[ Dodano: 05-05-2010, 19:20 ]
Przy tych ciągłych zawirowaniach związanych z destrukcyjnymi działaniami PKP znacznie mniej uwagi poświęca się na bieżące zagadnienia związane z lokalnym transportem kolejowym. Dla ochłonięcia zachęcam do zapoznania się z artykułem:
http://www.inforail.pl/text.php?from=main&id=32424
Ja osobiście widziałbym to połączenie trasą Żywiec - Sucha Beskidzka. Połączenie najkrótsze(w końcu o czas przejazdu się rozchodzi) wydaje mi się, że jest możliwe do zrealizowania najszybciej i najmniejszym nakładem kosztów.
No i proszę. Kolejne wakacje i kolejny prezent dla Żywca od MZPR. Widać jak małopolska "lubi" Żywiec. Oni zrobia wszystko aby zpieprzyć popyt na tej linii. Współczuję , że Żywiec należy pod małopolskę. Niestety jest to clowa zagrywka ograniczajaca popyt . Juz nie mam ani siły ani ochoty się żreć z nimi. Niestety takie działanie jest szkodliwe i szumnymi IR niestety tego się nie odbuduje. Może przestanmy się ciągle użalać nad PR skoro zaczynają siupy odstawiać. Ckawe co mieszkańca Żywca z rowerem będzie obchodzić relacja IR akoro on nie dojedzie i nie przewiezie roweru. nie dośc, że wszelkie dobre składy zabrano z zakopianki i wszelkich regio+ to teraz likwiduje się lokalne pociągi czy wprowadza ZKA . Chciałbym zauważyć że zakichanym OBOWIĄZKIEM PR jest ZAPEWNIENIE RUCHU LOKALNEGO KOLEJOWEGO bo na to idzie dotacja. STOP DLA ZKA!!!
Oczywiście żeby ne było, że jestem za wyrzuceniem popularnych IR. Skąd . Chodzi o to, aby przypomnieć co jest głównym zadaniem PR a co dodatkiem. To IR jest dodatkiem do oferty, a nie Regio
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Małopolski beton PR pokazał już dawno co potrafi. To nie dziwi , zresztą beton podkarpacki i dolnośląski są równe sobie w posiadaniu kaczego mózgu.KKA to niech sobie jeździ ARON,ja nie będę! kupując bilet na pociąg wymagam pociągu = proste jak drut
[ Dodano: 26 Maj 2010, 22:22 ]
_________________ 2000-2010. Dziesięć lat upadku i niszczenia polskiej kolei,którego apogeum nastąpiło 1 grudnia 2008 - w dniu przejęcia pospiesznych przez PKP IC !!
popieram Piter. O ile można się zgodzić, że dawanie szynobusu w celu zminimalizowania straty jest zgodne z ideą i douszczalne o tyle wprowadzenie busa po to aby zmniejszać popyt jest leko mówiąc dziwne niezrozumiałe.
[ Dodano: 26-05-2010, 22:54 ]
Zwłaszcza, że jak pokazywał Krzysiek takie działanie przynosi szkodę. I coś mi się wydaje, że pomału wylecze się z pociągow, bo nie zamierzam bawic się w ten cyrk. Moze dorzyję czasów kiedy będzie normalnie. szkoda czasu na pisanie z nimi projekowanie i walczenie o linie. Niech sobie łby ukrecają
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Ale czy powodem wprowadzenie KKA , czasami nie jest remont tej linii?
Bo coś słyszałem, że przez lato (dokładnie nie wiem kiedy) śląski odcinek będzie remontowany (powiedzmy generalnie) w celu utrzymania prędkości 50km/h.
Oczywiście zawsze może być tak, że PLK wyremontuje, a PR nie będą jeździć. Wcale bym się nie zdziwił.
Piter i Kris dwaj najwięksi betoniarze na tym forum...Gdyby tak tylko jeden z drugim musiał kiedyś za swoje pomysły płacić z własnej kieszeni. Cieszę się, ze MZPR nie ugina się przed osobami pokroju tych Panów. Nie zainteresowali się nawet przyczynami tej decyzji, frekwencją, czy planami remontowymi oni są pierwsi do wydawania wyroków.
Proponuję wysyłać oficjalne zapytania do wszystkich, którzy byli zaangażowani w działania i maja wpływ na procesy decyzyjne na rzecz tej linii, są przecież wymieniani z imienia i nazwiska w artykułach prasowych przytaczanych tutaj. Może ktoś w końcu uchyli rąbka tajemnicy i poda do wiadomości przyczyny zaistniałej sytuacji a także szczegóły dotyczące stopnia zaawansowania planów modernizacji.
to jest linia jak się nie myle jednotorowa , więc jak ma być remont to i tak nic nie pojedzie .
Na dzień dzisiejszy remont i jeszcze raz remont jest najważniejszy bez niego cyrki na tej lini będą trwać bo PR i Marszałkowie mogą zawsze mówić , że pociągi nie konkurencyjne , za wolne i ze skoro planuje się remont to po co sie mamy starać o pasażera jak i tak w czasie remontu odejdą do busów.
A po remoncie powinny na początek pojawić się pociągi np
2 z Krakowa do Żyliny ranny i wieczorny i tak samo Żyliny do Krakowa .
2 z Śląska do Zakopanego . Napewno jeden z Katowic ranny, i 2 z Zakopanego
+ 6/8 kursów żywiec - sucha oczywiście skomunikowane z innymi pociągami
A Shewa wieczny krytyk mojej osoby. Ale co tam.
Na pewno niszczenie linii jest szkodliwe. A że ten cyrk się powtarza to już problem. Złożę zapytania co stoi za zawieszeniem biecza i Żywca. Zobaczymy jak to wytłumaczą. Podobne pytanie w sprawie luki do zakopanego i degradacji 5028
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
I proszę. Poszedł ten nowy pociąg Jeleśnia-Żywiec Do tego cyrki z ZKA. Coś mi sie widzi że upadek coraz bliżej niestety... Taki duży potencjał linii i nie wykorzystany...
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
W załączniku odpowiedź dotycząca powodów wprowadzenia ZKA. Jako komentarz mogę dodać jedynie, że wszyscy wiemy jak wygląda infrastruktura, pytanie brzmi co jest w międzyczasie robione aby wyglądała należycie i jaka jest strategia na przyciągniecie klienta?!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum