Dzisiejszym Lajkonikiem wracałem z Warszawy do Krakowa:
skład EIC Lajkonik Gdynia Główna-Kraków Główny:
Wagony 1 klasy to wagon nr:3 najnowszy A9mnouz po modernizacji z wyświetlaczem
wagon nr 4 Henschel bez modernizacji bez wyświetlaczy
wagon barowy (bardzo mila Pani
wagony 2 klasy po modernizacji z klimatyzacją i wyświetlaczem
EX Artus z Gdyni Głównej ma wypasiony skład (był najgorszym EX teraz staje się najlepszym) wagon 1 klasy po modernizacji z wyświetlaczem taki jak w dawnym EX Pieniny Tatry wagon 2 klasy przedziałowy również z wyświetlaczem i reszta wagonów 2 klasy bezprzedziałowe z klimatyzacją! Aż miło i przyjemnie widzieć taki EX!
[Niemen] Białystok-Bydgoszcz EP07-10xx -2-2-2-2-1 ok. 5minut później ze stacji początkowej
[Niemen] Bydgoszcz-Białystok EU07-xxx 1-2-2-2-2 wagony z Lublina, Zamościa, Bydgoszczy
[Zamenhof] Katowice-Białystok opóźniony ok. 10-15minut
[Zamenhof] Białystok-Katowice na szlaku z tego co sie dowiedziałem ma ok. 50minut opóźnienia.
[Biebrza] Gdynia-Katowice p. Białystok EU07-xxx BR-2-2-2-2-2-2-WARS-1 planowo;)
22.12.2009 - Stacja Chełm:
TLK 13109 (dawna "Solina") z Warszawy Zachodniej, planowy przyjazd 10:35, pociąg opóźniony 20 minut, przyjazd 10:55, frekwencja ok. 80%, zestawienie EPxx-xxx-2-2-1
REGIO do Dęblina, odjazd 11:09, frekwencja ok. 50%
REGIO z Lublina, planowy przyjazd 11:39, pociąg opóźniony 4 minuty, przyjazd 11:43, frekwencja ok. 60%, zestawienie 2xEN57 (EN57-1625ra i EN57-1711s)
REGIO do Lublina, odjazd 12:09, frekwencja ok. 40%
_________________ W pociągu:
2010 rok - 1570 km
2011 rok - 4681 km
Witam.
Wczoraj i dziś standard EIC Wisła to lekko mówiąc tragedia. Wagony bez klimatyzacji, jeden wagon z przedziałami ośmio miejscowymi, rodem z pociągu TLK.
Pozdrawiam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum