Cena to 70%, liczy się jeszcze gwarancja (20%) i ilość sztuk dostarczonych do 27 grudnia (10%, jak wiadomo Pesa/ZNTK mają już gotowe komponenty więc mogą dużo natłuc).
PS. To już nie pierwszy raz - prawo pozwala żeby jeden podmiot (ZNTK jest własnością Pesy) złożył dwie oferty w tym samym przetargu?
Miejmy nadzieję, że MM nie odpuści tego przetargu, bo wtedy na Podkarpaciu byliby obecni wszyscy rodzimi i aktywni (dla nowych produktów) producenci.
Za tydzień sprawa się wyjaśni.
Oferuje Pesowskie SA134 w zubożałej wersji, z gorszych materiałów (o nieznanej trwałości).
Jeżeli już jesteśmy przy trwałości, to żaden produkt nie jest tu pewny. Ani starsze szynobusy, ani nowe - pełnowartościowe, ani Pesy ani Newagu. Po prostu muszą swoje przejeździć, a poza tym i tak w większości podzespoły i cała otoczka jest z podobnej produkcji.
Kluczem tu będzie jakość wykonania. Jak patrzę na EN57KM czy AKM, to gołym okiem widać, że długo to one nie potrzymają. Wnętrze się rozlatuje czasem. I nie ważne, czy Newag czy Mińsk. Jakość wykonania nie powala na kolana.
To samo będzie z szynobusami pewnie, jak się nie przyłożą.
Nie oprotestowana. Newag poprosił o dane z interfejsu komunikacyjnego (co by zrobić kompatybilną wersję 220M). Kapnęli się, że ustawienie przetargu się nie udało i warunek ten zniknął z SIWZ. Nie chcieli pojazdu kompatybilnego - chcieli Pesę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum