Jedna rada - za wzorem Arrivy i Zach. Pom-u (i większości użytkowników samochodów): kupić używane, sprawdzone pojazdy.
Druga rada, wynająć lokomotywy z wagonami lub szynobusy w CD. Tu UTK zrobi problem, ale może da się go jakoś ominąć (wykorzystać modele już pojawiające się w Polsce).
Jeśli chodzi o linię ze Szklarskiej do Czech, to w większości nie jest ona własnościa PLK (szkoda ze nie cała) czyli koszt przejazdu powinien być znacznie mniejszy, co za tym idzie będzie taniej wpuszczać jakikolwiek tabor, a najlepiej Czeski. Może powinno się tą linię odciąć w Szklarskiej od PLK, by spokojnie jeździć na czeskich zasadach, jak na UBB na Niemieckich - ale to marzenia małoprawdopodobne.
Choć nie serwisuję taboru Polskiego to domyślam się że SA "dostają w kość" o wiele bardziej na Dolnym Śląsku niż na równinach, ale to nie wytłumaczenie dla zarządów kolejowych (PR, KD) i samorządu, bo w końcu wiedzą gdzie jeżdżą i wyobraźnie mają. Szczególnie szkoda, że żaden SA nie wygląda na zaprojektowany na górskie trasy - napęd jednej osi, lub jednego wózka z jednego silnika (jednej osi w wózku czy całego wózka?), a w Lxd2 się dało napędzać oba całe wózki 40 lat temu.
Szkoda że do Polski tak daleko, bo za 3...5 lat będą u nas ciąć na złom 200 40-letnich wagonów elektrycznych Bo+Bo. Zasilanie inne, ale wszystko idzie przerobić . Nadwozie z nierdzewki, klima (ta akurat się psuje). Skrajnia nawet weższa, zakręty do R>30m.
Ja w tym całym cyrku dostrzegam dwa zasadnicze problemy, UMWD kupuje od lat klimatyzowany złom i tworzy niepotrzebne spółki do obsługi tego złomu. Taka dziwna zabawa za nasze pieniądze.
Jerry-walcz,walcz o dobre imię firmy bo pani prezes czyta forum,ale o ile mnie wzrok nie mylił to ostatnio nawet poprawiałeś tor na byłej wagonówce pewnie aby ponownie nie było wykolejenia autobusu a za chwilę to pewnie,ochrona srodowiska weźmie się za to tankowanie w toracha poza tym to pewnie już wiesz że kolejny autobus załatwiony i czeka na przetoczenie 6 osi i tutaj trzeba ponownie kasy,więc mówiąc szczerze to kolorki KD powoli znikają i co nie którzy już mniej optymistycznie wypowiadają się na temat szczęśliwej firmy tylko wystarczy pogadać z osobami którzy obiektywnie oceniają fakty.
KKZ na linii lwóweckiej miała być do wczoraj. Dziś ogłoszono, że pociągi na tej linii nie kursują do odwołania! Tak więc KD nie jeżdżą na żadnej linii kolejowej przejętej od PR na terenie byłego woj. jeleniogórskiego. Skandal!
KD do likwidacji! Dość tego cyrku na naszych torach! Szynobusy i ludzi niezbędnych do ich obsługi przekazać PR-om, a całą nieudolną biurwę KD przegonić!
_________________ Gdyby głupota umiała latać, LOT miałby poważnego konkurenta w postaci PKP.
morpheo -Usunięty- Gość
Wysłany: 28-04-2010, 20:53
Region jeleniogórski... Trudno się oprzeć wrażeniu, że pani Ł. w nowej roli kontynuuje to, co pod względem kolejowym stało się ze Złotoryją, Karpaczem, Świeradowem-Zdrój czy Bolkowem kilkanaście lat temu.
Można prosić o szczegóły odnośnie budynku na Hutników? Chętnie spróbuję zainteresować sprawą rozdawany w Legnicy Express Legnicki, nie raz podkreślający nieudolność działania Kolei Dolnośląskich.
morpheo, UMWD kupił jakąś kamienicę w Legnicy, z przeznaczeniem na biura dla KD. Resztę napisała Beatrycze:
Beatrycze napisał/a:
Remont kapitalny ruiny na ul. Hutników pochłonie kilka, a może nawet kilkanaście mln zł, bo z tego co wiem ma to być full wypas na poziomie XXI wieku.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
G.Ładniak musi odejść z KD. Ta betoniara dobija nam całą kolej regionalną na Dolnym Śląsku, najpierw jako dyrektorka w PR Wrocław, potem jak pełnomocnik zarządu PKP PR, a teraz jako prezeska KD.
Marszałku Łapiński, zbliżają się wybory do samorządów. Będziemy pamiętać i odpowiednio panu podziękujemy przy urnie wyborczej!
_________________ Gdyby głupota umiała latać, LOT miałby poważnego konkurenta w postaci PKP.
Noema, Spróbuję się w najbliższym czasie przyjżec temu budynkowi na Hutników i zobaczyc gdzie to dokładnie jest. Mam rodzinę mieszkającą na tej ulicy więc może uda mi się czegoś dowidzec .
Już mi się czytać nie chce na tym forum tego ujadania na KD, jak się komuś coś nie podoba to niech po prostu nie korzysta z usług KD i nie udziela się tutaj. Od jutra wraca normalny ruch na podsudeckiej, szynobusik hula jak złoto.
Byłem, jestem i będę za Kolejami Dolnośląskimi!!!!
_________________ 2012/18- 205 476 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138 km
2021- 50 251 km
2022- 18 455 km
2023 -27 051
2024 -26 788
Jerry...
1) Czy teraz jest jakiś nienormalny ruch na podsudeckiej? W końcu najnowsza strona KD podobnie jak i marszałkowa milczy na temat jakichkolwiek perturbacji na linii 137.
2) To nie jest www.chwalimy.kolejedolnoslaskie.eu tylko ogólne forum dyskusyjne o kolei. Jeśli KD zapracowały sobie na takie, a nie inne opinie, powinny robić wszystko, aby zmienić to co jest złe i wyjść w końcu frontem do klienta. Skoro jako pracownik widzisz tu tylko ujadanie na swojego pracodawcę, którego będziesz bronić za wszelką cenę, to może namów rzeczniczkę prasową, aby w sposób merytoryczny zaczęła bronić "dobrego imienia" KD na tym forum. W końcu po coś ona jest - chyba, że ma tyle pracy przez urywające się telefony od spragnionych sensacji dziennikarzy. Może w końcu przewoźnik tworzący "Twoją przyjazną kolej", a wcześniej "Nowy wymiar kolei" zacznie dementować pojawiające się tutaj "plotki"
_________________ Marek „Velka Blamaż” Łapiński i jego „Trzebniccy professionals” (...) pokazali co potrafią.
(c) Patryk Wild
jerry, wybacz ale tekst typu jak komuś sie nie podoba to niech nie korzysta z usług KD, to sobie daruj póki co na odcinkach obsługiwanych przez KD niema KONKURENCJI więc nie mogę nie skorzystać z ich usług planując np. przejazd tymi trasami!!
_________________ 2000-2010. Dziesięć lat upadku i niszczenia polskiej kolei,którego apogeum nastąpiło 1 grudnia 2008 - w dniu przejęcia pospiesznych przez PKP IC !!
A jeszcze niedawno KD miały być błogosławieńswem dla całego Dolnego Śląska. Spółka była tutaj właśnie na forum chwalona jako solidny przewoźnik, bez przerostów zatrudnienia, kulturalna obsługa, czyste pociągi itd. A teraz? Widać pani Ładniak zrobiła swoje.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum