W istocie jest to - ciekawe czemu - mega ironia pod adresem nie tyle PKP, co kolei polskiej w ogóle.
Moim zdaniem "sprawa" powinna znaleźć się w sądzie.
I tu widziałbym pole do popisu dla betonowych mistrzów szczucia wolnych forów z PKP SA. Może zmierzenie się z Alpen Gold (skądinąd bardzo dobre te ich wytwory) byłoby nieco ciekawszym wyzwaniem, niż bitwa z potęgą anonimowych szeregowych kolejarzy.
Ale jaka firma - takie wyzwania.
_________________ Pozdrawiam
Robert Wyszyński
koordynator Obywatelskiego Komitetu Obrony Kolei na Opolszczyźnie
http://okoko.cal.pl/
W tej reklamie odzwierciedlono stan infrastruktury w Polsce , za co winić trzeba PLK a nie ICC za to że wolno jedzie. Mi po obejrzeniu tej reklamy w pamięci pozostał widok jadącego mozolnie pociągu, a co było w niej reklamowane to już za bardzo nie pamiętam.
To chyba nie jest wg mnie reklama,która ma osmieszac PKP.Przeciez tutaj chodzi tylko o czekolade ,a nie o pociag.Nie wiem czy to tworcy tej reklamy prosili o predkosc,czy IC samo sobie wybralo taka.Taki normalny czlowiek ktory nie interesuje sie koleja nie patrzy na to ile pociag jedzie
...krótko, przecież mamy 21 wiek i mieszkamy w centrum starego kontynentu. W tym pociągu jadą ludzie zadowoleni, bo przecież "jadą" pociągiem na wycieczkę do fabryki czekolady.
_________________ -=| Na początek infrastruktura |=-
Nagrywałem coś z telewizji i w trakcie przycinania na potrzeby DVD okazało się że nagrałem tą reklamę, więc z ciekawości przeanalizowałem.
Ujęcie z lokomotywą ma 37 klatek czyli niespełna póltorej sekundy i najpewniej zostało wykonane na komputerze. Ot zwyczajna prosta animacja a'la Flash zrobiona ze zdjęć, lokomotywa porusza się najwolniej, zarośla przed nią w przeciwnym kierunku najszybciej a tło z prękością pomiędzy. Malowanie co prawda w stylu PIC tyle że ciemniejsze niż jakiekolwiek widziane przeze mnie na zdjęciach a logo firmy zamazane granatowym prostokątem.
Wnętrze przedziału to dzieło głównie grafików komputerowych, mało prawdopodobne żeby było wogóle w wagonie kręcone, nie muszę dodawać że filmik nie zawiera żadnych znaków identyfikacyjnych jakiegokolwiek przewoźnika.
Tak więc szanse na wygranie procesu sądowego marne, już większe byłyby w procesie o inspirację niemiłymi doświadczeniami z przewoźnikiem, ale też znikome .
Ujęcia są robione w wagonie (takie przedziały są w zmodernizowanych przez NEWAG wagonach jeżdżących w Expressach). Reklama był kręcona przy współpracy z Inter City.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum