Jeśli chodzi o frekwencję to nie mam danych ale załączam odpowiedź PR Katowice na pytanie o możliwość dorzucenia kilku dodatkowych kursów w tej relacji.
Nierentiwnej linii, akurat!!!!
Wg nich nic nie jest rentowne...
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Jak doprowadzili linię do takiego stanu to nic dziwnego, że jest nie rentowna... właśnie mam nadzieję wybrac się na przejażdżkę tą trasą bo nie wiadomo jak będzie, mam nadzieję że zdąrzę
Powiedzcie mi kiedy skasowano Ornaka, i czy jest możliwość przywrócenia jego kursowania w korekcie od marca?
Obecnie czas przejazdu pociągu (jedostka EZT) kategorii R+ (przyspieszony) z Katowic do Zakopca z wjazdem do Rabki przez Żywiec wyniósłby 4h 40minut (198km), a przez Wadowice 15 minut więcej (224km).
Krzysztof21 -Usunięty- Gość
Wysłany: 13-01-2010, 16:46
pp, "Ornaka" definitywnie uwalono 14 grudnia 2008 r.
Mi się wydaje że powinni przywrócić WSZYTKIE skasowane Regio+ do tego pomyśleć o pociągu Kraków-Żywiec-Kraków w godzinie popołudniowej do Żyywca i rano z Żywca jako uzupełnienie Skalnicy, po 3 puścić jakieś skłądy zakopane-Żywiec.
a po 4 ponawiam pytanie jaka jest frekwa nowej pary Żywiec-Jeleśnia-Żywiec
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Co do tych Żywiec - Zakopane nie jestem przekonany, ale wszystkie inne propozycje popieram i są niejako już oczywistością. Zamiast Żywiec - Zakopane, lepiej od razu zrobić Katowice - Zakopane.
Żebyśmy nie przesadzili z tą długością. Bo może jeszcze lepsza Wisła-Zakopane. A Zakopane-Żywiiec połaczyłoby beskid Żywiecki i Podhale do tego Rabkę z Suchą dodatkowym kursem i odszedłby problem komunikacji
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Krzysztof21 -Usunięty- Gość
Wysłany: 13-01-2010, 19:51
Cytat:
Orientujecie się jaka jest frekwencja nowej pary pociagów Żywiec-Jeleśnia-Żywiec??
W któryś dzień wybiorę się, aby przekonać się na własne oczy, jak to wygląda. Problemem tych pociągów jest jednak to, że nie chce ich MZPR.
A co do reszty. Panowie: jeśli linia nie przejdzie remontu, nie będzie ani "Ornaka", ani innych pociągów. Niczego nie będzie. Jak u Kononowicza. Jak mantrę będę to powtarzał. Remont, remont, remont!
To robią po to, żeby likwidować. szkoda tej pary. I tak oferta poza D jest salba i chcą ja znowu ograniczać. Poczytajcie sobie o zmianach od 18 stycznia nic nowego tylko kolejne cięcia. tym razem balice
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
I tak do obsługi balic będą potrzebne 2 szynobusy, więc ich liczba na tej linii nie zmieni się, jak będą stały to i tak trzeba płacić za tory, oszczędność nie będzie wielka.
Czy małopolski UM ma zamiar wogóle kupować jeszcze jakieś szynobusy? Czy to co kupili im wystarczy. Bo na razie wygląda to tak, że zdanieem urzędniczych głąbów z UM i PR cała kolej w małopolsce to Kraków i okolice plus/minus 25km. Reszta niech jeździ furmankami albo ogląda technikę w telewizji.
A czeka Szczucinka, czeka Chabówka-Sącz, na kryniczankę (głównie odcinek Sącz-Krynica) też by się przydał lżejszy tabor i takt godzinny (dasie), nie mówiąc o Stróze-Jasło/Gorlice, Żywiec-Sucha.
Obecnie na pierwszym miejscu jest zakup nowych ezt więc wątpie by znalazły się pieniądze na nowe szynobusy .
Może gdyby powstał jakiś projekt zakupu szynobusów przy wspóldziale oprócz PR i UM także władz miejskich przez które by jechał szynobus + wkład UE to może by coś wyszło .
A i tak jak się kupi to pójdą na stare trasy. Niestety. A zgadzam się, że UM traktuje po macoszemu większość tras. szynobus daloby się załatwić, ale jak nadażyła się okazja na uwolnienie 2 sztuk z Wieliczki to poszły tam znowu. I tak w koło Macieju.A nowe EZT i tak pójdą na rzeszow, Tarnów inne pomarzyć mogą o lepszym skladzie...
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum