Dolnoślązak skoro Ci panowie są tacy doświadczeni to dlaczego w zimie do układu ogrzewania lali wodę zamiast odpowiedniego płynu? I wasze szynobusy przyjeżdżały do naprawy????
Po przeglądach w Jeleniej Górze to trzeba było ich poprawiać bo nawet porządnie klocka hamulcowego nie włożyli!
Bonifas nie chodzi mi o maszynistów tylko o mechaników czyli tzw. serwisantów. Też mieli szereg szkoleń.
_________________ 2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
2023 -
2024 -
Ostatnio zmieniony przez Jerry dnia 10-09-2010, 14:30, w całości zmieniany 1 raz
Jerry, jeżeli zauważyłeś taki błąd pracowników PR Wrocław, to w myśl lojalności moim zdaniem ten fakt w tym okresie powinieneś zgłosić przełożonym PR Wrocław .
Dlaczego tego nie uczyniłeś Żeby nie być podejrzany o tzw "uprzejmie donoszę" mogłeś anonimowo zgłosić ten fakt np. do naczelnika sekcji, dyspozytury zakładu, czy jednostek.
Jerry, a przypomnij sobie jak w okresie zimy i nie tylko uprawnieni pracownicy z jeleniej Góry wasze szynobusy naprawiali . O tym nie piszesz, a dlaczego .
Dolnoślązak z pełnym szacunkiem do Ciebie ale tutaj cały czas się najeżdża na KD i pracowników. Spójrz jak się nazywa temat: "NIEUDOLNE KOLEJE DOLNOŚLĄSKIE", mnie to obraża! Jestem częścią tej spółki i się po prostu bronię.
spójrz na podpis użytkownika amadeoen57.
cutuję:
KD WON z Dolnego Śląska!
KD do likwidacji!!! Dość naszkodziliście!
Podróżuj tylko z Przewozy Regionalne!
Jestem wrednym kolegą z konkurencji.
...i co ja mam powiedzieć o moich kolegach z konkurencji?
_________________ 2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
2023 -
2024 -
Jerry, rzeczywiście masz rację. Jednym słowem - jak i PR Wrocław i KD występują pewne niedociągnięcia z którymi staramy się wszelkimi sposobami eliminować.
Zgadzam się z Tobą, że bronisz dobrego imienia waszej Spółki i nikt temu nie zaprzecza. Tylko czasami, jak coś piszesz, to miej w rękawie prawdziwe informacje.
Ja powiem Ci jedno - mnie osobiście wspaniale układa się współpraca z dyspozytorami KD .
I tak trzymać
A co do użytkownika amadeoen57, nie będę w tej materii zabierał głosu.
Jerry, już ja znam tych doświadczonych maszynistów z KD. Większość z nich to ludzie z PKP Cargo lub innych spółek, którzy wcześniej jeździli tylko na lokomotywach i dopiero w KD uczyli się jeździć na szynobusach. Tak więc nie pluj na maszynistów z PR Wrocław, bo tam w przeciwieństwie do KD nie przyjmuje się ludzi, którzy z poprzedniej pracy wylecieli za alkohol.
A co do serwisu technicznego, owszem jest w KD paru dobrych specjalistów, ale niektórzy jednak to zbieranina z "łapanki" i kolesie Cichowicza, chłopaki bez konkretnego technicznego wykształcenia, którzy potrafią tylko przynieść, podać i pozamiatać. No i w ogóle większość serwisantów to faceci bez jaj:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=135579#135579
_________________ "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Beatrycze ale ja nic nie mówiłem o maszynistach! Znam dużo maszynistów z PR i relacje między nami się bardzo dobrze układają.
Wasz kolega z PR amadeoen57. (o ile on jest kolejarzem), tymi swoimi głupimi tekstami na Info Kolej psuje wizerunek Kolei Dolnośląskich jak i Przewozów Regionalnych.
Dolnoślązak również pozdrawiam i mam nadzieję że układy między spółkami będą jeszcze lepsze
_________________ 2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
2023 -
2024 -
Beatrycze, barwo trafilas w sedno sprawy
Jerry, bez urazy ale
1. Większość maszynistów, którzy zaczęli pracę wraz z otwarciem KD pochodzi właśnie z PR Wrocław lub ICe, jak dla mnie są o wiele lepszymi maszynistami niż inni przewoźnicy piasku na bocznicach itp...Maszynista jeżdzący np EU07 120km/h z wagonami na haku chyba ma lepsze doświadczenie w przewozie ludzi niż inni wożący węgiel czy złom składami towarowymi.
2. 134-005 to chyba jeden z lepszych pojazdów (najmniej awaryjny) na Dolnym śląsku
3. Nie boisz się konsekwencji ujawnienia kim jesteś? Jerry internet jest teraz dostępny nawet na wsi
Mimo nicku jestem tylko pasażerem, najczęściej korzystającym z usług Przewozów Regionalnych, z KD korzystałem rzadko. Niemniej chciałbym zwrócić uwagę na to, że jeżeli KD chce się pchać w rejon Jeleniej Góry, to moim zdaniem powinna tam być druga baza, tak aby nie trzeba było ciągle wracać do Legnicy (a tam bez naprawienia odcinka Legnica-Lwówek dojechać bardzo ciężko). Widziałem bowiem, że spółka miała chęć wjechać do Szklarskiej Poręby i może także Karpacza.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Ta spółka rzutem na taśmę wszędzie chce wjechać tylko pytanie czym. W ubiegłym roku KD zaplanowało na lwóweckiej 7 par pociągów które rzekomo od grudnia miały jeździć, tyle że wyszło zapotrzebowanie na 4 szynobusy co stanowi 50% całego taboru KD. Więc okrojono RJ i zostawiono ochłapy. Wg KD i UMWD to było najlepsze rozwiązanie. Jestem pewien że podobne cyrki co w tym roku na lwóweckiej od czerwca 2011 zaczną się na lubańskiej. Bo Jelenia Góra jest firmie nie po drodze, mówią pracownicy KD - pytanie po co zatem się do Jeleniej Góry pchają.
Zgadzam się z przedmówcą. Paradoks polega na tym, że KD pod wodzą Genowefy Ładniak pchają się na linie, które kiedyś Genowefa Ładniak zwalczała jako dyr. PR Wrocław i pełnomocnik zarządu PKP PR na Dolny Śląsk.
Wszyscy przecież pamiętamy jak kilka lat temu linia lwówecka wisiała na włosku. Beton PKP postanowił zaorać tę linię i tylko stanowczy sprzeciw lokalnych samorządów i mieszkańców uratował tę linię przed zamknięciem. Pamiętacie kto wtedy był dyr. PR Wrocław? Bingo! Genowefa Ładniak. To ona najbardziej uwzięła się na linię lwówecką. I jako prezeska KD dopięła swego.
Myślę, że to jest taka jej zemsta, bo po tamtej akcji sprzed lat została wywalona z PR Wrocław i za karę awansowała (tak, w PKP za karę betony dostają kopa w górę!) do centrali PKP PR.
Na samą myśl o tym, że KD szykują się teraz na linię lubańską ciarki mnie przechodzą, bo raczej na pewno powtórzy się wariant lwówecki, czyli najpierw pogorszenie oferty, potem ustawiczna KKZ małym busem, co w konsekwencji doprowadzi do wygaszenia popytu i całkowitego zawieszenia połączeń pasażerskich. Dlatego apeluję do ludzi, którym zależy na kolei w regionie jeleniogórskim, aby sprzeciwili się planom UMWD i KD. Dość niszczenia kolei regionalnej na Dolnym Śląsku przez Genowefę Ładniak!
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Mam nadzieję, że nie powtórzy się sytuacja sprzed kilku lat, gdy zarówno na Lwówku, jak i Węglińcu były dwie pary pociągów i obie ze złowróżbnym G, czyli kursuje do odwołania. Swoją drogą w tamtym czasie prawie całkowicie padła Szklarska Poręba. A KD w Karkonosze do Szklarskiej nie wjechało pewnie dlatego, że oprócz odległości od Legnicy samorządowa spółka nie ma koncesji na przewozy zagraniczne, a po powrocie kursowania do Czech przez 311 trudno sobie wyobrazić, żeby sprzęt PR stacjonował w Szklarskiej.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
morpheo -Usunięty- Gość
Wysłany: 12-09-2010, 18:13
Ostatnia w miarę przyzwoita (tak infrastrukturą, jak i rozkładem) lokalna linia obsługiwana trakcją spalinową na Dolnym Śląsku to Legnica - Żary. Tam też pchają się Koleje Dolnośląskie, mając nawet przygotowany "grunt" pod swoje wejście - coraz częstsze KKZ. Obawiam się podobnego scenariusza, co na wszystkich innych trasach KD.
morpheo, z tego co wiem to KD mają jeździć na trasie Legnica - Żary - Węgliniec. Nie wyobrażam sobie KKZ w takiej relacji. To będzie porażka! Dziwię się, że władze woj. lubuskiego idą na taki układ, bo ludzie będą obwiniać lubuski urząd marszałkowski za wpuszczenie na ich teren Kolei Dolnośląskich.
_________________ Bądź szczery, a wyzwą cię od chamów i prostaków.
Co by nie mówić, KD ma na razie zbyt mało i zbyt awaryjny sprzęt. Może po zakupach to się zmieni, niemniej żeby dobrze funkcjonować na dolnym śląsku, KD powinno mieć jeszcze ze dwie bazy poza Legnica, najlepiej w Kłodzku i Wrocławiu, a jeśli myślą o kursowaniu w Karkonosze lub Góry Izerskie tudzież polską cześć Łużyc (Lubań, Węgliniec, Zgorzelec), to powinna być jeszcze baza przynajmniej w Jeleniej Górze.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Bo Jelenia Góra jest firmie nie po drodze, mówią pracownicy KD - pytanie po co zatem się do Jeleniej Góry pchają.
Nie ma się co dziwić, że węzeł Jelenia Góra jest KD nie po drodze, bo to szmat drogi od Legnicy, a obecnie KD nie ma tam zaplecza. Tym bardziej jeżeli przez Lwówek jedzie się drastycznie wolno. KD do Jeleniej Góry się nie "pcha". W przyszłym roku pociągi JG - Lwówek będzie obsługiwać PR, podobnie jak połączenia do Szklarskiej Poręby i Korzeniowa.
Cytat:
powtórzy się wariant lwówecki, czyli najpierw pogorszenie oferty
Ale szynobusy z nieba nie spadają. Dlatego nie dziwi mnie decyzja UMWD że lepiej szynobusami jeździć 120 ze Zgorzelca do Węglińca, niż 30 do Lwówka - z całym szacunkiem dla tego pięknego miasta i regionu. Prawda jest bardzo nieprzyjemna, ale niestety to jest prawda - bez remontu tej linii nie ma mowy o sensownej ofercie. A PLK nie chce oddać linii samorządowi, ani jej wyremontować.
Cytat:
potem ustawiczna KKZ małym busem, co w konsekwencji doprowadzi do wygaszenia popytu i całkowitego zawieszenia połączeń pasażerskich.
Ok, to jak następnym razem zdechnie jakiś szynobus to zadzwoń do KD i powiedz żeby puścili KKZ na którymś obiegu "kłodzkim" albo jeszcze lepiej - do Trzebnicy. Z pewnością zapewnisz im duuuużo radości.
Mnie też absolutnie nie podoba się KKZ na Lwówku, ale w wypadku braku sprawnego taboru to jedyne rozsądne posunięcie, bo tylko na tej linii KKZ jest w stanie dotrzymać rozkład jazdy.
Cytat:
Tam też pchają się Koleje Dolnośląskie, mając nawet przygotowany "grunt" pod swoje wejście - coraz częstsze KKZ.
No właśnie kompletnie nie wiesz o czym mówisz kolego . Właśnie dlatego że tą linię obsługiwał PR nie było możliwości uniknięcia KKZ w okresie letnim - PR ma w Legnicy tylko jeden szynobus i dlatego jego awaria od razu implikuje KKZ na tej linii. W momencie kiedy linię będzie obsługiwać KD awaria jednego pojazdu będzie łatwiejsza do rozwiązania, bo na miejscu będą też inne pojazdy.
Cytat:
To będzie porażka! Dziwię się, że władze woj. lubuskiego idą na taki układ, bo ludzie będą obwiniać lubuski urząd marszałkowski za wpuszczenie na ich teren Kolei Dolnośląskich.
To proponuję się spytać w PR Zielona Góra, dlaczego na porannej parze pociągów Żary - Węgliniec - Żary kursuje bodaj od marca nieprzerwana KKA. To dopiero jest PORAŻKA, a nie to że w KD padają kolzłomy.
Cytat:
KD powinno mieć jeszcze ze dwie bazy poza Legnica, najlepiej w Kłodzku i Wrocławiu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum