Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Następny
Nieudolność PR na Dolnym Śląsku
Autor Wiadomość

kojotsk8 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Paź 2008
Skąd: Księginice

PostWysłany: 17-02-2010, 21:03    Odpowiedz z cytatem

Krakonos, chyba nie ma żadnej takiej kary. Pisałem o tym przecież kilka linijek wyżej i nikt nie potwierdził, że takie opłaty mogą być nakładane. Beton DZPR czuję się panem i władcą, bo tak jak mówiłem, nie ma nad sobą żadnego bata.
franciszek10574, hasło SM42 rzuciłem tylko tak dla przykładu, bo nie wiem dokładnie, jakie lokomotywy posiada PR Wrocław. Prosiłem, żeby ktoś, kto wie, napisał o tym. A tak poza tym, to z Wrocławia do Wołowa nie jest aż tak daleko, żeby zamarznąć i chyba lepiej jest jechać zimnym czy zatłoczonym składem niż koczować godzinę lub nawet dwie na nieogrzewanej poczekalni w Brzegu czy Księginicach, albo co gorsza "gołym" peronie w Kuźnikach. No a w kiblach PR też dość często ogrzewanie wcale nie działa i jakoś jeszcze nie zabrakło na forum stron z powodu mojej krytyki dla tego procederu Razz
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wojtek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 18-02-2010, 15:22    Odpowiedz z cytatem

Kilkanaście odwołanych pociągów w kierunku Oleśnicy, Wołowa, Jelcza-Laskowic, Kłodzka i Obornik Śląskich to efekt psujących się wciąż pociągów, które należą do Przewozów Regionalnych. Okazuje się, że przyczyną kłopotów wcale nie jest ostra zima, tylko fatalny stan taboru.

Po dolnośląskich torach kursują pociągi wyprodukowane niemal 50 lat temu. - Najstarsze dwa są z 1962 roku. Właśnie teraz czekają na naprawę - mówi Wojciech Kurzyjamski, dyrektor Przewozów Regionalnych we Wrocławiu. - Mamy też jedną jednostkę z 1963 roku, jedną z 1967 i kilka z 1968 - dodaje.

Muzeum Przemysłu i Kolejnictwa w Jaworzynie Śląskiej już zadeklarowało, że chętnie takie składy przyjmie pod swój dach. - Bylibyśmy bardzo wdzięczni - mówi Zbigniew Zryzgoł, kustosz Muzeum. - Wyremontowalibyśmy je, a potem służyłyby turystom.

W pociągach, którymi codziennie jeżdżą Dolnoślązacy, psują się głównie koła i silniki. Ich naprawą zajmują się albo pracownicy Przewozów Regionalnych, albo spółki Intercity. PR nie mają bowiem swojej hali, i muszą czekać, aż IC naprawi uszkodzenia w swoich składach. Potem dopiero zabierają się za naprawy zlecane przez PR. Dlatego pasażerowie na powrót pociągów do rozkładu jazdy muszą czekać czasem tydzień, a czasem nawet dwa.

Ile pieniędzy pochłonęły dotąd te naprawy? - Tego jeszcze nie policzyliśmy. Zima trwa - tłumaczy dyrektor Wojciech Kurzyjamski.

Choć na Dolny Śląsku i w całej Polsce średnia wieku pociągu to 30 lat, w najbliższych kilku latach podróżnym nie poprawi się komfort jazdy. Do tego, że pociągi są odwoływane z dnia na dzień będziemy się musieli przyzwyczaić.

Dzisiaj Przewozy Regionalne we Wrocławiu mają 108 jednostek. Na bocznicę, ze względu na usterki, odstawiono niemal połowę. Na nowe zestawy nie ma co liczyć.

Co więc pozostaje zirytowanym pasażerom? - Każdego dnia ćwiczyć cierpliwość albo przesiadka do samochodu - podpowiada Anna Zalewska, która jechała pociągiem do Ścinawy.

Autor: Magdalena Kozioł
Źródło: POLSKA Gazeta Wrocławska

_________________
Podróżny pamiętaj! Podróż pociągiem skraca czas przejazdu koleją. (S. Bareja)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelW Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Wrz 2009
Skąd: Legnica

PostWysłany: 19-02-2010, 13:43    Odpowiedz z cytatem

A może wie ktoś co to są za jednostki z lat 60 jakie numery i co to są za składy ? EN57 czy inne? I jeśli ktoś wie to czy może zamieścic wiek składów i ile z nich jest po modermie ile jest z lat 90 ile z 80 itd?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Ufo Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Wrz 2006
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 20-02-2010, 23:58    Odpowiedz z cytatem

Najstarsze we Wrocławiu: 012, 022, 046.

_________________
Juz nie PKP
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Dolnoślązak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Maj 2008
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 21-02-2010, 12:40    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
I jeśli ktoś wie to czy może zamieścic wiek składów i ile z nich jest po modermie ile jest z lat 90 ile z 80 itd?


pawelW, po modernie PR Wrocław ma w posiadaniu kilka takich EZT-ów - numery powyżej 2000 - tzw. "SPOTY", które często ulegają awarii (elektronika).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kojotsk8 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Paź 2008
Skąd: Księginice

PostWysłany: 21-02-2010, 23:53    Odpowiedz z cytatem

Tak sobie ostatnio przeglądałem rozkład odjazdów z Wrocławia Gł. i zauważyłem, że na linii Wrocław-Opole, 5 minut przed niektórymi pociągami Regio odjeżdżają pociągi InterRegio. Czy w związku z tym w przyszłości, w razie podobnych awarii taboru, nie można po prostu odwołać części tych Regio do Opola, a w zamian zatrzymać IR na wszystkich stacjach na odcinku Wrocław-Opole? Byłoby to z pewnością mniej uciążliwe dla pasażerów rozwiązanie niż obecne tworzenie 3-godzinnych dziur w RJ na Nadodrzance. Tylko, że wtedy IR miałyby o kilka minut wydłużony czas jazdy i mogłyby być mniej konkurencyjne dla pociągów TLK, a wydaje mi się, że dla PR teraz przede wszystkim to się liczy, a nie dowożenie ludzi z biletami miesięcznymi do pracy/szkoły (mimo iż wpływy z tych ostatnich z pewnością stanowią zdecydowaną większość przychodów spółki).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelW Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Wrz 2009
Skąd: Legnica

PostWysłany: 23-02-2010, 15:59    Odpowiedz z cytatem

Ufo 012s? Bo jeśli tak to jezdziłem nim często i jest to EN57? I nawet pytałem ze względu na ten numer o to czy ktoś wie jaki jest wiek tej jednostki tu na naszym forum i czy to przypadkiem nie jest jakiś ETZ starszego typu i powiedzano mi że to nie ma znaczenia ten nr co do wieku taboru.. Nie pamiętam już w jakim wątku to było
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Ufo Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Wrz 2006
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 23-02-2010, 16:53    Odpowiedz z cytatem

EN57-012 jest z 1962 roku. 022 również, zaś 046 - z 1963.

[ Dodano: 23-02-2010, 16:55 ]
Dolnoślązak napisał/a:

pawelW, po modernie PR Wrocław ma w posiadaniu kilka takich EZT-ów - numery powyżej 2000 - tzw. "SPOTY", które często ulegają awarii (elektronika).


Zależy co rozumiesz pod pojęciem "moderna" i "awaria". Po modernizacji, która zauważają pasażerowie, jest więcej jednostek, nie tylko spotów.
Ciekawi mnie, jakie to awarie tak często paraliżują EN57-2000 we Wrocławiu? Jedynym poważnym problemem od samego początku były sprężarki, ale z tym się już uporano.

_________________
Juz nie PKP
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Dolnoślązak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Maj 2008
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 24-02-2010, 13:40    Odpowiedz z cytatem

Ufo, nie tylko sprężarki, ale również przetwornice, SHP.
Po modernizacji są także między innymi EN57-1192, 1196, a także EN71-043, która swego czasu była szlagierem na pociągu "Szrenica" rel. Wrocław Gł. - Szklarska Poręba Górna - Wrocław Gł.
Nawet na tej górskiej jednostce znajdował się bufet, gdzie można było zakupić wszelkie napoje, jak również ciepły posiłek Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelW Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Wrz 2009
Skąd: Legnica

PostWysłany: 24-02-2010, 19:00    Odpowiedz z cytatem

Dolnoślązak a czy te nowsze z nie pełną modermą jak i te z pełną czyli 20XX mają wciąż rozruch oporowy czy może już falowniki IGBT? pytam z ciekawości
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Dolnoślązak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Maj 2008
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 24-02-2010, 19:21    Odpowiedz z cytatem

pawelW, wiele tych nowszych EZT-ów w PR Wrocław posiadają falowniki IGBT. Choć w zdecydowanej większości mają nadal rozruch oporowy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Ufo Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Wrz 2006
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 24-02-2010, 21:58    Odpowiedz z cytatem

Nie wiem kim jesteś w PR, ale chyba tabor oglądasz tylko przez okno. ŻADEN z ezt we Wrocławiu nie ma rozruchu innego, niż oporowy.
A co do awarii przetwornic - takie same montowane były w innych jednostkach, z tak samo dużą / mała ilością awarii. Nie rozumiem więc, dlaczego tak krytykujesz EN57-2000. To pewnie gdzieś od kogoś posłyszane - norma.

_________________
Juz nie PKP
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Bartuś Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2008
Skąd: Dobiegniew

PostWysłany: 02-12-2010, 17:07    Odpowiedz z cytatem

Z przykrością muszę odgrzebać ten temat. 30 cm śniegu, lekki mrozik - i już komunikacja na Dolnym Śląsku stoi do góry nogami. Oto kilka pociągów z dnia 2 grudnia.

R-66424 Wołów - Wrocław (7:28) --> odwołany
R-66430 Wołów - Wrocław (15:01) --> odwołany
R-66432 Wołów - Wrocław (17:25) --> odwołany
R-66435 Wrocław (15:05) - Wołów --> odwołany
R-60647 Oleśnica - Wrocław (14:40) --> odwołany
R-69643 Wrocław (15:00) - Oleśnica --> odwołany
R-66522 Węgliniec - Wrocław (07:03) --> odwołany
R-66030 Wrocław (14:44) - Opole Gł --> +30 min
R-60526 Lubań Śl - Wrocław (07:48) --> +55 min
R-6747 Wrocław (14:39) - Zielona Góra --> +20 min

i wieeele innych odwołań / opóźnień.
(np wszystko co z Poznania +/- 220 min)

oczywiście SMS-sowy propagandownik UMWD na ten temat milczy. Z tego co ja wiem dodatkowo wieczorem rozwaliła się sieć trakcyjna we Wrocławiu Głównym, także kolejne opóźnienia, odwołania...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jerry Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Lut 2009
Skąd: Lubin

PostWysłany: 03-12-2010, 00:16    Odpowiedz z cytatem

Z Legnicy pociąg o godz. 6:36 rel. Wrocław - Wegliniec rowniez nie przyjechal

_________________
2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 03-12-2010, 00:24    Odpowiedz z cytatem

Nie ma w tym dziwnego. Kolej kuleje w całej Polsce, a nawet w cywilizowanych krajach Europy Zachodniej. Niestety, ale zima wygrywa.

A z zimą przegrywa nie tylko PR Wrocław, bo KD tradycyjnie też:

http://img207.imageshack.us/img207/205/img0312.png

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 4 z 12 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl