| Gurdol1 napisał/a: |
| Z drugiej strony to dobrze, że politycy wedle swoich "interesów" reaktywują zapomniane aglo. Gdyby Marszałek nie mieszkał w Trzebnicy - różnie mogło by być... |
| Gurdol1 napisał/a: |
| Do Obornik dojeżdża sporo Trzebniczan... samochodami. Skąd jadą do Wrocławia pociągiem. Teraz będą mogli jechać bezpośrednio od siebie. |
| Cytat: |
| Jak by nie było, kierowcy z "Bus Expressu" z Obornik Śl. do Trzebnicy od dawna na słowo 'szynobus' klną na czym świat stoi |
| leyba76 napisał/a: |
| Będąc dzisiaj na dworcu głównym we Wrocławiu między 15 a 16 widziałem sa135 KD który to przetoczył się dwa razy przez drugi peron. Na wyswietlaczu widniała "Jazda próbna" a wewnątrz maszyny kilku pracowników KD. |
| Robikon napisał/a: |
| Od stacji Wrocław-Zakrzów pociągi nie będą się zatrzymywać.Nie wiem dla kogo będą te pociągi.Panie w BOK KD mają mnóstwo telefonów w tej sprawie.Dla mnie jest to reaktywacja robiona na siłę.Bez sensu jest to żeby pociąg nie zatrzymywał się na stacjach pośrednich. |
| Zed napisał/a: |
| Krzysztof21, nie patrzyłbym tak krytycznym okiem na marszałka Łapińskiego. W końcu to Dolny Śląsk jako pierwszy samorząd w Polsce przejął od PKP zapuszczone linie kolejowe (Wrocław - Trzebnica, Szklarska Poręba - Jakuszyce), remontuje je i wznawia na nich ruch pasażerski. Że o własnej spółce (Koleje Dolnośląskie) nie wspomnę.
Inne regiony nie dorastają nam pod tym względem do pięt! A że przy okazji marszałek i jego świta zbija na tym kapitał polityczny przed przyszłorocznymi wyborami, to co z tego? Na ich miejscu każdy z nas pękałby z dumy. |
| senior napisał/a: |
| Dokładnie nie podam -acz rzeczywiście wyglądało na 60-80km/h (jedzie się równo i przyjemnie na razie wyglądana dobrze zrobioną robotę przez Dolkom)- a TAK długi czas jazdy wynika z ...przejazdów kolejowych (zwolenianie prawie do 0 lub 20 przed polnymi i wysiadaniu kierownika pociągu z lizakiem i zatrzymywaniu ruchu przed powiatówkami itd). Łączny czas tracony na te wszystkie operacje 6-10min. |
| Areczek napisał/a: |
|
W ich miejscowości przystanek jest dopiero budowany, więc szynobus na razie nie będzie się zatrzymywał. - Kiedy będzie to możliwe, na pewno się przesiądziemy do pociągu - deklaruje pani Jolanta. |
| Bartuś napisał/a: |
| Ale przecież podobnież w pociągach rozdają jakieś ankiety. |
| Bartuś napisał/a: |
| Nie no - najpierw upublicznienie projektu RJ, teraz te konsultacje.... normalnie UMWD ma u mnie dużego plusa. Tak powinno być i tak trzymać. |
| Kalat napisał/a: |
| Najwięcej ludzi zaczyna pracę o 10? To żeś Pan powiedział co wiedział... |
| Cytat: |
| Dokładnie rok temu dzięki staraniom i wysiłkowi Zarządu Województwa Dolnośląskiego z Wrocławia do Trzebnicy wyjechał pierwszy pociąg Kolei Dolnośląskich - pisze Marek Łapiński, marszałek województwa dolnośląskiego. |
| Cytat: |
| Na tym jednak nie koniec. Dolnośląska Służba Dróg i Kolei, która podlega Marszałkowi Województwa Dolnośląskiego, przygotowuje na tej trasie dodatkowe zabezpieczenia dla kierowców. Już niedługo będą gotowe rogatki i sygnalizacja przejazdowa na wrocławskim Zakrzowie i w Siedlcu Trzebnickim. Powstaną w miejscach, gdzie drogi krzyżują się z torowiskiem i pozwolą skrócić czas przejazdu. Podróż będzie więc jeszcze szybsza i bezpieczniejsza. |
| Cytat: |
| Obok peronu znajdują się również stojaki na rowery |
| ufoludek napisał/a: |
| Jak tam dziś wyglądał kolejowy powrót z pielgrzymki, ktoś widział? Co podstawili? 2 lata temu nawet 2xSA134+Sa135 był załadowany po brzegi. |
| jano napisał/a: |
| W tym roku msza św. zaczęła się punktualnie, więc "Orzech" nie musiał (jak to mawiał w poprzednich latach) "zatrzymywać kolejarzy" Składu nie widziałem, ale wydaje mi się, że coraz więcej osób wraca do domów wynajętymi autobusami. |