Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Propozycja wspólnej oferty PR i PKP IC

Czy PKP IC odpowie pozytywnie na propozycję PR?
TAK
3%
 3%  [ 3 ]
NIE
87%
 87%  [ 74 ]
Trudno powiedzieć
9%
 9%  [ 8 ]
Głosowań: 85
Wszystkich głosów: 85

Autor Wiadomość

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 09-03-2010, 17:02   Propozycja wspólnej oferty PR i PKP IC Odpowiedz z cytatem

Propozycja wspólnej oferty

Konkurencja konkurencją, ale bez utrudnień dla pasażera. Przewozy Regionalne proponują PKP Intercity wypracowanie wspólnej oferty biletów okresowych na trasie Łódź – Warszawa. Znów obowiązujące stałoby się hasło „Wsiąść do pociągu byle jakiego”, niezależnie od przewoźnika.

Przewozy Regionalne proponują wypracowanie wspólnej oferty biletów okresowych, na początku na trasie Łódź – Warszawa. Obecnie samorządowy operator tanich i szybkich pociągów interREGIO uruchamia codziennie między tymi miastami 15 kursów uzupełniających sieć połączeń PKP Intercity. Jednak już przy kasie podróżni muszą wybierać przewoźnika, z którego usług zamierzają skorzystać, a ewentualna zmiana wymaga kupna nowego biletu. Warto pomyśleć o uproszczeniu systemu sprzedaży biletów tak, by nie zniechęcał on do korzystania z kolei.

Przewozy Regionalne potrafią się porozumieć w interesie klienta, także z operatorami z Grupy PKP. Najlepszym przykładem jest Pomorze, gdzie z powodzeniem funkcjonuje wspólna oferta biletów miesięcznych PR i PKP Szybkiej Kolei Miejskiej w Trójmieście. Posiadacze takich biletów mogą korzystać z pociągów obydwu przewoźników jeżdżących magistralą Tczew – Gdańsk – Sopot – Gdynia – Reda. Od PKP Intercity zależy, czy podobne rozwiązanie można by wprowadzić na trasie Łódź – Warszawa. PR i PKP IC swego czasu potrafiły się porozumieć w sprawie ofert Wspólny przejazd i Legitymacja seniora. Warto o kompromis, na którym skorzystają i pasażerowie, i cała kolej.

Źródło: Przewozy Regionalne
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 09-03-2010, 17:06   

Pozytywny gest ze strony Przewozów Regionalnych. Widać, że mimo kłód, jakie są im rzucane pod koła, spółce zależy na wzajemnej współpracy z innymi przewoźnikami, a co za tym idzie, na dobru pasażera. Cieszy mnie to!

Ciekaw jestem, jaką decyzję podejmie PKP IC?
Powrót do góry

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 09-03-2010, 17:18   

IC w życiu w to nie wejdzie. Są zbyt zadufani w sobie.
Powrót do góry

szomiz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Sie 2009

PostWysłany: 09-03-2010, 17:39    Odpowiedz z cytatem

Wyjdzie. Pod warunkiem, że z powodu takiej propozycji Celiński zejdzie na wylew a Wach na zawał. Albo na odwrót.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 09-03-2010, 21:16    Odpowiedz z cytatem

PKP IC na pewno powie "NIE", tak jak powiedziało "NIE" ośmiu nowym pociągom interREGIO, które mogły jeździć od 1 marca:

http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=9680

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

rysio Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Kwi 2009

PostWysłany: 09-03-2010, 21:32    Odpowiedz z cytatem

ciekawie, jakby miala taka wspolpraca wygladac, jak ok 95 %kasy na tym odcinku zbiera iC?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 10-03-2010, 17:47    Odpowiedz z cytatem

Proszę głosować w sondzie, w której stawiamy pytanie:

Czy PKP IC odpowie pozytywnie na propozycję PR?

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

buuuuum Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Gru 2009
Skąd: Ełk

PostWysłany: 10-03-2010, 18:10    Odpowiedz z cytatem

Zaczną coś bełkotać po swojemu i podając bzdurne przyczyny powiedzą nie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 10-03-2010, 18:30   

rysio napisał/a:
ciekawie, jakby miala taka wspolpraca wygladac, jak ok 95 %kasy na tym odcinku zbiera iC?


95% ? No to prosze bardzo, 5% z biletu miesiecznego dla PRów. Idealne rozwiazanie.
Powrót do góry

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 10-03-2010, 18:48    Odpowiedz z cytatem

rysio napisał/a:
ciekawie, jakby miala taka wspolpraca wygladac, jak ok 95 %kasy na tym odcinku zbiera iC?

To jakieś oficjalne dane, czy tak sobie strzelasz?

Dość często podróżuję pociągiem na trasie Warszawa - Łódź i zawsze wybieram interREGIO ze względów oszczędnościowych (mam REGIOkartę). Wspólna oferta z TLK byłaby wielkim ułatwieniem dla pasażerów, szczególnie dla tych, którzy codziennie przemierzają tę trasę z domu do pracy.

Obawiam się, że beton PKP IC powie "nie!".

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Wolfchen Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Lis 2009
Skąd: Woj. mazowieckie

PostWysłany: 10-03-2010, 20:04    Odpowiedz z cytatem

Mi jest w tym przypadku wszystko jedno, bo IR i tak nie mają postojów handlowych w Żyrardowie, więc mi osobiście na tym nie zależy.

Natomiast pro forma, oczywiście, uważam, że powinni się porozumiec, bo to, co na tej trasie wyczyniają Koleje Mazowieckie, to tragedia (tak, osobowy droższy od TLKi, a jedzie dwa razy dłużej).

Jednak mam wrażenie, że będziemy świadkami kolejnego skeczu pt." Ney mówi " Śmiech

_________________
W codziennych podróżach kolei dziękuję, wybieram transport drogowy!
Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Lady Makbet Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 12 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 10-03-2010, 20:06    Odpowiedz z cytatem

Niedorzecznik PKP IC oświadczy, że oni bardzo chcieli tylko nie mogli się dogadać z PR. Wink

_________________
Lady Makbet to typ kobiety, którą nieokiełznana ambicja prowadzi do zbrodni, a potem do wyrzutów sumienia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

rysio Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Kwi 2009

PostWysłany: 10-03-2010, 22:23    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
To jakieś oficjalne dane, czy tak sobie strzelasz?

Nie sa to oficjalne dane. wynikaja bardziej z osobistych obserwacji.Jadac ta trasa i porownujac ilosc osob wsiadajacycg i wysiadajacych na poszcz.stacjach wychodzi ok 10 razy wiecej na TLK. biorac pod uwage ze IR kursuje 7 a TLK ok 20 i to ze wlasnie nie zatrzymuje sie w Zyrardowie gdzie dosiada conajmnie 40% pasazerow mysle ze liczba 95% nie jest zawyzona.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

hesjan Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 15 Lip 2009
Skąd: Łowicz

PostWysłany: 12-03-2010, 10:15    Odpowiedz z cytatem

http://rynek-kolejowy.pl/14907/PKP_Intercity_odpowiada_PR_zapytamy_pasazerow_.htm

Nie wiem co o tym myśleć... Albo to jakieś oryginalne posunięcie marketingowe albo?

Chociaż z drugiej strony, "Włączenie pociągów interREGIO do siatki połączeń PKP Intercity spowoduje wzrost cen wspomnianych biletów", a na to raczej mało kto się zgodzi. Cżyli znamy już wynik?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 12-03-2010, 11:17   

Nie rozumiem czemu bilet miałby drożeć Exclamation

Po prostu wpływy z miesięcznych (razem na IR i TLK) wpadałyby do jednego wora, jako że bilet byłby jeden ! Potem rodzielano by to między spółki, wg jakiegoś przyjętego przelicznika płynącego z liczby kursów i ilości przewożonych pasażerów. Czyli wpływy byłyby takie jak obecnie dla każdej ze spółek, a zyskałby na tym TYLKO pasażer. Niestety, nie zyska Evil or Very Mad
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 3 Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl