Wysłany: 09-09-2010, 12:04 Rezerwacja na odcinku Budapeszt - Bar
Witam, mam pewien problem z racji wyjazdu na przejażdżkę po europie z FIP. Otóż, chciałem zarezerwować miejsce w wagonie w relacji Budapeszt- Bar, jest to pociąg numer IC345 relacji Praga- Bar, jednak pani w kasie międzynarodowej PKP stwierdziła że ona takiej rezerwacji zrobić nie może bo oni tego pociągu nie mają w systemie. I teraz jest problem taki, gdzie mógłbym w miarę bezproblemowo dostać na niego miejscówkę do FIP.
Z rozkładu jazdy wynika że w relacji Budapeszt-Bar kursuje wagon bezpośredni, a w miejscowości Subotica pociąg zmienia numer z IC345 na D437, może to w tym jest problem ?
I jeszcze takie pytanie bonusowe można powiedzieć, jak wygląda sprawa z frekwencją w pociągach do/z Czarnogóry, może ktoś się orientuje ? Szczególnie w IC "Podgorica".
W relacji Praga - Bar jeździ tylko jeden wagon sypialny.
Frekwencja w pociągach na trasie Belgrad - Bar zawsze jest duża, ale tam pociągi jeżdżą długie (nie to co u nas w wykonaniu PKP IC).
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Jeśli z Budapesztu jeździ wagon z miejscami siedzącymi (sprawdź na węgierskim rozkładzie jazdy: http://elvira.mav-start.hu ).
Miejscówkę kupisz bez problemu w Czechach za 70 koron (jak masz In-kartę, to 35 koron). W Polsce szkoda czasu - albo Ci nie sprzedadzą, albo sprzedadzą 5 razy drożej. W Budapeszcie też przed odjazdem powinieneś dostać bez większych problemów (cena zwykle 3€)- już mamy wrzesień więc tłumów turystów i letniego tłoku nie ma.
Z rozkładu jazdy wynika że w relacji Budapeszt-Bar kursuje wagon bezpośredni, a w miejscowości Subotica pociąg zmienia numer z IC345 na D437, może to w tym jest problem ?
Coś pokręciłeś kolego. Pociąg IC 345 nie zmienia numeru na D437. To są 2 różne pociągi.
Zauważ na rozpisce, że D 437 nie przyjeżdża do stacji Beograd tylko przejeżdża zaledwie przez stację Novi Beograd. Natomiast pociąg IC 345 jedzie przez Novi Beograd (przedmieścia Belgradu) i Beograd (stacja główna w Belgradzie - podobne rozwiązanie jak Łódź Fabr.).
Cytat:
I jeszcze takie pytanie bonusowe można powiedzieć, jak wygląda sprawa z frekwencją w pociągach do/z Czarnogóry, może ktoś się orientuje ? Szczególnie w IC "Podgorica".
Ja jechałem IC Avalia był prawie pusty bo jest bardzo drogi. W odróżnieniu od ciebie ja kupuje bilety. Nocny do Bar i z powrotem ma wiele wolnych miejsc. To zależy na którym odcinku. Ten 432 też drogi. Najtańszy nocny D436 ale standard kiepski. W nocy nie ogrzewają a w górach jest bardzo zimno. Poza tym powinieneś czuwać tak mi mówili tubylcy. Zdarzają się przypadki kradzieży. Pociągi w Serbii jeżdżą wolno. Trasa do Belgradu z Budapesztu należy do najnudniejszych, płasko jak na stole. W Chorwacji natomiast pięknę widoki górskie.
A i jeszcze jedno. Wracając z Bar kasjerka nie chciała mi sprzedać biletu na całą trasę do Beogradu, tylko do granicy Czarn./Serbia, chyba Bijeo Polje. Znowu musiałem zapłacić więcej. Dziwne jest to, że z Belgradu kupiłem bilet na całą trasę do Bar. Dogadać się trudno, mówią tylko w swoim języku. Nie śpij rano żeby nie przegapić wiaduktu Mała Rijeka.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum