Cieszę się, że się udało. Jednego tylko w tym nie rozumiem. Czyżby KD przyjęły podobną "strategię marketingową" jak inne jedynie słuszne firmy kolejowe? Za tydzień rusza połączenie, prasa już pisze, a na stronie przewoźnika nic. Cisza. Wstyd!
W KD nie ma ludzi ani od marketingu ani od redagowania strony internetowej. I zupełnie tego nie rozumiem, bo już w PKP PR jest pod tym względem lepiej.
Kiedyś napisałem do prezesa KD, któremu złożyłem ofertę wykonania profesjonalnej strony internetowej spółki, ale nie dostałem odpowiedzi. Niedługo potem zmienił się zarząd, a dziadostwo na stronie KD jak było tak jest nadal.
Nowa pani prezes KD w kwestii marketingu chyba myśli po pekapistowsku: "każdy wie gdzie jest dworzec i pasażer trafi do pociągu".
_________________ Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Dzisiaj się dowiedziałem , że Marszałek zabiera swoją własność tj. SA, od PR Wrocław, który od niedzieli będzie kursował w relacji Wrocław Gł. - Trzebnica - Wrocław Gł./ Legnica.
W takim razie zastanawiam się, co do Lwówka Śl., Zebrzydowej, czy chociażby do Trutnova będzie jechało z Jeleniej Góry
W takim razie zastanawiam się, co do Lwówka Śl., Zebrzydowej, czy chociażby do Trutnova będzie jechało z Jeleniej Góry
Od grudnia będą jeździły Koleje Dolnośląskie i PR Wrocław straci kolejne samorządowe szynobusy. A do grudnia pewnie będzie KKA, bo beton PLK nie potrafi wyremontować 15 metrów uszkodzonego podtorza na szlaku JG - Lwówek.
_________________ Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Dolnoślązak ma wieści ze zwiazkowego magla. Warte tyle co papier na który ktos to przeleje. PR dostanie Sa109.
morpheo -Usunięty- Gość
Wysłany: 15-09-2009, 23:41
Pirat napisał/a:
A do grudnia pewnie będzie KKA, bo beton PLK nie potrafi wyremontować 15 metrów uszkodzonego podtorza na szlaku JG - Lwówek.
Beton PLK to chyba sporo dał na mszę, że im takie "błogosławieństwo" z nieba spadło. Dawno pisałem, że to osuwisko jest PLK jak najbardziej na rękę!
Na co oni czekają? Na deszcze jesienią, czy jakiś śnieg i roztopy, żeby się nazywało, że podmyło jeszcze bardziej?
A z SA109 dla PR - informacja miesiąca
Oby tylko nie skończyło się tak, że przy nieodpowiednim obchodzeniu się, szybko je zepsują, a na linie wkroczy KKZ.
Nowa pani prezes KD w kwestii marketingu chyba myśli po pekapistowsku: "każdy wie gdzie jest dworzec i pasażer trafi do pociągu".
Jak całe życie pracowało się w PKP to trudno wykorzenić pewne nawyki! Beton zawsze będzie betonem. Uważam, że ktoś taki jak Ładniak w zarządzie KD to jakieś piramidalne nieporozumienie i spisek wrogów konkurencji na torach.
_________________ "Demokracja to rządy hien nad osłami."
mam takie pytanie - czy bilety aglomeracyjne na trasę Wrocław-Malczyce wydane przez PR będą honorowane w KD? Bo jeśli nie, to wszyscy z porannych i wieczornych kursów korzystający z takich biletów będą musieli kupować dodatkowy bilet. a wtedy do kitu z takim "udogodnieniem"...
Koleje Dolnośląskie S.A. informują również, że od 19 - 31 października 2009 r. z powodu zamknięcia toru szlakowego Wałbrzych Szczawienko - Wałbrzych Miasto, w celu wykonania prac torowych zostanie zmieniony rozkład jazd pociągów. W odniesieniu do aktualnego rozkładu jazdy, wprowadzone będą następujące zmiany:
1. poc. 88022/3 relacji Bystrzyca Kłodzka Przedmieście - Wałbrzych Miasto, kończy bieg na stacji WAŁBRZYCH GŁÓWNY (nie kursuje do stacji Wałbrzych Fabryczny i do stacji Wałbrzych Miasto),
2. poc. 88034/5 relacji Wałbrzych Miasto - Kłodzko Miasto, kończy bieg na stacji WAŁBRZYCH GŁÓWNY (nie kursuje do stacji Wałbrzych Fabryczny i do stacji Wałbrzych Miasto).
Powstanie związek komunikacyjny aglomeracji wrocławskiej?
25 marca we wrocławskim ratuszu odbyła się debata "Metro w metropolii". Podczas spotkania padła propozycja, aby przygotować list intencyjny, którego ideą miałoby być stworzenie związku komunikacyjnego aglomeracji wrocławskiej.
We wrocławskim ratuszu dyskutowano o wizji systemu komunikacji zbiorowej władz miasta, którą wyłożył Marek Żabiński z miejskiego Biura Rozwoju Wrocławia. Jan Friedberg podkreślił wagę planowania obejmującego wszystkie elementy systemu komunikacyjnego. Wskazał na potrzebę integracji tramwajów z systemem kolejowym. Podkreślił też, jak ważne jest, by zintegrowany system podparty był kompleksową wizją rozwoju. Dodał, że system taki będzie wydolny tylko przy jasno sprecyzowanych zadaniach instytucji nim zarządzającej.
Krzysztof Bańkowski z Departamentu Infrastruktury UMWD zaprezentował założenia i etapy rozwoju systemu Dolnośląskiej Kolei Dojazdowej. Ideą tego projektu jest skomunikowanie Wrocławia z pozostałymi miastami województwa. Mieszkańcy regionu zyskają dzięki niemu bogatą ofertę połączeń, która pozwoli im swobodnie podróżować między Wrocławiem a miejscem zamieszkania. Ułatwi im to np. dojazdy do pracy czy spotkania ze znajomymi w stolicy Dolnego Śląska. Do obsługi systemu skierowane będą nowoczesne pociągi, głównie zmodernizowane EZT (Elektryczne Zespoły Trakcyjne - przyp. aut.) i autobusy szynowe.
DKD może wpłynąć też na rozwój gospodarczy Dolnego Śląska. Ponadto, kursujące w ramach DKD pociągi zyskają liczne przystanki w samym Wrocławiu. Podniesie to komfort życia w mieście i nieco odciąży wrocławskie autobusy oraz tramwaje.
- Projekt DKD to kompletny system komunikacji kolejowej. Dzięki zintegrowaniu kolei z wrocławskim lotniskiem, stadionem na Euro 2012 i Węzłem Kolejowym, powstanie nowa jakość w dziedzinie transportu zbiorowego - wyjaśnia Krzysztof Bańkowski. I dodawał: - Projekt ten jest dobrze opracowany i opiera się na solidnym rozpoznaniu potrzeb przewozowych. Ważne są też dla nas opinie podróżnych. Ich głos przyda się przy opracowywaniu przystanków DKD.
Pierwszym elementem systemu DKD, który wdrożono w życie, jest linia Wrocław - Trzebnica, obsługiwana przez nowoczesne szynobusy. Kolejne, jak trasa do Świdnicy czy Jelcza Laskowic, będą sukcesywnie uruchamiane w najbliższym czasie. Przywrócenie do życia linii trzebnickiej okazało się przysłowiowym strzałem w dziesiątkę. Podkreślił to moderator debaty, który po wystąpieniu Krzysztofa Bańkowskiego złożył na ręce Marka Łapińskiego, Marszałka Województwa Dolnośląskiego, gratulacje za trafną decyzję o ponownym uruchomieniu trasy trzebnickiej.
Na zakończenie debaty Jacek Ossowski, przewodniczący Rady Miejskiej zaproponował, by przygotować komunikacyjny list intencyjny. Jego ideą miałoby być stworzenie związku komunikacyjnego aglomeracji wrocławskiej. Dokument mają przygotować komisje Rady Miejskiej - Infrastruktury, Komunikacji i Ochrony Środowiska - oraz Towarzystwo Urbanistów Polskich i Towarzystwo Upiększania Miasta Wrocławia.
źródło: koleje.dolnyslask.pl
_________________ Podróżny pamiętaj! Podróż pociągiem skraca czas przejazdu koleją. (S. Bareja)
DKD w zasadzie już działa, linia nr 326 to jej pierwszy element. Kolejne będą sukcesywnie oddawane do dyspozycji podróżnych. Na początek - linia do Świdnicy przez Sobótkę i trasa do Jelcza-Laskowic.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum