Jechałem wczoraj osobowym to na odcinku Przylep - Czerwieńsk jechaliśmy 90-100km/h. 22 grudnia jechałem TLK to też było podobnie. Widać zdecydowaną różnicę.
Ja 8-ego stycznia jechalem z Zielonej ta TLK`a co do Warszawy jedzie, w nowym wagonie 2 klasy dzialaly nawet gniazdka w przedzialach ;P na korytarzu byl wyswietlacz led i na tym odcinku jechalismy rowniez kolo 100km/h.
Niestety wczoraj jak jechalem TLK z Gdanska do Zielonej, to predkosc na tym odcinku wynosila tak jak piszesz, nie wiecej niz 40km/h ;/
O godz. 10.25 na szlaku Zielona Góra - Czerwieńsk nastąpiło wykolejenie się jednego wagonu jadącego po torze nr 1 pociągu towarowego. Do czasu usunięcia skutków wypadku obustronny ruch pociągów prowadzony jest po torze nr 2. Przewidywane opóźnienia pociągów pasażerskich: od 10 do 15 minut.
Wracałem dziś Regio z Zielonej Góry do Babimostu to miał +20, ciemno było to nie widziałem skutków wypadku ale gadałem z obsługą to mówili że nieźle poszło, podobno (wg nich) jest 1,5km rozryte, do miesiąca ma potrwać naprawa.
Heh,rok temu poszly setki tysiecy PLN na remont tej linii (bo nie wierze, ze to taniej kosztowalo), a teraz maja lipe i znowu te niecale 2km wszystkiego do naprawy i tor zamkniety.
Nie wiecie moze, jak sie maja TLK w strone Zielonej z tymi opoznieniami ? Nie chcialbym stac jutro 2h w Czerwiensku :/
Mariusz W. -Usunięty- Gość
Wysłany: 20-03-2011, 01:44
pagolik: Będę podawał numerami, bo nie chce mi się wyszukiwać co to za relacje i kategorie.
TLK 17104 Cz-sk +15 – krzyżowanie z 70143
TLK 57102 Cz-sk +22 – krzyżowanie z 7827
TLK 57104 Babimost +22 – krzyżowanie z 70240; Cz-sk +11 – krzyżowanie z 7823
Dane dla dnia wczorajszego dla pociągów TLK jadących w kierunku Zielonej Góry.
Pytanie: dlaczego nie wykorzystuje się rozjazdów w Przylepie? Można by skrócić jazdę po jednym torze to jednego odcina (tak w ogóle to wie ktoś gdzie dokładnie był wypadek?).
I jeszcze jedno pytanie: to był skład PKP Cargo czy prywaciarz?
Mariusz W., dzieki bardzo, te 20 minut to jeszcze nie koniec swiata.
krzychu12231, nie wiem, ktory to byl kilometr, ale tak mniej wiecej w polowie trasy z Przylepu do Czerwienska, wiec rowniez nie rozumiem, czemu rozjazdy w Przylepie nie sa wykorzystywane.
pagolik, Przylep posiadał tylko roz. osłonne zabezpieczające szlak. W tej chwili nie jest nawet posterunkiem ruchu. Zmieni to dopiero powstająca łącznica Czerwieńsk Płd.- Czerwieńsk Wsch.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum