Jeśli chodzi o Węgliniec to prawda,ale jeśli chodzi o E30 między Wrocławiem a Legnicą to jeszcze da się zrozumiec bo tam teraz prowadzona jest modernizacja i w kilku miejscach muszą byc postoje bo jest tam ruch wachadłowy np pomiędzy Szczedzykowicami a Legnica ja w zeszłym tyg. również widzialem postój pośpiecha który jechał z Drezna do Wrocka w Malczycach ale drzwi były w nim pozamykane bez możliwości ich otwarcia przez pasażera ,byc może w Chojnowie było to samo z tym że cała magistrala od Legnicy w kierunku do Węglinca i dalej jest już po modernizacji i tam ruchu wachadłowego nie ma więc z jakich innych przyczyn technicznych muszą zatrzymywac ten szynobus?
W poprzednim rozkładzie jazdy szynobus jadący od strony Lwówka przyjeżdżał do Jeleniej Góry i po ponad 10-minutowej przerwie, kiedy przyjechały już pociągi z Węglińca i z Wałbrzycha odjeżdżał do Szklarskiej Poręby. Frekwencja nie była w nim porywająca, ale było to doskonałe połączenie do wyprawy w góry wcześnie rano. Obecnie również jest ten pociąg (60231) i wyjeżdża z Jeleniej o 7:27. Pociąg z Wałbrzycha melduje się o 7:23. z Węglińca 7:23, ale już z Bolesławca (przez Lwówek) 7:29 i już jest kicha. Nie wiem jak będzie z obsługą Trutnova. W rozkładzie odjeżdża o 7:29 - jeżeli KD to okej, bo przyjazd z Lwówka jest 7:29 i od razu pojedzie dalej, a jeżeli PR to będziemy mieli kolejne rozkomunikowanie.
_________________ Koniec degradacji-gminy dla Chełmska Śl. i Ruszowa
doszły mnie takie informacje, że wczoraj ostatni pociąg z Wroc. do W-cha (22:46) zepsuł sie w Jaworzynie i ludzie szli z konduktorem pieszo torami do świebodzic... czy ktoś może to potwierdzić lub sprostować?
jeśli faktycznie tak bylo, to ze świebodzic jeżdzą busy do w-cha, chociaz nie wiem czy w nocy też; w każdym razie chyba łatwiej dojechać niż z jaworzyny
Wysłany: 14-04-2010, 22:54 ABSURDALNA korekta RJ - podsył składu z Głogowa
Jakiś czas temu zauważyłem, że wraz z wprowadzeniem od 1.03 korekty rozkładu jazdy zmieniły się zestawienia dwóch pociągów relacji Głogów-Wrocław:
- R-66426 Głogów 6:09-Wrocław Gł. 8:03, który dowozi wielu uczniów, studentów i pracowników na godz. 9 do Wrocławia z okolicznych miejscowości, został skrócony z 2 do 1 jednostki EN57,
- zaś R-66434 Głogów 16:34-Wrocław Gł. 18:29, który nigdy nie cieszył się jakąś oszałamiającą frekwencją, jeździ teraz na 2xEN57, ale...
Dziś obserwowałem ten pociąg stojąc na przejeździe w Księginicach i jakież było moje zdziwienie, kiedy drzwi otworzyły się tylko w pierwszej jednostce. Druga, jak się okazało, to był podsył do Wrocławia składu, który przechodził z R-66423 Wrocław-Głogów. I tak jest dzień w dzień!
Kto mądry wymyślił coś takiego, żeby ludzie rano gnieździli się w jednym kiblu, a po południu jednostka wracała do Wrocławia na pusto, marnując energię?! Skoro szuka się oszczędności w taborze, to trzeba było połączyć relacje pociągów, zamiast je od nowa szatkować, a nie wymyślać takie idiotyzmy. Kto za to odpowiada?
Rozbudowa odcinka Legnica - Zgorzelec dla przystosowania go do prędkości rzędu 160km/h i nic na niej nie jeździ co mogłoby tyle wycisnąć. Szynobusy i kible może ze 100-110.. Jedynie Desiro.. żadnego pośpiecha. Kpina.
I do tego ta jazda kiblem przynajmniej na odcinku Legnica-Miłkowice-..Chojnów, kibel jak się rozpędzi to telepie nim na lewo i prawo.... nie wiem czy coś się zmieniło czy to wina feralnych kibelków, ale świeżo po remoncie e30 jak się jechało pociągiem to sunął niczym po masełku bez telepania, bez stukotów.. ;P
kibel jak się rozpędzi to telepie nim na lewo i prawo.... nie wiem czy coś się zmieniło czy to wina feralnych kibelków, ale świeżo po remoncie e30 jak się jechało pociągiem to sunął niczym po masełku bez telepania, bez stukotów.. ;P
Kible są zawieszone na belce dlatego tak telepie a jak jedziesz wagonami to co innego nawet jak się jedzie nie czujesz a na odc Legnica - Węgliniec jest przecież 160.
Cytat:
Rozbudowa odcinka Legnica - Zgorzelec dla przystosowania go do prędkości rzędu 160km/h
Dziś wieczorem będąc w Malczycach widziałem wygaszonego ET22 z jednym piętrusem Kolei Mazowieckich - pewnie nie tylko ja zwróciłem na to uwagę. Z jakiej to okazji zawitało?
@Noema:
Dziękuję za odpowiedź
Ostatnio zmieniony przez krzysztoff dnia 06-07-2010, 23:44, w całości zmieniany 1 raz
krzysztoff, piętrusy w barwach KM widywałam w Görlitz. Tutaj jest fabryka wagonów.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum