A ja mam pytanie, na jakich trasach w woj.Śląskim jeżdżą kible z wygodnymi skajami? Bo w większości takie są na Kraków-Katowice ale ja rzadko jeżdżę na Śląsk i nie wiem jak jest na innych liniach obsługiwanych katowickim taborem. Bo wiem że w Krakowie mało wygodnych składów co najwyżej EN71 ale one jeżdżą tylko na Kraków-Katowice.A dalej to nie wiem...
Albo które jednostki są w miarę wygodne(skaj) i gdzie jeżdżą tak z obserwacji? Znaczy to już sobie mogę odczytać na obiegach.
Wczoraj w Katowicach w zapowiedzi poc. zasłyszałem taka( zapowiedź) : poc . Regio z Cieszyna do Oświęcimia wjedzie na tor ... lub z Oświęcimia o stacji Wieluń Dąbrowa . Przecież nie ma fizycznie takich relacji , tylko są to osobne pociągi kończące i rozpoczynające bieg w stacji Katowice . Coż zależy PR Katowice faktycznie połaczyć w jedną relacje wyżej wymienione poc. Regio.
Takie relacje byłyby bardzo ciekawe , ale niestety w przypadku pociągu z Wielunia (województwo łódzkie ) i z Oświęcimia (małopolskie ) "nie da się " , choć by się chciało
danio, dlaczego sie nie da?
Przeciez w tej chwili są dofinansowywane polaczenia Wielun-Katowice, Katowice-Oświęcim. Więc z dotacją jako bezposredni moze tez pojechac, wystarczy zaznaczyvc ze dany pociąg prowadzi 1 EZT.
Ciekawe by było połączenie łódź fab-czwa z cz-wa gliwice. Wróci dawne bezposrednie polaczenie lodzi z katowicami i gliwicami.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Darek -Usunięty- Gość
Wysłany: 28-07-2010, 16:23
@danio w przypadku połączenia do Wielunia dochodzi jeszcze po drodze woj. opolskie
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 28-07-2010, 18:47
Tutaj prędzej sprawdzi się Lubliniec - Oświęcim, niż Wieluń - Oświęcim. I za takim połączeniem cały czas optuję. Wszak, Lubliniec leży w woj. śląskim więc nie powinno być problemu z utworzeniem relacji do Oświęcimia (nawet któryś z obiegów był tak ułożony, że pociąg z Oświęcimia przyjeżdżał do Katowic i po kilku minutach jechał dalej w kierunku Lublińca).
To też się często zdarza ,szczególnie jak jest np. 5 minut w czechowicach i mechanikowi nie chce się lecieć zmieniać tablicy .
Mam wymienić wszystkie pociągi relacji Cieszyn/Zebrzydowice - Oświęcim/Katowice ?
To też się często zdarza ,szczególnie jak jest np. 5 minut w czechowicach i mechanikowi nie chce się lecieć zmieniać tablicy .
Mam wymienić wszystkie pociągi relacji Cieszyn/Zebrzydowice - Oświęcim/Katowice ?
W zeszłym tygodniu jechałem z Katowic do Cieszyna z przesiadką w Czechowicach - Dziedzicach, gdzie kibel był podstawiony przeszło 20 min. przed odjazdem. Na tablicy widniał napis Cieszyn natomiast pociąg zapowiedziano jako kurs do Zebrzydowic. Spytałem więc konduktora, czy tenpociąg jedzie do Cieszyna, na co odpowiedział twierdząco. W Zebrzydowicach okazało się, że owszem, jedziemy do Cieszyna ale... za 25 minut
Ja jechałem na turystyku ostatnio i jak wsiadałem w Cieszynie to pociąg jechał oficjalnie do Czechowic-Dziedzic, a nieoficjalnie do Oświęcimia co zresztą potwierdził mi kierpoć.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum