Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 32, 33, 34  Następny
Modernizacja E30 Wrocław - Legnica - Zgorzelec
Autor Wiadomość

Rafaello1973 Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: ok. Wrześni

PostWysłany: 18-01-2010, 16:13    Odpowiedz z cytatem

Nieźle nowa elektronika ,ale sknocona podsypka na torach,oj coś ten ten remont na E-30 przypomina coraz bardziej znajome mi prace na E-20 które sknocono kilka lat temu i teraz są poprawki i co gorsza zamiast 160k/h na wielu odcinkach miedzy Poznaniem i Warszawą jest około 145km/h.Ciekawe czy ktoś kiedyś za to niedoróbki beknie.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wojtek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 28-01-2010, 13:13    Odpowiedz z cytatem

Skanska dostosuje fragment linii E30 do wymogów ekologicznych

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zawarły umowę na realizacje zadania mającego na celu wypełnienie wymogów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia "Modernizacja linii kolejowej E 30 na odcinku Legnica - Węgliniec".

Na odcinku między Węglińcem a Bolesławcem, modernizowana linia kolejowa przecinała lub tworzyła południową granicę obszaru Natura 2000 "Bory Dolnośląskie". Na odcinku między Węglińcem a Zebrzydową tworzyła południową granicę obszaru Puszcza Zgorzelecko-Osiecznicka. Wymienione wyżej obszary na odcinku łącznie około 71 km linii kolejowej, umieszczone były na tzw. Shadow List, liście potencjalnych ostoi Natura 2000.

Przedsięwzięcie jest wypełnieniem zapisów zawartych w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wydanej przez wojewodę dolnośląskiego i wynika z obowiązku dotrzymania przez PKP Polskie Linie Kolejowe standardów zawartych w ustawie "Prawo ochrony środowiska". Stroną umowy jest Skanska S.A., która w ramach przedmiotu umowy wykona:

* projekty budowlane i uzyska dla nich wynikające z przepisów: opinie, uzgodnienia wraz z pozwoleniami na budowę,
* projekty wykonawcze i specyfikacje technicznego wykonania i odbioru robót,
* roboty budowlane w tym m.in. wykonanie elementów mających ograniczyć oddziaływanie ruchu kolejowego na środowisko oraz umożliwić migrację małych zwierząt i ryb,
* przeprowadzi odpowiednie pomiary i próby oraz sporządzi dokumentację związaną z oddaniem urządzeń i obiektów w użytkowanie.

źródło: PKP Polskie Linie Kolejowe, Centrum Realizacji Inwestycji

_________________
Podróżny pamiętaj! Podróż pociągiem skraca czas przejazdu koleją. (S. Bareja)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

xzielak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Paź 2008

PostWysłany: 12-05-2010, 17:19    Odpowiedz z cytatem

Oto jakość robót w Brzegu Opolskim, peron 2 od pewnego czasu został oddany do eksploatacji Smile

http://www.youtube.com/watch?v=0gewpjK3_fY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

jubikej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2009

PostWysłany: 12-05-2010, 17:48    Odpowiedz z cytatem

spokojnie to tylko awaria Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelW Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Wrz 2009
Skąd: Legnica

PostWysłany: 13-05-2010, 20:06    Odpowiedz z cytatem

Słyszałem w Kolej TV że PKP PLK chce wyłonic przetarg na wykonawcę LCSu w Legnicy w związku z tym całą elektronike i informatyke tam zamontowac . Jeśli ktoś posiada obszerniejsze info na ten temat to niech mnie poprawi Wink

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

tajga Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 09 Lip 2010

PostWysłany: 09-07-2010, 20:35    Odpowiedz z cytatem

polecam podróz zmodernizownym odcinkiem składem EZT

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelW Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Wrz 2009
Skąd: Legnica

PostWysłany: 09-07-2010, 21:12    Odpowiedz z cytatem

Jeśli chodzi Ci o te talepanie to normalne .Wózki w EN57 są oparte na Belce przez co na tego typu torach bezstykowych kolibią się . W wagonie tego nie uświadczysz. To nie jest wina toru a poprostu "podwozia" tego składu którym jechałaś .

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 09-07-2010, 21:19    Odpowiedz z cytatem

W interREGIO na CMK telepie jeszcze bardziej. Wink

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Iktorn Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Gru 2005

PostWysłany: 09-07-2010, 21:25    Odpowiedz z cytatem

Telepie, ale ja się nie dziwę ludziom, którzy wolą jechać za 40 zł niż za 110 zł. Ja gdybym miał zapłacić za bilet normalny, to zdecydowanie wolałbym iR - jeszcze mając REGIOkartę, to koszt iR to tylko 28 zł.
28 zł za iR do 110 za EIC.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Gurdol1 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Mar 2006
Skąd: Brzeg

PostWysłany: 11-07-2010, 18:23    Odpowiedz z cytatem

tajga

Przecież widać, z to klasyczne kiblowe wężykowanie, bo "kible" zazwyczaj nie mają tłumików wężykowania (zależy od typu wózka), a więc nie ma to nic wspólnego z torem. To znaczy ma: oznacza to że tam akurat tor jest bardzo dobry Smile

Z drugiej strony skąd pasażer ma o tym wiedzieć? Pasażerem telepie na maksa - podobnie jak mną na odcinku Brzeg- Opole, kiedy jechałem IR-em (wagon silnikowy, siedzenia na wózku). Stąd uprasza się wsiadać do wagonów niesilnikowych (to te skrajne po obu stronach); czasem pomaga.

A z trzeciej strony inteligentny pasażer zakuma, że raz jedzie na danym odcinku i telepie, a drugim razem - w ogóle nie telepie i się jedzie jak po maśle (tory się codziennie nie zmieniają). Czyli coś jest nie tak - nie tyle z torami, ale z wagonami.

_________________
Pozdrawiam
Robert Wyszyński
koordynator Obywatelskiego Komitetu Obrony Kolei na Opolszczyźnie
http://okoko.cal.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

tajga Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 09 Lip 2010

PostWysłany: 11-07-2010, 20:35    Odpowiedz z cytatem

Wiem, dlaczego telepie i nie o to chodzi w którym wagonie bardziej. Powiem inaczej: obdartus w nowych butach to dalej obdartus, tylko w nowych butach. A do koordynatora OKOKO, kolej to też wagony, EZT i ..... Ja jestem z czasów gdy kolej była jedna.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 12-07-2010, 16:26    Odpowiedz z cytatem

Opóźniają się remonty torów z Legnicy do Wrocławia

Niesprzyjająca pogoda (długa zima i duże opady deszczu wiosną) skomplikowała modernizację torów i stacji na trasie z Legnicy do Wrocławia - informuje Mirosław Siemieniec, rzecznik wrocławskiego oddziału Polskich Linii Kolejowych S.A.

Stacja Miękinia wraz z 5 km torów miała być odnowiona do końca marca tego roku. Ale termin ten przedłużono aneksem do 31 sierpnia. W tym przypadku PLK wyszła naprzeciw władzom Miękini, które obawiały się, że dzieci będą miały utrudniony dojazd do szkoły z powodu planowanego zamknięcia na czas remontu przejazdu kolejowego. Przejazd ten będzie więc modernizowany już po zakończeniu nauki.

Jeszcze większe opóźnienie jest na odcinku Malczyce - Środa Śląska, gdzie modernizowane są tory (10 km) oraz stacja Malczyce. Zgodnie z planem, roboty miały się zakończyć w III kwartale 2010 roku. Jednak przedłużono je aż o pół roku - do 31 marca 2011. Powód? Aż w pięciu miejscach obsunęły się fragmenty nowego nasypu toru nr 1, po którym już jeżdżą pociągi. Trzeba więc było go dodatkowo wzmacniać. Teraz trwa modernizacja toru nr 2. I tutaj też prawdopodobnie trzeba będzie wykonać w kilku miejscach wzmocnienia.

Co to oznacza dla pasażerów? Po modernizacji pociągi będą mogły jeździć z Legnicy do Wrocławia nawet z prędkością 160 km na godzinę - zapowiadają optymistycznie kolejarze. Ale realia są takie, że z powodu robót na torach teraz pokonują ten odcinek, jak policzyliśmy, ze średnią około 40 km/h. Fakt, że po nowych odcinkach torów pociąg mknie szybko.

Ale w sumie 66-kilometrową trasę przejeżdża w godzinę i 20-30 minut. Bo z powodu modernizacji torów ruch na odcinku Szczedrzykowice - Miękinia (28 km) odbywa się tylko po jednym torze. Czyli pociągi muszą na siebie czekać. Po drugie, gdy przejeżdżą obok pracujących ekip, zwalniają.

Kolejarze zapowiadają zakup nowoczesnych wagonów i odnawiają stacje. Ale pasażerowie modlą się, by wreszcie pociągi mogły jechać po dwóch torach. Od razu czas podróży się skróci.

źródło: Gazeta Wrocławska

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 15-07-2010, 14:03    Odpowiedz z cytatem

Nowoczesny przystanek przed Legnicą (linia E30)

Modernizacja linii kolejowej na odcinku Szczedrzykowice - Legnica z przystankiem Jaśkowice Legnickie i posterunkiem Wielkie Piekary w ramach „Przebudowa linii kolejowej E-30 i CE-30 na odcinku Wrocław – Legnica” została zakończona.

Prace zlecone przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. obejmowały 10 km odcinek dwutorowej linii kolejowej oraz perony z infrastrukturą obsługi podróżnych na przystanku w Jaśkowicach Legnickich. Wartość realizacji 27,3 milionów euro.

W ramach zadania przeprowadzono wymianę sieci trakcyjnej, podtorza i nawierzchni torowej wraz z odwodnieniem. Zabudowano 8 nowych rozjazdów. W zimie bezproblemową eksploatację zapewnią urządzenia elektrycznego ogrzewania rozjazdów EOR. Na szlaku zabudowano także nowe urządzenia automatyki kolejowej (srk) wraz z ułożeniem nowych kabli zasilających.

http://www.kow.com.pl/fileadmin/z-zdjecia/przyst2.jpg
fot. PKP PLK

Zmieniła się również jakość obiektów inżynieryjnych. Zmodernizowano m.in. 7 przepustów, most i przebudowane zostały 2 wiadukty.

Na przystanku Jaśkowice Legnickie powstały 2 nowe perony. Obiekty o długości 208 m mają nawierzchnię z kostki, są funkcjonalnie oświetlone oraz wyposażone w system informacji głosowej i wizualnej. Do dyspozycji podróżnych są również wiaty i podjazd dla osób niepełnosprawnych.

Bezpieczeństwo pociągów i kierowców poprawiła modernizacja 2 przejazdów kolejowo – drogowych. W miejscu zlikwidowanego przejazdu wybudowano drogę równoległą do sąsiedniego przejścia.

Ekrany akustyczne o długości 700 m chronią mieszkańców przed hałasem. Aktualnie na odcinku E 30 Legnica - Wrocław zaawansowana jest modernizacja stacji Malczyce i Miękinia oraz szlak Środa Śląska – Malczyce.

źródło: PKP PLK

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

pawelW Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Wrz 2009
Skąd: Legnica

PostWysłany: 15-07-2010, 14:27    Odpowiedz z cytatem

A zgraji tych psów które się szwendały wokoło stacji atakując ludzi też się pozbyli? A i tych meneli któży uwielbiają tam siedzieć . Wg mnie jeśli nie ma żadnego człowieka który by to wszystko pilnował to żadna informacja słuchow czy wizualna( ?????) którą sobie wymyślili nie pomoże. Maszyny nigdy w pełni nie zastąpią człowieka i nie zapewnią w razie swej awari informacji ani przede wszystkim bezpieczeństwa ludziom i pasażerom z niej kożystającym. Ostatnio gdy byłem na tej stacji przyczepiło się do mnie 2 meneli a innym razem zaatakowały mnie 3 psy które łaziły sobie po peeronach w najlepsze ( i dalej łażą) Inni ludzie też się na to skarżą. A najlepsze to to że wielki dom wujta stoji tuż obok stacji ...

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jakubuk Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Sty 2009
Skąd: UK

PostWysłany: 04-09-2010, 14:33    Odpowiedz z cytatem

Boże ta modernizacja, to jakąś niekończąca się mantra. Odkąd żyję, słyszę w kółko, że już wkrótce pociągi będą jeździć 160. Nie wiem, czy się ze mną zgodzićie, ale to chyba najgorsza modernizacja w Polsce.
Jeszcze jak słyszę, że im tam się coś obsuwa, tu jakiś przejazd z dziećmi, to mnie osłabia.
Ileż to jeszcze może trwać?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 28 z 34 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 32, 33, 34  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl