Ciekaw jestem czemu przez wakacje i w ogóle polikfidowali tyle poc. na Lubińskiej .. Czy chcą stopniowo udupic? Czy może też szykuje się remont planowany po remoncie E30 który to jeszcze w tym roku ma się zakończyc ( Wrocław -Legnica).. Ciekawe
Pirat, zaraz pojawi się tu oburzony Jerry z Lubina i napisze, że pociągi wcale puste nie jeżdżą, bo przewożą 20 pasażerów (choć ja w Legnicy widywałam max 2-3 osoby). EN57 ma 180 miejsc siedzących, więc nawet przy 20 pasażerach frekwencja jest mikroskopijna.
Brawo dla UMWD za odwagę! Jak widać im bliżej wyborów samorządowych tym mniej pieniędzy podatników wyrzucanych w błoto.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Z powodu awarii szynobusu, należącego do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego do dnia 30 czerwca 2010 r. przedłużone jest kursowanie komunikacji zastępczej (KKZ) za pociągi Żagań - Węgliniec (przyj. 06:38) oraz Węgliniec (odj. 06:43) - Zielona Góra.
Genialnie, to ile już miesięcy ten pociąg nie jeździ? Bo straciłem rachubę... Był to najważniejszy, generujący największą ilość pasażerów kurs (Węgliniec - ZG) dzięki dojeżdżającej młodzieży uczniowskiej. Ciąg dalszy zarzynania potoku podróżnych... Może niech lepiej od razu go zlikwidują, tak jak ostatni kurs na tej linii, który od początku rozkładu obsługiwał autobus, by go po pół roku całkiem zlikwidować. Wstyd dla lubuskiego UM...
Cytat:
Do 31 sierpnia 2010 r. w soboty i niedziele oraz 03, 04 czerwca i 05, 06 lipca 2010 r. w zamian za szynobus, obsługujący relację Jelenia Góra (odj. 11:19) - Zielona Góra i z powrotem (przyj. do Jeleniej Góry 19:42), zostanie uruchomiony zastępczy skład w relacji Jelenia Góra - Węgliniec - Jelenia Góra oraz zastępcza komunikacja autobusowa na odcinku Węgliniec - Zielona Góra - Węgliniec.
Stawiam eurosy przeciw orzechom, że taka sytuacja będzie miała miejsce do końca obecnego rozkładu. Natomiast dobry pomysł jest z puszczeniem dwóch autobusów, zwykłego i przyspieszonego.
Po likwidacji ostatniego kursu i powyższych zmianach, ręce opadają gdy się patrzy na sytuację linii Żary-Węgliniec...
Może ja się pojawię oburzony w zastępstwie za Jerry`ego. Otóż oburzony jestem, że nadal nie rozpoczęto gruntownego remontu odcinka Legnica-Rudna Gwizdanów. To właśnie tędy powinny jeździć Ślązaki i inne pośpiechy typu Bielsko-Biała-Kołobrzeg/Świnoujście. Po remoncie, który powinien być już ukończony!
Do 31 sierpnia 2010 r. w soboty i niedziele oraz 03, 04 czerwca i 05, 06 lipca 2010 r. w zamian za szynobus, obsługujący relację Jelenia Góra (odj. 11:19) - Zielona Góra i z powrotem (przyj. do Jeleniej Góry 19:42), zostanie uruchomiony zastępczy skład w relacji Jelenia Góra - Węgliniec - Jelenia Góra oraz zastępcza komunikacja autobusowa na odcinku Węgliniec - Zielona Góra - Węgliniec.
Stawiam eurosy przeciw orzechom, że taka sytuacja będzie miała miejsce do końca obecnego rozkładu.
Czemu miałoby to być przedłużone? Przecież ta sytuacja ma związek z weekendowym uruchamianiem Trutnova, a on jeździ tylko do końca wakacji.
Zmiany w rozkładzie jazdy z powodu modernizacji trasy Wrocław - Legnica
W dniach 01 czerwca - 30 lipca 2010 r., z powodu kolejnego etapu modernizacji linii Wrocław - Legnica, zmianie ulegnie rozkład jazdy niektórych pociągów. Poniżej przedstawiamy najważniejsze zmiany.
- poc. interREGIO nr 63122 rel. Legnica (odj.07:22) - Rzeszów
odjazd z Legnicy bez zmian 07:22
w związku z powyższym poc. nr 60526/66526 rel. Lubań Śląski / Węgliniec - Wrocław Główny (przyj. 08:45)
w dalszym ciągu kończy bieg w Legnicy (przyj. 07:10);
przejazd podróżnych na odcinku Legnica - Wrocław pociągiem interREGIO nr 63122, w którym honorowane są bilety na przejazd pociągami Regio
- poc. nr 60534/66534 rel. Lubań Śląski / Węgliniec - Wrocław Główny (przyj. 16:29)
odjazd z Legnicy 14:48 bez zmian, przyjazd do Wrocławia Głównego 16:19 (10 minut wcześniej niż dotychczas)
- poc. nr 60004 rel. Dresden Hbf. - Wrocław Główny (przyj. 17:01)
przyjazd do Wrocławia Głównego 17:16 (8 minut później niż dotychczas)
Pozostałe pociągi kursować będą zgodnie z obecnie obowiązującym rozkładem jazdy lub mogą doznawać opóźnień do 10 minut.
źródło: PR Wrocław
_________________ Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Pirat, mi również chodzi cały czas o remont. Teraz likfidujcie sobie tam co chcecie ale ta linia ma potencjał i potrzebuje remontu aby móc go w pełni wykorzystac pisaliśmy o tym na forum bardzo wiele razy .
Linia lubińska bez remontu nie wygeneruje nawet najmniejszego potoczku podróżnych. Jak widzę puste EZT (dosłownie zero pasażerów!) odjeżdżające z Legnicy do Głogowa to nóż się w kieszeni otwiera. UMWD musi być bardzo bogaty skoro stać go na wożenie powietrza. Szkoda tylko, że przewozy powietrza finansowane są z naszych podatków. Może niech urzędnicy wyłożą na to swoje prywatne pieniądze...
_________________ "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
W zeszłym roku jeździłem jako ankieter na pociągu Legnica 15.54- Głogów 17.45 i frekwencję określę jednym słowem: tragedia. Mało kiedy było więcej jak 10-12 osób na składzie i to najczęściej tylko do Lubina. Na mniejszych przystankach wymiana pasażerów zerowa. Prędkość jazdy niestety też bliska zeru.
xzielak, KGHM cały czas płaci PLK za użytkowanie infrastruktury. Mają jeszcze płacić za remont nieswojej linii? A biurwa PLK będzie się mnożyć, tuczyć i nic nie robić.
_________________ Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum