Jedno z gorzej napisanych ogłoszeń jakie czytałem, nawet nie wiadomo ile sztuk chcą kupić... I KIO będzie miała z tym masę roboty bo Newag pewnie nie odpuści przetargu pisanego pod Pesę...
Dla mnie się wydaje, że jest to przetarg na używane.
Czekamy na SIWZ, przynajmniej ja go nie znajduję, wtedy zobaczymy, ile sztuk, nówki czy używane...
Jest już SIWZ. 2 sztuki, nówki. Kryteria to 60% cena, 20% termin dostawy, 20% rodzaj przekładni (preferowana hydrauliczna). Czyli na 100% mamy protest Newagu bo przetarg jest ewidentnie pisany pod Pesę (czas dostawy) i jej złomowate* SA133 (przekładnia). I spodziewam się, że województwo przegra i pozostanie 100% kryterium wyboru - cena. Zostaniemy z Mińskiem w nocniku...
* Złomowate ponieważ pomimo tylu lat produkcji Pesa się niczego nie nauczyła - wciąż te same wady i awarie, duże spalanie, już nawet kibel jest równie niezawodny...
Czasem dostawy pod Pesę (tak jak na pomorzu), ale przekładnia w 220M chyba też hydrauliczna?
Pewnie Newag zrobi tak samo, żeby się przebić - jak zrobił na pomorzu.
W ostateczności KIO może odrzucić protest Newagu a wtedy nic nie stoi na przeszkodzie aby SA134 wyjechały na tory Podlaskiego (ostatnie 133-ki wyprodukowano dla Mazur)
@Virakocha, nie za bardzo może bo już poprzednio przyznali rację, tu sprawa jest jeszcze bardziej ewidentna. Jeśli SA134 to tylko w wydaniu Mińska, a i to po obaleniu kryterium przekładni (uwzględniony, a nie odrzucony przez KIO). I jeszcze ZNTK MM musi chcieć bo analogiczny przetarg dla opolskiego odpuścili...
@ET05, podziękuj urzędom marszałkowskim za ustawianie przetargów pod Pesę, spora część zarzutów Newagu została uwzględniona.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum