Wysłany: 12-01-2010, 01:57 Nieudolność PR na Dolnym Śląsku
Informacja o ograniczeniu kursowania pociągów regionalnych w dniach 11-24.01.2010 r.
W związku z niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi i trudną sytuacją taborową, spowodowaną licznymi awariami jednostek EZT informujemy, że zmuszeni jesteśmy do wprowadzenia ograniczeń w ruchu pociągów regionalnych. Szczegółowy wykaz znajduje się poniżej. Dodatkowo część składów może zostać skrócona (np. z dwóch jednostek do jednej).
Jednocześnie zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej usuwać powstałe awarie taboru.
• Pociągi odwołane w okresie 11-15.01.2010 r.
kierunek Wołów, Głogów
- poc. nr 66424 rel. Wołów (o. 7.13) – Wrocław Gł. (p. 8.03);
- poc. nr 66430 rel. Wołów (o. 14.37) – Wrocław Gł. (p. 15.29);
- poc. nr 66427 rel. Wrocław Gł. (o. 15.09) – Wołów (p. 16.01);
- poc. nr 66432 rel. Wołów (o. 16.32) – Wrocław Gł. (p. 17.25);
- poc. nr 60441 rel. Wrocław Gł. (o. 13.52) – Wrocław Pracze (p. 14.08);
- poc. nr 60447 rel. Wrocław Gł. (o. 15.20) – Wrocław Pracze (p. 15.37);
- poc. nr 60442 rel. Wrocław Pracze (o. 8.28) – Wrocław Gł. (p. 8.46);
- poc. nr 66023 rel. Opole – Wrocław Gł. (7.15/7.18) – Wrocław Pracze (p. 7.35)
kończy bieg na st. Wrocław Gł. (odwołany na odcinku Wrocław Gł. – Wrocław Pracze);
- poc. nr 66030 rel. Wrocław Pracze (o. 14.19) – Wrocław Gł. (o. 14.44) – Opole Gł. (p. 16.00)
zaczyna bieg na st. Wrocław Gł. (odwołany na odcinku Wrocław Pracze – Wrocław Gł.);
- poc. nr 66032 rel. Wrocław Pracze (o. 16.11) - Wrocław Gł. (o. 16.44) – Opole Gł. (p. 18.00)
zaczyna bieg na st. Wrocław Gł. (odwołany na odcinku Wrocław Pracze – Wrocław Gł.).
Aż 18 pociągów nie wyjedzie na trasy do piątku, 24 stycznia. Wojciech Kurzyjamski, dyrektor Przewozów Regionalnych we Wrocławiu, tłumaczy, że przyczyną jest zima.
Śnieg i mróz spowodowały awarie składów. - Musimy wprowadzić ograniczenia w ruchu pociągów - mówi dyrektor Kurzyjamski.
Pasażerowie będą się musieli uzbroić w cierpliwość, bo na tory wyjadą krótsze składy. To oznacza, że w pociągach zapanuje wielki tłok. - Najgorsze jest to, że na dworcach, szczególnie tych małych, podróżnych nikt o tym nie informuje - mówi Katarzyna Tęcza, która codziennie jeździ pociągiem do Wrocławia z Brzegu Dolnego. - Ostatnio jazda koleją to loteria.
PR zapewniają, że zrobią wszystko, by składy jak najszybciej naprawić. Które pociągi nie wyjadą w trasę? Z Wołowa do Wrocławia Głównego (7.13, 14.37, 16.32). Z Wrocławia do Wołowa (o 15.09), a także z Wrocławia Głównego do stacji Wrocław-Pracze (13.52, 15.20), z Wrocławia-Praczy do Wrocławia Głównego (8.28).
Kolejny pociąg z Praczy przez Główny do Opola (14.19) będzie jechał właśnie z Głównego. Tak samo skład o godz. 16.11. Nie pojadą też pociągi na linii Oborniki Śląskie - Wrocław Gł. (7.50 i 16), Wrocław Gł. - Oborniki Śl. (15.20). Kolejne to z Jelcza-Laskowic do Wrocławia Głównego (9.20) i z Wrocławia do Jelcza (7.50).
Do piątku nie będzie też kursował skład relacji Oleśnica - Wrocław (13.50), a do niedzieli, 24 stycznia, na odcinku Legnica - Lubin Górniczy (18.04) i Lubin Górniczy - Legnica (6.17).
Źródło: POLSKA Gazeta Wrocławska
_________________ Podróżny pamiętaj! Podróż pociągiem skraca czas przejazdu koleją. (S. Bareja)
Eh denerwuje mnie już ta koszmarna zima.. A mówiąc szczeże to mamy kolejny powód do tego by powiedzec że to po częsci wina PKP a chodzi mi głównie o PKP IC które prowadząc z PR swą wojnę może się cieszyc że ma nowe i zmodernizowane wagony od PR a PR ma stare zdezelowane kible które nie chcą odpalac na mrozach niczym stare auta ...I w ten sposób też im to wychodzi na dobre bo niszczą konkurencje w każdych warunkach czy to latem czy zimą kiedy PR nie daje sobie rady z tym starym taborem który im raczono zostawic.. A teraz jeszcze chcą wymówic im prawo do napraw w pomieszczeniach i halach naprawczych które mieli dostac w ramach umowy i wzamian za nowe i zmodernizowane wagony które oddali do IC .Dla mnie to tak jakby uczciwie wykonac prace na oczach kierownika i nie dostac swojej należności która w umowie się należy.. To jest oszustwo... Po za tym sam widzałem w niedziele we Wrocławiu jak sporo zdenerwowanych ludzi nażekając na stare PRowskie kible przechodziło na 3 peron i wsiadało do TLK jadącego w tym samym kierunku po tym jak pociąg PR został odwołany z powodu zamarzniętych silników w wózkach EN57 .Myślę że PKP się też po części cieszy z tej sytłacji bo mogą tym samym udowodnic że PR to szit i nie ma co im ufac i planowac z nimi podróży... Wnioskuje to też z przypadkowo słyszanych rozmów niektórych wkużonych delikatnie mówiąc pasażerów..
Pozdrawiam
Podobnie sprawa wygląda w Katowicach - tylko na stronie ŚZPR nie ma nic o tym, a na samym dworcu widziałem kartkę A4 - niezbyt rzucającą się w oczy. Z tego co przeczytałem cięcia dotyczą wyłącznie linii Częstochowa - Gliwice.
a to już są jaja przecież PR tak solidnie przygotowały się do zimy zaopatrując posterunki i pracowników w sprzęt zimowy typu pochodnia,rozpadająca się miotła brzozowa-brak butli gazowej i porządnego palnika,ze nie wspomnę o soli i o dziwo dyrektor zaskoczony że pogorszyły się warunki przewozu podróżnych.Och te PR-y.Lód ze stopni lub wstawek hamulcowych najlepiej to odbić młotkiem razem z farbą i pokrzywioną blachą,a w miejscach gdzie są prowadnice drzwi to już przecinak o ile jest i młotek-o( oleju zimowym zapomnij)aby do wiosny lub najbliższej odwilży.
Po za tym sam widzałem w niedziele we Wrocławiu jak sporo zdenerwowanych ludzi nażekając na stare PRowskie kible przechodziło na 3 peron i wsiadało do TLK jadącego w tym samym kierunku po tym jak pociąg PR został odwołany z powodu zamarzniętych silników w wózkach EN57 .Myślę że PKP się też po części cieszy z tej sytłacji bo mogą tym samym udowodnic że PR to szit i nie ma co im ufac i planowac z nimi podróży... Wnioskuje to też z przypadkowo słyszanych rozmów niektórych wkużonych delikatnie mówiąc pasażerów..
To jest naprawdę krótkowzroczna polityka. A większość społeczeństwa nie rozróżnia poszczególnych spółek kolejowych od siebie i myślą w kategoriach ogólnych o kolei. Także wizerunkowo wszyscy przewoźnicy stracą po równo.
Panie Dyrektorze Wojciechu Kurzyjamski na waszej stronie przeczytałem takowe informacje:
"W związku z niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi i trudną sytuacją taborową, spowodowaną licznymi awariami jednostek EZT informujemy, że zmuszeni jesteśmy do wprowadzenia ograniczeń w ruchu pociągów regionalnych. Szczegółowy wykaz znajduje się poniżej. Dodatkowo część składów może zostać skrócona (np. z dwóch jednostek do jednej).Jednocześnie zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej usuwać powstałe awarie taboru."
Jestem "szczęśliwym" posiadaczem waszego cudownego biletu miesięcznego. Kupiłem go będąc przekonanym, że chaos jaki powstał w waszej spółce w związku z awarią estakady się już nie powtórzy. Niestety moje nadzieje są płonne. Zima trwa w najlepsze, mój dziadek twierdzi jednak, że to nic w porównaniu z latami minionymi, kiedy mrozy sięgały - 30 stopni. Ale zostawmy dziadka i te minus 5C nazwijmy zimą. O ile jeszcze rano jestem w stanie dotrzeć do pracy to popołudniu funduje mi Pan horror. Odwołał Pan pociąg z Oleśnicy 13.50, myślę sobie spokojnie mam 14.30 przeboleje.Ale dziś ten pociąg miał 90 minut spóźnienia !!! Wczoraj też, jutro - pewnie lepiej nie będzie. Codziennie idąc do pracy w torbie mam kluczyki do auta, bo ufać Pańskiej spółce nie za bardzo można. Mój kolega wraca codziennie z Wrocławia około 14.00 i każdy pociąg ma opóźniony o 40 minut !!! Wiem że psują wam się EZT, pięknie zmodernizowane przez UE. Niestety nie jestem w stanie sobie przypomnieć ile kasy na nie wydaliście, ani nawet przeczytać- bo jednostki są albo osprejowane albo oblodzone. Był sens modernizować? Jak widać z furmanki porsze się nie da zrobić.
Pragnę pomóc Panu odnaleźć dwie zagubione jednostki. Wiem jak to jest jak się coś zapodzieje. Otóż przy drugim peronie w OLEŚNICY, od piątku stoją dwa EZT. Jeden nawet z 1 klasą. Pisze Pan "Jednocześnie zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej usuwać powstałe awarie taboru." Proszę mi wytłumaczyć jak to się ma do dwóch stojących bezczynnie pociągów w Oleśnicy od piątku. Ponąć zamarzły. Czyli co czekamy do wiosny??? Do Oleśnicy jest tylko 29 km, tak blisko i jednocześnie daleko. Ściągnąć nie potraficie? Skoro jesteście tacy bezradni mam propozycje. Podnieście w nich pantografy i włączcie ogrzewanie- będzie w nich przytulniej niż w śmierdzącej poczekalni w Oleśnicy. A sam pomysł nie jest bezpodstawny. Skoro przy -5C pociągi mają po 90 minut w plecy, to co Pan powie na -20C. Tą potworną temperaturę zapowiadali dziś w TVN meteo. Pewnie wtedy wszystkie pociągi PR zamarzną i staną. My pasażerowie z chęcią przenocujemy w stojących w Oleśnicy zapomnianych jednostkach o ile będą ogrzewane. A może się odmrożą??? Spróbować nie zaszkodzi. Bowiem mróz tęgi jak nadejdzie to będzie jak w "Królowej lodu". Cicho i pusto na torach. A składy PR-u drzemać będą na torach w różnych stacjach zamrożone. Jaka będzie Pana rola wtedy Dyrektorze? Tak jak w bajce, znaleźć księżniczkę i ją pocałować- wtedy pewnie cudownie się wszystko rozmrozi. Czego Panu siedzącemu w ciepłym gabinecie życzy "szczęśliwy" posiadacz biletu miesięcznego.
_________________ "Demokracja to rządy hien nad osłami."
Dziś około 13:00 za stacją Wałbrzych Miasto widziałem jakiś skład jadący w kierunku Wcha Głównego składający się z ET22+B+Bh i tak się zastanawiam co to był za pociąg? Czyżby spóźniony Kamieńczyk, ale na 2 wagonach?
Ograniczenie kursowania pociągów regionalnych w dniach 25-29.01.2010 r.
W związku z występującymi nadal licznymi awariami jednostek EZT informujemy, że zmuszeni jesteśmy do wprowadzenia ograniczeń w ruchu pociągów regionalnych w kolejnym tygodniu. Szczegółowy wykaz znajduje się poniżej.
• Pociągi odwołane w okresie 25-29.01.2010 r.
kierunek Wołów, Głogów
- poc. nr 66424 rel. Wołów (o. 7.13) – Wrocław Gł. (p. 8.03);
- poc. nr 66430 rel. Wołów (o. 14.37) – Wrocław Gł. (p. 15.29);
- poc. nr 60441 rel. Wrocław Gł. (o. 13.52) – Wrocław Pracze (p. 14.08);
- poc. nr 60447 rel. Wrocław Gł. (o. 15.20) – Wrocław Pracze (p. 15.37);
- poc. nr 60442 rel. Wrocław Pracze (o. 8.28) – Wrocław Gł. (p. 8.46);
- poc. nr 66023 rel. Opole – Wrocław Gł. (7.15/7.18) – Wrocław Pracze (p. 7.35)
kończy bieg na st. Wrocław Gł. (odwołany na odcinku Wrocław Gł. – Wrocław Pracze);
- poc. nr 66030 rel. Wrocław Pracze (o. 14.19) – Wrocław Gł. (o. 14.44) – Opole Gł. (p. 16.00)
zaczyna bieg na st. Wrocław Gł. (odwołany na odcinku Wrocław Pracze – Wrocław Gł.);
- poc. nr 66032 rel. Wrocław Pracze (o. 16.11) - Wrocław Gł. (o. 16.44) – Opole Gł. (p. 18.00)
zaczyna bieg na st. Wrocław Gł. (odwołany na odcinku Wrocław Pracze – Wrocław Gł.).
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum