grygus swego czasu taki pociąg IR ze zdeklasowanych jedynek pojechał na trasie Poznań - Warszawa,ale to raz może dwa jeśli dobrze pamiętam się zdarzyło potem,potem pojawiły się bohuny, a jedynki pewno poszły do moderny.
Niedawno w starym Ślązaku, w piątek miałem okazję zobaczyć śmieszną sytuację. Około 20 wściekłych pasażerów przyszło w jednej chwili do konduktora z żądaniem odpisu i zwrotu pieniędzy za 1 klasę której oczywiście nie było (od miesiąca)
Konduktor oczywiście nie mógł zwrócić pieniędzy, ale gdy tylko ludzie z odpisami poszli znaleźć sobie miejsce w dwójkach słyszałem burzliwą rozmowę konduktora z kierownikiem o wagonowni w Przemyślu i o zestawieniach składu.
Zestawienie 2-2-2-2
O warsie chyba już zapomniałem.
Dzisiaj we Wronkach:
TLK:
Bosman w obie strony - łącznik 87100/78101: 2-2-2, to samo 87104/78105
Galicja w obie strony (83110, 38111): 2-2-2bezprzedziałowa-wars w srebrnym malowaniu-1-2-2bezprzedziałowa
Światowid do Przemyśla (83100): 2bezprzedział-2bezprzedział-2-2-wars w srebrze-2-1
Hetman do Kostrzyna (1813): 1-wars-2-2-2-2bezprzedziałowa rowerówka, jedynka w malowaniu TLK reszta w srebrnym IC
Mewa do Warszawy (8110): 1-1-2-2-wars-2bezprzedziałowa rowerówka-2bezprzedziałowa rowerówka, pierwsza jedynka czerwone Adu a reszta w srebrnym malowaniu IC
Barbakan do Szczecina (3811): 1-2-2-2-2bezprzedziałowa rowerówka, jedynka czerwona reszta w srebrze IC
Gałczyński do Szczecina (2811): 2-2-2-wars-1-1-2-2-2, jedynka bodajże z białegostoku na czerwono reszta w srebrnym malowaniu IC
Włókniarz do Łodzi (81100): 2-2-2-1, skład ten sam co od wielu lat czyli okropnie zaniedbany
Jeżeli komuś przeszkadzają nazwy to podałem też numery, osobiście wkurza mnie brak nazw w TLKach i stąd sam posługuję się starymi nazwami.
IR Mewa do Warszawy na dwóch bohunach w malowaniu IR i dwóch starych dwójkach
TLK-83102 (Krakowianka) Kołobrzeg-Kraków-(Lwów)
163-Syp-Syp-1-Bar-2-2-2-2-2
frekwencja - około 0,2 osób na przedział do Wrocławia, dalej około 0,5 osób na przedział
TLK-3711 (Ślązak) Przemyśl-Zielona Góra-(Poznań)
EU07-069-2-2-2-/-2-1-2
frekwencja - około 2 osoby na przedział (w obu częściach)
TLK-36110 Kraków-Wrocław
EP07-10xx-1-2-2
frekwencja - około 2 osoby na przedział
iR-64140 Szyndzielnia Wrocław-Bielsko Biała
EN57-2023
frekwencja - około 90%
iR-63140 Krakowianka Wrocław-Kraków
EN71-02
frekwencja - około 15%
Dziś Włókniarz 81100 do Łodzi Kaliskiej w nietypowym zestawieniu: dwójka i jedynka sześciomiejscowe w malowaniu IC, trzy zwykłe stare dwójki takie jak zawsze i na końcu dwójka bezprzedziałowa w malowaniu IC ale nie dla podróżnych - pewnie na podsył do Poznania w związku z jutrzejszym.
Vince -Usunięty- Gość
Wysłany: 16-04-2010, 16:10
mam prośbę każdy kto będzie miał możliwość sprawdzenia zestawienia squadu pociągów na sobotę i niedzielę. zwłaszcza kierunek Wrocław-Kraków, PIC będzie w tych dniach nie źle zarabiał na ludziach
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 16-04-2010, 20:18
Dzisiejszy TLK Barbakan ze Szczecina do Krakowa w zestawieniu EU07+1+2+2+2+Br
W całym składzie naliczyłem ok. 60 osób (nie liczę 10 pasażerów, którzy wysiedli w Bytomiu). W całym pociągu było łącznie 60+3x80+72 miejsc siedzących. Daje nam to łącznie 372 miejsca siedzące.
372 - 100%
60 - x%
x= 60*100/372=16%
Wytłuszczony wynik to frekwencja z jaką odjechał dawny "Barbi" z Bytomia godzinę temu.
11.04.10 stacja Malbork
I 54108 Gdynia Gł.-Katowice(dawna BIEBRZA/KMICIC) EP07-154+A+WR+B+B+B+B+B+B+B+B+B
łooo toż ostatnio z tego wagonu zabrano wars, zabrano klase pierwszą, zabrano ostatnio wagon 111Arow, a teraz powróciło to jeszcze wagonów z 6 jest aż 11
_________________ w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum