kopernik, Albo ja zle czytam, albo bedzie reaktywacja odcinka Brodnica-Sierpc, Gniezno-Nakło (jakis odcinek)linia 281, Gołańcz-Bydgoszcz.
Bo jeśli tak będzie to gitarka. Wybieram się wtedy na weekendowe zaliczanie.
ps. teraz juz nic nierozumiem, w dalszej czesci dokumentu tych odcinków nie ma.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
gryff -Usunięty- Gość
Wysłany: 28-07-2010, 20:28
Nie znalazłem w tym ogłoszeniu nic co miałoby wskazywać na reaktywację odcinka Brodnica -Sierpc
gryff, jest cos o linii kutno - brodnica jazda do granicy województwa kuj pom.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Emillex, nie mowie ze jest przejezdna. Tylko sa takie zapisy w SIWZ.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Zauważyłem, że kryterium udzielenia zamówienia (str.14) nie będzie najniższa cena a oferta najkorzystniejsza pod względem trzech kryteriów - m.in. zakup nowych pojazdów. Jak z tego wynika - wygrywający przetarg będzie musiał zakupić nowy sprzęt. Jeżeli tak, to oby nie wadliwe pojazdy z pesy.
Kujawsko-pomorskie: Przetarg na przewozy na 10 lat
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego ogłosił przetarg na świadczenie usług publicznych w zakresie kolejowych przewozów pasażerskich na terenie województwa kujawsko-pomorskiego.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług publicznych w zakresie kolejowych przewozów pasażerskich na terenie województwa kujawsko-pomorskiego przez wyłonionego/nych przewoźnika w następujących okresach dla poszczególnych pakietów:
* A,B, C i D od 12 grudnia 2010 do 12 grudnia 2020 roku
* E od 12 grudnia 2010 roku do 12 grudnia 2015 roku
Przewozy pasażerskie odbywać się będą na liniach kolejowych, które zostały przyporządkowane do poniższych pakietów w następujący sposób:
PAKIET A (Pakiet spalinowy)
* Nr linii 27 Nasielsk – Toruń Wschodni, odcinek od granicy woj. kuj-pom. do Torunia
* Nr linii 33 Kutno – Brodnica, odcinek od Brodnicy do granicy woj. kuj-pom.
* Nr linii 131 Chorzów Batory – Tczew, odcinek od Maksymilianowa do Bydgoszczy
* Nr linii 201 Nowa Wieś Wielka – Gdynia Port, odcinek od Bydgoszczy do granicy woj. kuj-pom.
* Nr linii 207 Toruń Wschodni – Malbork, odcinek od Torunia do Grudziądza
* Nr linii 208 Działdowo – Chojnice, odcinek w granicach woj. kuj-pom.
* Nr linii 209 Kowalewo Pom. – Bydgoszcz Gł., odcinek od Bydgoszczy do Chełmży
* Nr linii 215 Laskowice Pomorskie – Bąk, odcinek od Laskowic Pom. Do granicy woj. kuj – pom.
* Nr linii 353 Poznań Wschód – Skandawa, odcinek w granicach miasta Torunia
* Nr linii 356 Poznań Wschód – Bydgoszcz Główna, odcinek od granicy woj. kuj – POM. Do Bydgoszczy
PAKIET B (pakiet toruński)
* Nr linii 18 Kutno – Piła Głowna, odcinek od granicy woj. kuj – pom. z woj. łódzkim do Torunia
* Nr linii 245 Aleksandrów Kujawski – Ciechocinek, odcinek na całej linii
* Nr linii 353 Poznań Wschód – Skandawa, odcinek od Torunia do granicy woj. kuj. – pom. Z woj. warmińsko – mazurskim.
PAKIET C (pakiet bydgoski)
* Nr linii 18 Kutno – Piła Główna, odcinek od Bydgoszczy do granicy woj. kuj.-pom. Z woj. wielkopolskim
* Nr linii 131 Chorzów Batory – Tczew, odcinek od Bydgoszczy do granicy woj. kuj.-pom. Z woj. pomorskim
* Nr linii 281 Oleśnica – Chojnice, odcinek w granicach woj. kuj.-pom.
PAKIET D (pakiet inowrocławski)
* Nr linii 131 Chorzów Batory – Tczew, odcinek od granicy woj. kuj.-pom z woj. wielkopolskim do Bydgoszczy
* Nr linii 353 Poznań Wschód – Skandawa, odcinek od granicy woj. kuj.-pom z woj. wielkopolskim do Torunia
PAKIET E (pakiet BiT City)
* Nr linii 18 Kutno – Piła Główna, odcinek Bydgoszcz – Toruń
* Nr linii 353 Poznań Wschód – Skandawa, Odcinek w granicach miasta Torunia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się podmioty, które spełniając wymogi narzucone przez Urząd Marszałkowski - m.in. "dysponują odpowiednim taborem kolejowym w odpowiedniej ilości" oraz zatrudniają maszynistów przeszkolonych do prowadzenia szynobusów SA106. Oferty można składać do 7 września 2010 roku. Będą one oceniane na podstawie następujących kryteriów: wysokość podstawowej stawki dopłaty do pociągokilometra - waga 70 proc. (dla pakietu E - 90 proc.), punktualność kursowania pociągów - 10 proc., wprowadzenie do eksploatacji fabrycznie nowego taboru - 20 proc. (nie dotyczy pakietu E).
źródło: Rynek Kolejowy
_________________ Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 29-07-2010, 10:25
Cytat:
* Nr linii 281 Oleśnica – Chojnice, odcinek w granicach woj. kuj.-pom.
Czyżby m.in. Janowiec Wielkopolski?
gryff -Usunięty- Gość
Wysłany: 29-07-2010, 15:29
Janowiec WLKP oczywiście wchodzi w grę
[ Dodano: 29-07-2010, 16:36 ]
Jeśli z Brodnicy do granicy województwa to najdalej do Rypina ,ale skoro dziś jest wyjątek ,poniewaz pociągi z Torunia docierają do Sierpca to wszystko jest możliwe ale nie łudżmy się że pociągi na linię Brodnica -Sierpc powrócą już od nowego RJ to jest nierealne
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 29-07-2010, 18:06
@Gryff, obyś miał rację z Janowcem! Byłem tam przez ostatni tydzień i muszę przyznać, że serce mi się krajało, gdy musiałem oglądać całą tę infrastrukturę kolejową porośniętą trawskiem. Linia ma ogromny potencjał, który należy sensownie wykorzystać. Ale obawiam się jednej rzeczy, skoro w przetargu jest mowa tylko o tych fragmentach linii kolejowych, które leżą w granicach woj. kujawsko - pomorskiego, to raczej nie ma co liczyć na reaktywację połączeń do Gniezna czy Poznania, które tak de facto leżą już w woj. wielkopolskim... Sam Janowiec znajduje się tuż przy granicy obu województw.
Brawo! Niech inni marszałkowie uczą się jak powinna wyglądać organizacja kolejowych przewozów regionalnych. Przetargi, przetargi i jeszcze raz przetargi, a nie tworzenie kolejnych uPOlitycznionych spółeczek samorządowych, które są nieudolne i drogie w utrzymaniu (patrz: Koleje Dolnośląskie).
_________________ Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
gryff -Usunięty- Gość
Wysłany: 29-07-2010, 20:16
Potencjalnym kandydatem do wygrania tego przetargu w pakietach A,B,C zapewne będzie Arriva,pakiet D,E obejmą PR ,ale cieszą mnie wymogi tego przetargu m.in 20%nowego taboru oraz wysoka średnia liczby pociągów na dobę na każdej lini
To może te od konkurencji, co wykolejają się przy 1 jeździe
Reaktywacja zdecydowanie na plus. Dla mnie podział pakietów mógłby być nieco inny. Uśmieje się, jak do przetargu stanie konsorcjum Arriva RP i Przewozy Regionalne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum