Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2  Następny
Wielkopolskie SA132 w Tczewie
Autor Wiadomość

kowal331 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Gru 2008
Skąd: Gdansk

PostWysłany: 15-12-2009, 09:33   Wielkopolskie SA132 w Tczewie Odpowiedz z cytatem

Od nowego rozkładu jazdy pociąg 77420 z Chojnic do Tczewa obsługiwany jest przez SA 132 z Wielkopolskiego Zakładu PR.Może ktoś z forumowiczów wie,dlaczego tak jest i czy jest to stały obieg,czy tymczasowy?Do 12.12 pociag ten był obsługiwany przez chojnickie SU42/SP-32+Bh/Bipa.Lokomotywy raczej nigdzie nie zniknęły,wagony też są(maja wazne rewizje).
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Stoker Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Lut 2009
Skąd: trochę tu trochę tam

PostWysłany: 15-12-2009, 12:32    Odpowiedz z cytatem

W takim składzie będzie kursował jedynie w weekendy do i po wakacjach. W dni robocze i w wakacje będzie po staremu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Leszek79 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Sie 2009

PostWysłany: 15-12-2009, 13:46    Odpowiedz z cytatem

Może chcą przyzwyczaić klientów do układu siedzeń 3+2 i ogólnej ciasnoty, bo okaże się że te 180 miejscowe SZT zamawiane przez urząd marszałkowski to nie będą żadne ATRy tylko 218M* Razz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kowal331 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Gru 2008
Skąd: Gdansk

PostWysłany: 15-12-2009, 14:22    Odpowiedz z cytatem

Stoker napisał/a:
W takim składzie będzie kursował jedynie w weekendy do i po wakacjach. W dni robocze i w wakacje będzie po staremu.
Tylko,że "wielkopolanka" była wczoraj i dziś na tym pociągu,co jest o tyle dziwne,że tłok duży,który skutecznie był rozładowywany przez poprzednio kursujące składy

[ Dodano: 16-12-2009, 10:09 ]
Jeszcze jedna ciekawostka zwiazana z pociagiem 77420.Otóż pociąg ten normalnie kursuje w dni robocze w relacji Chojnice-Gdynia przez Tczew,czasowo skrócony do Tczewa,w stałym rozkładzie ten skład wraca jako 77432/3.Wszystko byłoby ok,ale 77432/3 kursuje normalnie z Gdyni,więc zastanawiam się jaki skład go obsługuje bo SA132 z pociągu 77420 zostaje w Tczewie,czyzby był jakiś podsył do Gdyni?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Romanek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lut 2010
Skąd: Piła

PostWysłany: 02-03-2010, 23:26    Odpowiedz z cytatem

Czy te pociągi dalej są obsługiwane przez SA132 z Wlkp??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Leszek79 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Sie 2009

PostWysłany: 03-03-2010, 13:53    Odpowiedz z cytatem

Szczerze mówiąc ani razu nie zauważyłem wielkopolskiego SA132 ani wtedy gdy niby miały jeździć ani teraz, a na Ostbahn często spoglądam Smile.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kowal331 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Gru 2008
Skąd: Gdansk

PostWysłany: 03-03-2010, 15:40    Odpowiedz z cytatem

Wielkopolskie szynobusy są stałymi goścmi w Chojnicach,gdzie kończą i rozpoczynają bieg pociągi relacji Chojnice-Piła/Krzyż-Chojnice.Tamta grudniowa historia z "wielkopolanką" w Tczewie to był jednorazowy incydent wynikający z jakichś problemów taborowych
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Romanek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lut 2010
Skąd: Piła

PostWysłany: 03-03-2010, 16:24    Odpowiedz z cytatem

A może to brak SA132 na pociągu 77420 i 77433 powoduje brak składu na pociąg 58731 Chojnice-Piła. W tej chwili odbywa się to tak że pociąg ten obsługiwany przez SA102 z Chojnic, dojeżdża do st. Lipka Krajeńska i tam jest przesiadka do SA132 który przyjeżdża jako poc.85728 Piła-Chojnice do Lipki i jego pasażerowie presadają się do składu chojnickiego. Czyli poprostu pociągi wymieniają się pasażerami i wracają do siebie, co przy okazji tych, dla wielu jednak uciążliwych, przesiadek, generuje jednak spore opóźnienia.
To i tak lepiej bo przedtem odbywało się to tak że dopiero po przyjeździe o godz.19.23 do Chojnic pociągu z Piły, ten sam skład jechał jako opóźniony ok.60-70min. pociąg do Piły.
Gdyby SA132 jadący z Piły jako poc.85728 zostawał w Chojnicach do rana na poc.77420 i wracał pociągiem 77433, w Chojnicach nie było by problemu ze składem na godzinę 18.25 na poc.58731.
Nie znam niestety obiegu składów, jak powinno to wyglądac według rozkładu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Leszek79 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Sie 2009

PostWysłany: 04-03-2010, 12:37    Odpowiedz z cytatem

Przy okzacji dyskusji o Ostbahnie przypomniał mi się kolega ze studiów pochodzący z Piły, który zawsze do/z domu jeździł przez Bydgoszcz. Na nic tłumaczenia że przez Starogard, Czersk, Chojnice nie dość że taniej to jeszcze szybciej, nie ma mowy, przez Bydgoszcz i koniec Very Happy. A to jeszcze było w czasach gdy z Tczewa pociągi bezpośrednio jeździły do Piły albo i dalej, więc też miałby tylko jedną przesiadkę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Doctor No Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Lut 2010
Skąd: Poznan

PostWysłany: 04-03-2010, 13:24   Elektryfikacja Ostbahn Odpowiedz z cytatem

Byloby dobrze, gdyby do kryzysu energetycznego za 2 lata zelektryfikowali caly Ostbahn. Na rope raczej malo kogo bedzie stac. Malo kogo obchodzi jeszcze teraz ze szacunki odn. pokladow ropy byly falszowane ostatnie 30 lat w celu zwiekszenia kwot wydobycia przez kraje OPEC.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Leszek79 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Sie 2009

PostWysłany: 14-03-2010, 15:19    Odpowiedz z cytatem

Romanek napisał/a:
A może to brak SA132 na pociągu 77420 i 77433 powoduje brak składu na pociąg 58731 Chojnice-Piła. W tej chwili odbywa się to tak że pociąg ten obsługiwany przez SA102 z Chojnic, dojeżdża do st. Lipka Krajeńska i tam jest przesiadka do SA132 który przyjeżdża jako poc.85728 Piła-Chojnice do Lipki i jego pasażerowie presadają się do składu chojnickiego. Czyli poprostu pociągi wymieniają się pasażerami i wracają do siebie, co przy okazji tych, dla wielu jednak uciążliwych, przesiadek, generuje jednak spore opóźnienia.


Serio tak było ? Jakby niemieckie media to podłapały to by miały niezłe używanie. Jeżeli nadal się to praktykuje to używanie może być jeszcze większe, bo od jutrzejszego rozkładu mijanką jest Wierzchowo Człuchowskie, które przed wojna nazywało się Firchau i było stacją graniczna między II Rzeczpospolitą a III Rzeszą Razz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kowal331 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Gru 2008
Skąd: Gdansk

PostWysłany: 14-03-2010, 16:01    Odpowiedz z cytatem

77420 i 77433 były zawsze obsługiwane składem SM42+Bhp/Bh,szynobus trafiał się tam dość rzadko.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Romanek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lut 2010
Skąd: Piła

PostWysłany: 18-03-2010, 13:52    Odpowiedz z cytatem

Praktykuje się nadal. Moja interwencja w lokalnej prasie a ich u rzecznika prasowego PR Piotra Olszewskiego, gdyż nikt niżej nie chciał rozmawiac nawet z prasą a co dopiero ze zwykłym "upierdliwcem" któremu nie podoba się jedna przesiadka, spowodowała pojawienie się informacji na dworcu w Pile, że w związku z brakami taborowymi, w terminie do odwołania, pociągi kursują w podzielonej relacji. Nie wiem jak jest na innych stacjach, szczególnie w Chojnicach. W Pile informacja ta pojawiła się ok 23 lutego a w Chojnicach 27 lutego jeszcze nie było ani słowa, teraz nie wiem.
Swoją drogą ciekawe określenie "w terminie do odwołania". Jakoś nie spodziewam się odwołania.
Ma ktoś dostęp do dodatków z obiegami składów? Z jakiego pociągu powinien przejśc skład na pociąg 58731?

_________________
2011r. 27317km
2012 r.36989km
2013r. 47920km
2014r. 49777km
2015r. 48619km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kowal331 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Gru 2008
Skąd: Gdansk

PostWysłany: 18-03-2010, 16:13    Odpowiedz z cytatem

Problem dałoby się rozwiązać,gdyby "Tur" jeżdził tak jak dawniej w relacji Piła-Chojnice-Tczew-Gdynia i z powrotem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Romanek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lut 2010
Skąd: Piła

PostWysłany: 18-03-2010, 16:36    Odpowiedz z cytatem

Tak, to by było najlepsze rozwiązanie, ale przecież w poprzednim rozkładzie TUR jeździł też do Chojnic i wszystko jakoś działało. Tylko że pociąg 85728 przyjeżdżał do Chojnic wcześniej i zaraz wracał jako 58731

_________________
2011r. 27317km
2012 r.36989km
2013r. 47920km
2014r. 49777km
2015r. 48619km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 2 Idź do strony 1, 2  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl