W drugą stronę,tj z Gdańska do Tczewa też są duże luki np 4.08 następny 5.28,dalej 6.09,następny 7.45,9.20,10.39,12.07...więc jeśli ktoś pracuje w Tczewie to ma ciężko,chyba już lepiej "50" jeżdzić
Dzisiejszy pociąg z Tczewa zdo Trójmiasta o 11:50 - dwukibel i frekwencja blisko 100% - wszystko 'dzięki' temu że przez następne blisko 3h żaden Regio w tym kierunku nie jedzie :/.
IC mogłoby z Kościerzyny wyciągnąć jakieś wagony 3 klasy i zacząć dołączać do TLK. Inaczej w piątek zapowiada się 4xEZT, to kpina jakaś :/
[ Dodano: 09-05-2010, 14:05 ]
podbijam, widział ktoś rozkład po 15.05? Planowo remont do 15.06 ma trwać, ale barany rozkład dały tylko na dwa miesiące. Niby mają 7 dni na poinformowanie podróżnych, stąd moje pytanie.
I tak, wiem, że PLK ma ważniejsze sprawy na głowie niż pilnowanie takich terminów .
Dzisiaj nabijali się w Wiadomościach, że tą linię do Gdyni będzie się budować 8 lat, podczas gdy (tu podane jakieś linie z USA i skądś tam) wybudowane w niecałe 5. Dodatkowo było jeszcze o tym, że IC kupuje lokomotywy, które mają jeździć 200km/h, tymczasem, prawie nie ma/nie bedzie takich odcinków gdzie te składy będą mogły rozwinąć taką prędkość.
Z tego co piszą w prasie i na necie, remont potrwa minimum do 2014-2015r. A kto wie czy nie dłużej? Jest to po prostu dramat do czego doprowadzono na tej lini. Już od kilku lat mozna było wziąść za remont odcinka Nasielsk - Warszawa, ale w tym kraju jak już nie dą się korzystać z torów czy dróg to wtedy zaczynają remonty. Mam wątpliwości, czy na tej lini kiedykolwiek będą pociągi v/max powyżej 160km/h?
Problem jest taki, że magistrale prowadzące z Gdańska jadą albo przez kujawsko-pomorskie albo przez warmińsko-mazurskie. A tamte władze co jest zrozumiałe dążą do połączenia z Warszawą tylko swojego regionu, gdyż z punktu widzenia Bydgoszczy droga na Gdańsk jest mało atrakcyjna a nawet szkodliwa, stąd takie jaja jak odcinek Bydgoszcz-Tczew, gdzie w kujawsko-pomorskim jedzie się 40km/h a dalej 120km/h.
_________________ Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
A jakby zrobili najpierw tory to było by, że budują tory a nie mają czym jeździć.
Widzisz, nie jest do końca tak jak piszesz. Widać, że nie wiesz co dokładnie zostało powiedziane. By pociąg mógł jechać więcej niż 160km/h "przestrzeń" między jednym i drugim torem musi wynieść [tu podane ile], natomiast przebudowywana trasa Warszawa - Gdańsk, wcale nie zostanie poszerzona, do tego stopnia, by pociągi mogły jechać szybciej.
Noi co na to powiesz kolego? Obejrzyj zanim będziesz krytykować.
Od nowego rozkładu jazdy 2012/2013 połączenia w relacji Warszawa – Trójmiasto - oprócz miesięcy letnich - będą obsługiwały wyłącznie pociągi Twoich Linii Kolejowych objęte całkowitą rezerwacją miejsc.
Składy PKP Intercity, które obsługiwały tę linię do tej pory zostaną niezmienione. Jedyną nowością jest pociąg „Artus” jadący przez Bydgoszcz.
Pociągi kursowały będą z wykorzystaniem tras:
- przez Działdowo, Iławę Główną, Malbork:
35202/53202 „Monciak-Krupówki” rel. Zakopane/Przemyśl Główny – Gdynia Głowna – Zakopane/Przemyśl Główny
38108/83108 „Pobrzeże” rel. Kraków Gł. – Kołobrzeg – Kraków Gł.
35106/53106 „Norwid” rel. Kraków Gł. – Gdańsk Gł. i Gdynia Gł. – Kraków Gł.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum