Wszyscy zwolennicy ruchu na szlaku Katowice - Zduńska Wola (w tym ja) mocno rozczarowani.
Te pociągi z Częstochowy do Siemkowic to sobie można do nosa wsadzić; daje głowę, że to ich ostatni rok kursowania. No ale takie mamy spółki kolejowe i samorządy, że do nich nic nie trafia. Zupełnie nic.
Widze że na szlaku Zebrzydowice-Czechowce Dz. też nic ciekawego jedynie zmiany na korzysc" pracownikow czarnoleskich"żeby nie krzyczeli jak w tym roku ze nie moga dojechac do pracy.
Wszyscy zwolennicy ruchu na szlaku Katowice - Zduńska Wola (w tym ja) mocno rozczarowani.
Te pociągi z Częstochowy do Siemkowic to sobie można do nosa wsadzić; daje głowę, że to ich ostatni rok kursowania.
Ehh niestety znowu muchowóz Częstochowa- Zduńska Wola, a gdzie sie podział ze Zduńskiej Woli do Częstochowy? Co tylko w jedna strone jedzie Chyba już nigdy nie zobaczymy dobrych pociągów na węglówce
Lipa. Miały być pociągi Oświęcim-Cieszyn a jest dalej tak jak było. Sucha-Żywiec bez zmian dochodzi para Żywiec-Jeleśnia zupełnie bez sensu. Orlik kursuje dalej.
Ten rj czy jak kto woli zamowienie poc. w plk jest takie same jak w 2009/10 r. jedynie co to na lini Cieszyn -Czechowice dali kwiatki w postaci "Cieszynki" ktora ma wjezdzac do Czechowic Dz.nie wiem po co >i troche pokombinowali tak zeby poc. z Czech. do Cieszyna odj. teraz 14:30 jechał od nrj 14:20 nom to bedzie rentowny juz widze,a po 19:30 to powinni zwinac linie na Zebrzydowice bo nic juz nie ma ;no wszak wtedy zaczynaja sie wiadomosci i kazdy powinien byc juz w domu a nie pałetac sie gdzies po Bielsku czy Czechowicach . Co do tworu Jelesnia-Żywiec to pojezdzi znow do lutego i koniec nom chyba ze bedzie kks
Chyba biurwa zbyt leniwa i po prostu Rok Pański został zmieniony bo przecież po hucznej likwidacji pary Żywiec-Jeleśnia nie widzę sensu aby przez to znów przechodzić, jeżeli już to na pełną relacje Żywiec-Sucha Beskidzka gdzie i tak powinien być albo Kraków albo Zakopane.
W kwietniu tego roku jechałem Częstochowa -Zduńska Wola tym po 15. Przyznaję że był to piątek ale byłem lekko zszokowany frekwencją już na starcie która wynosiła gdzieś 70%. Naiwnie liczyłem, że skład będzie cały dla mnie Głównie młodzież szkolna a także studenci wracający na weekend co łatwo poznać po bagażu Dalej w taklich dziurach jak Cykarzew czy Dubidze wysiadało po 20 i kilka osób szkoda że nie miałem aparatu. Ten pociąg przynajmniej w piątek ma jak najbardziej sens.
Darek -Usunięty- Gość
Wysłany: 18-09-2010, 13:43
Jak widać ludzie chcą jeździć pociągami do szkoły, pracy czy coś załatwić, tylko trzeba im to umożliwić przez dobry rozkład, dobre godziny kursowania i dobre skomunikowanie.
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 18-09-2010, 13:48
Co byście powiedzieli na to, aby uruchomić kilka, zupełnie nowych połączeń relacji Gliwice - Częstochowa Osobowa po możliwie najkrótszej zarówno pod względem kilometrażowym, jak również pod względem czasowym trasie, przez Tarnowskie Góry i Herby Stare? Pociąg zatrzymywałby się na następujących stacjach i przystankach osobowych:
- czas przejazdu w granicach 1 godziny i 30 minut
- najkrótszy wariant trasy: 84 kilometry (dla porównania, przez Katowice i Zawiercie jest 117 kilometrów)
- tani bilet jednorazowy na trasę Gliwice - Częstochowa: 16 zł. (dla porównania bilet na tę samą relację przez Katowice i Zawiercie kosztuje 19 zł. - w skali roku oszczędność jest duża)
- tworzymy bezpośrednie połączenie Gliwic z Tarnowskimi Górami, którego obecnie bardzo brakuje
Minusy takiego połączenia:
- brak dużych ośrodków miejskich wzdłuż trasy, aczkolwiek wierzę w potencjał mieszkańców Strzebinia i Boronowa, którzy swego czasu ostro walczyli o to, aby na poranny pociąg nr 520 relacji Wieluń Dąbrowa - Tarnowskie Góry wróciło zestawienie 2xEN57, gdyż w ciągu tygodnia było tylu chętnych pasażerów, że po prostu nie mieścili się w jednej jednostce
Chciałbym zaznaczyć, że nie jestem przeciwnikiem pociągów lecących przez Katowice i Zawiercie, wręcz przeciwnie, chciałbym, aby na tej trasie oferta była stale poprawiana i dostosowywana do potrzeb pasażerów, niemniej jednak zważając na plusy mojej propozycji widziałbym 3-4 pociągi w takim kształcie, w jakim to zaproponowałem. Co Wy na to? Czekam na opinie i komentarze.
mk1992, jak chcesz przejechac odcinek Gliwice-Radzionków Rojca?
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 18-09-2010, 13:55
Łącznicą między Bytomiem Bobrkiem, a Bytomiem Karbiem. Na terenie Bytomia pociąg mógłby się zatrzymywać tylko na jednym przystanku, Bytom Północny, ale z racji tego, że uważam ten przystanek za zbędny i nadający się do jak najszybszej likwidacji, nie zaproponowałem tam postoju.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum