Niestety wielką porażką jest również kampania ulotkowa PR Katowice
O PR Katowice można pisać dobrze, albo wcale.
Chyba że coś w międzyczasie zmieniło się, o czym nie wiem.
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 19-12-2009, 12:02
PiterTarnów napisał/a:
polska informacja ulotkowa na kolei to kpina , we Francji czy Niemczech na każdej większej stacji można dostać przejrzyste rozkłady liniowe dla wielu linii..tam informacja kolejowa nie próżnuje..
A IR powinno powtarzam z uporem maniaka, być w cenie R oraz dla pasażerów miesięcznych na osobówki, bo standard kiblowy to nie jest coś za co można dopłacać
Rzecz w tym, że kupując bilet na IR płacisz m.in. za czas przejazdu. A ten jest o wiele krótszy, aniżeli czas przejazdu tym samym kiblem-osobówką (tudzież REGIO). Dlatego też płacimy więcej aniżeli za "R".
Poza tym na niektórych IR-ach kursują wagony piętrowe, a co za tym idzie, ułożenie taryfy w taki sposób, aby za jazdę w piętrusach zapłacić więcej aniżeli za jazdę w kiblu jest praktycznie niewykonalne i idiotyczne.
Pamiętaj, że zawsze możesz wybrać TLK-e. Mamy konkurencję (która oczywiście rodzi się w bólach, ale jednak), dlatego masz do wyboru niski standard kibla, ale niższą cenę, lub nieco lepszy standard wagonów przedziałowych, ale za nieco wygórowaną cenę. Oczywiście pomijam takie kwiatki jak nieszczelne okna czy brak odpowiedniego ogrzewania, gdyż to w dalszym ciągu jest kulą u nogi zarówno w PKP IC jak również w PR-ach. Za coś takiego powinni zwracać 25% ceny biletu. No, ale co poradzić, skoro nie ma pieniędzy na modernizację taboru i przychodzi nam podróżować 40-letnim złomem?
Ostatnio zmieniony przez gkal dnia 19-12-2009, 16:36, w całości zmieniany 1 raz
Wracając do głównego wątku to wczoraj wracałem do domu i na stacji Pszczyna (koło 19.40) mijaliśmy osobówkę z Rybnika, a chwię potem do Rybnika i w obu przypadkach frekwencja znikoma-10 osób na pociąg max.
Dlaczego tak jest? Nie chcę się w to zagłębiać bo trochę by zeszło.Nie będę zdziwiony jeśli się frekfencja nie pojawi, że będą chcieli likwidować.
Krzysztof21, a co to ma do rzeczy czy są dotowane czy nie te IR ja piszę o czymś innym a mianowicie o braku porządnej informacji rozkładowej a nie o tym co jest dotowane a co nie.
_________________ 2000-2010. Dziesięć lat upadku i niszczenia polskiej kolei,którego apogeum nastąpiło 1 grudnia 2008 - w dniu przejęcia pospiesznych przez PKP IC !!
W tym temacie może lepiej skupmy się na głównym wątku czyli pociągach kursujących na lini 154 Regio ( osobowych) oraz pociągu IR Szyndzielnia relacji Bielsko Biała Glówna -Wrocław Główny .. Gdyż niektóre posty znacznie odbiegają od tematu Pozdrawiam
Krzysztof21 -Usunięty- Gość
Wysłany: 19-12-2009, 19:38
PiterTarnów, pisząc o tym, że IR nie są dotowane, odnosiłem się to tej części Twojej wypowiedzi:
Cytat:
A IR powinno powtarzam z uporem maniaka, być w cenie R oraz dla pasażerów miesięcznych na osobówki
A co do ulotek i promocji pociągów w woj. śląskim. Z tego co wiem, to nie są ostatnie słowa PR Katowice w tej materii.
Jeśli chodzi o ulotki to widziałem je na Politechnice Śląskiej i to w znacznych ilościach. Tylko szkoda, że gdzieś pod bokiem, ale to już raczej nie wina PR.
Jak jechałem na IR Szyndzielnia w poniedziałek do Opola (4.01) frekwencja wynosiła około 90%. Na pociągu opolska EN57-205, która troche "nie dała rady", wszyscy w kurtkach siedzili bo zalatywało zimnem przez szyby. Jeszcze w poprzednim roku (21.12) na Szyndzielni była podobna frekwencja, wtedy jednak była naprawdę niezła katowicka jednostka EN57-1822, w której całą drogę było ciepło.
Szydzielnia powinna być na samym początku kolejki do obsługi TRAXXem. Najlepiej jakby stało się to w okolicach wprowadzenia opłat za autostradę - idealna okazja by pokazać że koleją jest dużo taniej i wcale nie wolniej.
w Rozkładzie od 1.09.2011 wyskakuje mi pociąg IR 48111 Bielsko Biała - Żory - Zielona Góra - Kostrzyń
odjazd z Żor: 8:45
a powrót do Bielska z Żor: 17:09
Żory zyskają nowy pociąg IR ?
byłoby cudownie...
Zbyt długi link - forum się rozjechało musiałem usunąć~kryniczanin
Moim zdaniem w nowym rozkładzie jazdy linia 154 odcinek Rybnik - Pszczyna - Bielsko Biała powinien być objęty ofertą połączenie w dobrej cenie tak jak odcinek Rybnik - Wodzisław Śląski .
[ Dodano: 05-11-2011, 18:16 ]
Dziś bodajże po przyjeździe o 15 :52 awarii uległa EN57 1725 Rybnik odj 15:31 - Bielsko Biała Główna . Jednostka o 17:10 stała jeszcze w Żorach część pasażerów w pociągu reszta na peronie . Regio z Bielska Białej do Rybnika o 17 :14 EN57 1307 przyjechał planowo . 5 minut po odjeździe regio do Rybnika z kierunku Pszczyny jechał pociąg sieciowy lecz nie sądze by postój w Żorach był spowodowany kradzieżą trakcji gdyż Regio z Bielska przyjechał planowo .
[ Dodano: 14-11-2011, 19:36 ]
Dziś na lini Rybnik - Pszczyna zauważyłem 3 Spoty
Rybnik odj 12:30 - Bielsko Biała Główna EN57 2050
Bielsko Biała Główna - Rybnik przyj 16:10 EN57 2007
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum