Województwo Warmińsko-Mazurskie reprezentowane przez Zarząd Województwa ogłasza przetarg na dostawę w formie leasingu operacyjnego 3 szt. dwuczłonowych autobusów szynowych z napędem spalinowym. Przedmiotem zamówienia jest usługa leasingu operacyjnego 3 szt. nowych dwuczłonowych autobusów szynowych z napędem spalinowym. Konstrukcja pojazdów objętych leasingiem musi spełniać wymagania odpowiednich norm: PN, ISO, Karty UIC oraz posiadać świadectwo dopuszczenia do eksploatacji wydane przez Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego. Wymagany termin realizacji zamówienia 68 miesięcy od udzielenia zamówienia. Termin składania ofert 2010-03-25. Najkorzystniejsza oferta zostanie wyłoniona w 90% przez najniższą cenę w 10% przez termin dostawy.
"Dwuczłonowy autobus szynowy z napędem spalinowym". Pomijając fakt, że to nie żaden szynobus tylko SZT, to i tak wątpię, żeby były tam jakieś kruczki techniczne więc można domniemywać, że chodzi o zwykły SZT pokroju SA13x. Nie ma też zapisu o niezbędnym doświadczeniu, czyli Newag może śmiało startować.
Dwuczłonowy SZT może równie dobrze oznaczać trupa SA102 albo Talent Bombardiera. Równie dobrze mogą to mogą być dwie zespawane drezyny.
Bez SIWZ, w którym będzie napisane ile miejsc mają posiadać te pojazdy, specyfikacji silników, gabarytów, wyposażenia, i tak dalej - to ogłoszenie ma mniej więcej taką treść jak "kupię samochód, byle tani".
Równie dobrze ja mógłbym o to zapytać bo gadasz jakbyś dopuszczał myśl, że mogą chcieć kupić (znaczy - wyleasingować) dwuczłonowy prom kosmiczny z napędem spalinowym. Poteoretyzować sobie można, ale jak się teoretyzuje dla samych teorii to zahaczamy o nienormalność.
Ok, zatem w leasingu bez SIWZ najlepszą ofertą będzie oferta ZPR Gdynia - 3 sztuki SA102. Cena - najniższa. Termin dostawy - jutro. Chociaż mogą ją przebić oferując SN81. W końcu też dwuczłonowy "autobus szynowy".
Idziesz na taki biznes? A może zaczniesz myśleć nad tym co piszesz?
"2.10.4. możliwość sterowania wielokrotnego przy połączeniu do dwóch autobusów, w tym z pojazdami posiadanymi przez Samorząd Województwa Warmińsko – Mazurskiego (SA106 i SA133)."
Czyli wprost napisano zamówienie na SA133. Chyba ktoś z UMWW-M czyta moje posty W każdym razie czekamy na protest NEWAGu
Poprawiono także że leasing szynobusów będzie finansowany ze środków własnych, a nie z UE.
A protest jak widać dobrze uzasadniony. Współpraca z ING dobrze służy Newagowi
[ Dodano: 04-03-2010, 17:50 ]
ryteriSorry za post pod postem, ale sprawa się rozwija. Protest ING został uwzględniony, nie ma już warunku doświadczenia. Z drugiej strony zmieniły się też kryteria wyboru - zamiast 90% cema, 10% termin dostawy jest 65/35%. Do tego wzrosły też kary umowne za nie dotrzymanie terminu z 0,1 do 0,6% wartości pojazdu za każdy dzień zwłoki. Dokumenty są w linku w pierwszym poście.
[ Dodano: 31-03-2010, 14:18 ]
Teoretycznie 4h temu nastąpiło otwarcie ofert. Ktoś wie coś więcej?
Trzy nowe, podwójne szynobusy trafią wkrótce na Warmię i Mazury. Nowoczesny
tabor jeszcze w tym roku zwiększy się do 11 pojazdów i zabezpieczy wygodny,
ekonomiczny i ekologiczny transport w województwie.
- Jesteśmy chyba jedynym regionem w Polsce, który zwiększa liczbę połączeń
kolejowych - mówi Jacek Protas, Marszałek Województwa Warmińsko-Mazurskiego. -
Od 1 maja uruchomiliśmy 24 nowe trasy, od wakacji dojdą jeszcze trzy, a od 1
września kolejnych pięć. Będziemy się bacznie przyglądać wszystkim tym
połączeniom i rezygnować z tych tras, na których nikt nie podróżuje.
Szynobusy zostały włączone do poszerzonego rozkładu jazdy. Będą jeździć
między innymi na trasach Olsztyn - Iława, Olsztyn - Szczytno, czy Olsztyn -
Korsze - Ełk.
- Zwyciężyła myśl ekonomiczna, ponieważ zakup tych pojazdów szybko się
zwróci - powiedział podczas podpisania umowy Tomasz Zaboklicki, prezes zarządu
firmy PESA, wykonawcy szynobusów. Pan Marszałek naciska, żeby pojazdy trafiły
do województwa jak najszybciej.
Pierwszy z pojazdów zostanie dostarczony już 31 maja, kolejne w sierpniu
i wrześniu. Tym samym jeszcze w 2010 roku po szynach Warmii i Mazur będzie
jeździć 11 nowoczesnych pojazdów. Dodatkowo, dzięki współpracy Samorządu
Województwa z lokalnymi samorządami, w sezonie letnim rusza trasa nadzalewowa,
czyli trasa Elbląg - Kadyny - Frombork - Braniewo.
- Sprawdzamy, czy można gdzieś znaleźć salonkę, czyli specjalnie
umeblowany, komfortowy wagon, który mógłby być świetną atrakcją turystyczną na
wakacje - mówi Marszałek Jacek Protas. - Porozumieliśmy się także z lokalnymi
samorządami w sprawie robót publicznych, dzięki którym można będzie oczyścić
trasy blisko torów. Jestem przekonany, że regionalny transport kolejowych na
Warmii i Mazurach będzie działał sprawnie, ale oczywiście będziemy sprawdzać
jego funkcjonowanie w nowych warunkach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum