Dolnoślązak, lokomotyw spalinowych macie aż nadto. Można by nimi obdzielić PKP IC i jeszcze by wam zostały zbędne.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Noema, a skąd mamy mieć tyle lokomotyw spalinowych . Nie mogę napisać ile posiadamy na dzień dzisiejszy tych lokomotyw ( obowiązuje mnie tajemnica przedsiębiorstwa), ale jest to ilość nie tak wielka, aby zabezpieczyć chociażby pociągi w relacji Węgliniec- Zgorzelec - Węgliniec.
Dolnoślązak - a PKS Lubin od owego roku podniósł cenę biletu do Wrocławia i już kosztuje prawie tyle co bilet PR bez promocji. A że promocja duża, to można sporo zaoszczędzić jadąc pociągiem. Problem w tym, że pociągów prawie nie ma.
super, to PR Wrocław nie ma nawet jednej czy dwóch lokomotyw spalinowych zeby obsłużyć Węgliniec-Zgorzelec? to gdzie je ma a jeśli zepsute to czemu nie naprawione?? przecież tego zatrzęsienie stoi w Węglincu na torach (widziałem w listopadzie,teraz to nie wiem.)jak nie ma to niech wynajmie od diabła rogatego nawet a niech się nie ośmiesza puszczaniem busa zamiast pociagu na dwutorowej wyremontowanej trasie !!! i tu się nasuwa pytanie - czemu nie zrobiono DRUTA do Zgorzelca przy okazji remontu? kto jest za to odpowiedzialny? gdyby był to wszystkie lokomotywy elektryczne czy kible mogłyby nawet tam wjeżdżać!
_________________ 2000-2010. Dziesięć lat upadku i niszczenia polskiej kolei,którego apogeum nastąpiło 1 grudnia 2008 - w dniu przejęcia pospiesznych przez PKP IC !!
z tym brakiem druta to jakas paranoja przy takim remoncie :/ ale sa w tym kraju madrzejsi
ja bym nawet pokusil sie o odrutowanie trasy do Gorlitz, zeby tam Regio konczyly bieg - doplacacne by byly z samej góry jak teraz Jasło-Chyrów a nie z UM
Niby mówiono o remącie Lubińskiej ale niestety to tylko poloty kolejowe mówiono także o tym że w czasie remątu brak kkz ale ze względu na objazdy poc towarowych do skończenia remontu E30 Wr -Legnica na odc od miękini aż po Malczyce nie będze remontu na Lubińskiej ..
Noema, a skąd mamy mieć tyle lokomotyw spalinowych . Nie mogę napisać ile posiadamy na dzień dzisiejszy tych lokomotyw ( obowiązuje mnie tajemnica przedsiębiorstwa), ale jest to ilość nie tak wielka, aby zabezpieczyć chociażby pociągi w relacji Węgliniec- Zgorzelec - Węgliniec.
Faktycznie, ilość lokomotyw sprawnych jest niewielka, zaś tych zdefektowanych, stojących przy peronie w Jeleniej Górze - spora. Przestań ośmieszać siebie i swoją firmę pisaniem bredni - po prostu PR Wrocław nie ma żadnego zaplecza do utrzymania tego taboru, stąd tak duża awaryjność i lokomotyw i ezt.
Faktycznie, ilość lokomotyw sprawnych jest niewielka, zaś tych zdefektowanych, stojących przy peronie w Jeleniej Górze - spora. Przestań ośmieszać siebie i swoją firmę pisaniem bredni - po prostu PR Wrocław nie ma żadnego zaplecza do utrzymania tego taboru, stąd tak duża awaryjność i lokomotyw i ezt.
Ufo, ja się ośmieszam . Stwierdzam tylko fakt.
A czyja to jest wina, że PR Wrocław od pewnego okresu czasu nie ma zaplecza technicznego .
Ja dobrze wiesz całą lokomotywownię we Wrocławiu przejęła Spółka IC, a koszty remontów lokomotyw spalinowych są bardzo duże.
Jednym słowem PR Wrocław został pozbawiony wszelkiego zaplecza technicznego
W takim razie po co PR zgadzał się na uruchamianie pociągów z lokomotywami, wiedząc, że nie podoła tej trudnej sztuce, jaką jest utrzymanie taboru? A przeglądy i naprawy można komuś zlecać, są firmy które podjęłyby się tego bez większego problemu. No ale jeśli podejście PRów jest takie, że na wszystkim trzeba oszczędzać, to ja dziękuję.
Poza tym jeszcze jedna sprawa - PR W-w posiada zaplecze do napraw i przeglądów ezt, a jak one się sprawują wszyscy dobrze wiemy i widzimy - jak na to odpowiesz?
Poza tym jeszcze jedna sprawa - PR W-w posiada zaplecze do napraw i przeglądów ezt, a jak one się sprawują wszyscy dobrze wiemy i widzimy - jak na to odpowiesz?
Ufo, Zgadzam się z tobą . Tylko miej świadomość, że kilkadziesiąt EZT-ów stoi odstawionych z powodu uszkodzonych silników trakcyjnych .
A nowych składów nie widać i nic nie słychać, że przyjdą. Sprzęt jaki PR Wrocław i nie tylko dysponuje, to ponad 20, 30-to letnie EZT-y. I skutki tego widać niejednokrotnie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum