Nie wiem, jak duży jest to pojazd - mam do dyspozycji wizualizację i jedno zdjęcie.
W artykułach jest napisane, że dwuczłonowe będą miały po 140 miejsc, natomiast trzyczłonowe po 190.
Ja o słupie, Ty o... no, nieważne. Przykład PESY pokazuje, że można upchnąć bardzo dużo miejsc w relatywnie małym pojeździe. Mam nadzieję, że NEWAG nie pójdzie w ich ślady.
ET05 napisał/a:
A jak ten wynalazek Newagu spiąć z SA103/132?
Szczerze wątpię, aby NEWAG postarał się o zgodność sterowania z pojazdami PESY.
_________________ ... już pociąg będzie dyszał, powiesz krótko - mamy czas...
Produkty pesy to upchanie jak największej ilości plebsu jak najmniejszym kosztem, jesteśmy wożeni w tych szynobusach jak bydło, już Gags byłby o wiele wygodniejszy...
_________________ Pokuccy kopciarze - łączcie się !
jeździ SA 132 typu 218b, który ma 164 miejsca siedzące
Ułożonych jak dla krasnoludków. Nie patrz na to
Mimo wszystko jadąc 80 minut do Kościerzyny lepiej siedzieć jak krasnoludek (ja mam ponad 1.60 i nie jest aż tak strasznie niewygodnie) niż stać jak pajac.
Tu się zgadzam, jeżeli powiedzmy w 99% przypadków (ekstremalne sytuacje mogą się zdarzyć) wszyscy będą mieli miejsce siedzące to może być ciasno jak w PKSie. Ale niestety na polskich kolejach organizowanych przez polskie samorządy ekstremalne sytuacje to codzienność...
Co do nowych SZT to pamiętam że wklejałem wyjątki z SIWZ i tam była m.in. określona odległość między osiami foteli, ale nie wiem czy to było dużo czy mało.
A co do wygody samych foteli to w warm-maz SA133 da się spać, a jak ktoś jest naprawdę bardzo zmęczony to i na siedzeniach sklejka+tkanina w osiołku po 'modernizacji' uśnie .
Póki co same SZT jak mają tak wyglądać to lokuję je w urodzie między Y-tog a SA107/109 .
Co do nowych SZT to pamiętam że wklejałem wyjątki z SIWZ i tam była m.in. określona odległość między osiami foteli, ale nie wiem czy to było dużo czy mało.
Zajrzałem do SIWZ:
Układ szeregowy - min 750mm
Układ naprzeciwległy - min 1500mm
Nie prędko ujrzymy te nowe szynobusiaki na pomorzu a o to dowód pod tym zdjęciem:http://www.rail.phototrans.eu/14,48424,0.html
Wykoleił się szynobusik he he
Jeżeli to wał napędowy, to power-pack chyba pochodzi od VOITHa.... Przy czym producenci poszczególnych komponentów mogą być różni. Poczekajmy, może poznamy przyczyny.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum