze w snuciu planów i bajdurzeniu bajek jest IC Śmiech
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Maykin Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Paź 2010

PostWysłany: 15-02-2012, 14:33    Odpowiedz z cytatem

A może by tak,jak w 1998 roku,w obiegu był jeden SA 104 i smigał 2 razy do Lupkowa i1 raz do Krościenka z Zagórza?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Turysta Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Gru 2011

PostWysłany: 20-02-2012, 15:24    Odpowiedz z cytatem

pospieszny napisał/a:
Tak niespodzianka, szkoda tylko że nie wiadomo którego roku.

Zaraz po PLK najlepsze w snuciu planów i bajdurzeniu bajek jest IC Śmiech

W tej chwili kursuje pociąg TLK o trochę podejrzanej nazwie 'Bieszczady'. Wrocław - Przemyśl, tylko że Przemyśl nie leży w Bieszczadach (jak tym bardziej Wrocław i inne miasta, przez które ten pociąg jedzie).
PIC i PR dogadały się odnośnie pożyczania sobie loków, za użyczanie spalinówek PICowi, PR-om użyczono elektrowozy. W wyniku tego porozumienia kursują pociągi TLK na linii Ełk - Korsze. W związku z tym wyrażono także chęć utworzenia połączeń sezonowych TLK w Bieszczady.
Bądźmy narazie cicho, bo jest prawdopodobieństwo, ze PIC uszykuje niespodziankę na lato w postaci kilku wagonów do Zagórza, które prowadziłby właśnie ten pociąg Wrocław - Przemyśl. Z Wrocławia do Zagórza, mmm, byłoby nieźle Wink Tylko wagony do Zagórza powinni odczepić w Tarnowie, bo jazda przez Rzeszów byłaby bez sensu.
PIC coraz bardziej przekonuje się do linii bez druta, przykładem jest np. uruchomienie połączenia TLK na odcinku Goleniów - Kołobrzeg Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

gar Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Gru 2010
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: 20-02-2012, 20:44    Odpowiedz z cytatem

Turysta napisał/a:
jest prawdopodobieństwo, ze PIC uszykuje niespodziankę na lato w postaci kilku wagonów do Zagórza, które prowadziłby właśnie ten pociąg Wrocław - Przemyśl. Z Wrocławia do Zagórza, mmm, byłoby nieźle Wink Tylko wagony do Zagórza powinni odczepić w Tarnowie, bo jazda przez Rzeszów byłaby bez sensu.

Jak dla mnie może być i przez Rzeszów byle bez przesiadek i jednym przewoźnikiem.
Byle nikt nie wpadł na pomysł żeby wagony do Zagórza były doczepione do pociągu, który podajesz, bo w takim wypadku pomysł uważam za "średni". Na co sezonowy skład który dojeżdża do Zagórza przy dobrych wiatrach około 18 skoro z Zagórza w Bieszczady Wysokie (Wetlina, Ustrzyki Górne) jest jeszcze około 2 h jazdy PKS-em. Te wagony muszą lecieć albo jako nocny skład, który melduje się w Zagórzu nad ranem (koniecznie ze skomunikowaniem na sezonowy Łupków) lub zakładając, że kurs idzie za dnia najpóźniej muszą się pojawić w Zagórzu ok. 16 (ze skomunikowaniem na Łupków).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kububu Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lip 2009

PostWysłany: 20-02-2012, 21:28    Odpowiedz z cytatem

Bardziej godzinowo pasowałby pociąg "Pogórze" niż "Bieszczady".


Ostatnio zmieniony przez kububu dnia 20-02-2012, 21:30, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

robertrush Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Sie 2011
Skąd: Gorzów/Złocieniec

PostWysłany: 20-02-2012, 21:29    Odpowiedz z cytatem

"Pogórze"

_________________
Fundacja Ratowania Zabytków www.zabytki.org
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Maykin Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Paź 2010

PostWysłany: 21-02-2012, 16:38    Odpowiedz z cytatem

wszystko ok,tylko czy tory będą przejezdne w lecie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 6 z 28 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 26, 27, 28  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl