Z tego co się dowiedziałem a brakuje w tym projekcie:
Ostrów Wielkopolski (19:16)-Poznań Główny (21:11) będzie wydłużony w 1-5 lub 1-6:
Poznań Główny (21:19)-Szamotuły (21:53)-Wronki (22:07)-Krzyż (22:34) czyli po ośmiominutowym postoju pojedzie dalej. To jest akurat coś na co podróżni z kierunku na Krzyż czekali jakieś 7-8 lat (zlikwidowanie 3-godzinnej przerwy).
Troszkę ciężko jest się w tym wszystkim połapać i trzeba sobie usiąść z długopisem i kartką, żeby zrozumiem dokładne relacje.
Szkoda też, że brakuje dodatkowego pociągu z Kalisza do Poznania czy Wrocławia w okolicach godziny 13-14.
Poza tym chyba niewiele się dla mojego miasta zmieniło, bo większość pociągów pozostało w niezmienionej formie godziny odjazdu.
Ostrów Wielkopolski jest akurat od Poznania dość daleko, także jego przełomowe zmiany aż tak nie obejmują, bardziej Jarocin i Środę Wielkopolską z Twojej linii. Ale na pewno co można powiedzieć na plus to to, że będziecie mieli teraz więcej osobowych dalekobieżnych a nie tylko relacji Ostrów-Poznań, Poznań-Kalisz czy Poznań-Łódź Kaliska.
Zarys rozkładu bardzo ciekawy, ale jeśli wejdziemy w szczegóły to można różne dziwne rzeczy zauważyć. Z mojego podwórka czyli relacja Poznań - Krotoszyn (Zduny, Milicz, Wrocław) - w niedzielę przewiduje się mijankę na jednotorze między Bożacinem i Wolenicami (15:28 - 15:36). Jeśli rozrysować obiegi jednostek dla węzła krotoszyńskiego to póki co widać tylko bałagan i brak koordynacji międzywojewódzkiej.
Jak pamiętam w zeszłym roku projekt rozkładu dla Wielkopolski także prognozował duże zmiany, ale już sam rozkład który wszedł w grudniu już tak kolorowo nie wyglądał.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Pitras, codziennie w ruchu jest zazwyczaj jeden parowóz (pod warunkiem że ten nie zdefektuje i wóczas drugi kurs obejmie inna lokomotywa).
Pozatym nie czasem 8 składów dziennie (w dni robocze)? W rozkładzie ujęty jest pociąg jadący ponad 1:50h, wnioskuje więc że będzie to skład ciągnięty przez parowóz o podobnych porach jak w obecnym rozkładzie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum