różnica w dystansie wynosi ok.9,5 km a więc tyle co nic jeśli węźmiemy pod uwagę trasę pociągu a nie dystans pomiędzy wspomnianymi stacjami.Poza tym gdy wszystko jeszcze pięknie działało na PKP to Korsze były ważnym węzłem przesiadkowym na Bartoszyce i Skandawę i generowały by dużo większe potoki podróżnych. Reszel nawet gdyby teoretycznie coś tamtędy przemykało nigdy by nie dorównał węzłowej stacji w Korszach pod względem potoków pasażerskich. Za wujka Adolfa linia miała znaczenie lokalne zaś głównym węzłem tej okolicy były Korsze.
W rozkładzie jazdy 37/38 linia Sątopy-Reszel-Kętrzyn ujęta jest jako fragment ciągu Słobity-Lidzbark W.-Sątopy-Kętrzyn-Węgorzewo ale nie ma ani jednego pociągu przejeżdżającego całą trasę. Najdłuższa relacja w tym roku na tej trasie to Kętrzyn(5.00)-Słobity(8.20), Słobity(9.00)-Kętrzyn(12.29) 121 km. i w robocze dni Lidzbark Warm.(15.44)-Węgorzewo(18.40) 94km.
Linia Nidzica - Wielbark jest przejezdna w całości.
gryff -Usunięty- Gość
Wysłany: 25-07-2010, 09:50
Właśnie obecnie trwają prace rozbiórkowe na lini Iława Główna -Nowe Miasto Lubawskie,szyny są już zdemontowane i przygotowane do usunięcia ,tak więc kolejna linia w naszym województwie znika z powierzchni ziemi,nie wiem jak z odcinkiem N.Miasto-Brodnica ,ale zapewne cała linia jest demontowana PKP PLK jest dobre w te klocki tak więc uwiną się szybko
Dokładnie, chętniej rozbierają linie niż modernizują. Szkoda tej linii, kiedyś warmińsko mazuskie miało dość gęstą sieć linii kolejowych, teraz zostało niewiele. Pocieszający jest fakt otwarcia odcinka Pisz-Ełk
Pośmiejemy się, i to gromko równo za rok, z PKP, KGB, PLK, HWD, kiedy sprawa wyczerpania ropy stanie na parkiecie giełdowym. Jak myślicie, do ilu w panice dojdzie baryłka?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum