Wysłany: 20-09-2010, 14:39 Jelenia Góra - Zielona Góra
czy może mi ktoś udzielić informacji jak to teraz jest z pociągiem z Jeleniej do Zielonej Góry?
Dalej jednostka jeździ do Węglińca a dalej KKZ?
Planuję podróż tym pociągiem
_________________ 2012/18- 205 476 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138 km
2021- 50 251 km
2022- 18 455 km
2023 -27 051
2024 -25 164
Do 31.10.2010 r. za autobus szynowy nr 67635/4 rel. Jelenia Góra (odj. 11:19) - Zielona Góra (przyj. 15:19) na odcinku Jelenia Góra - Węgliniec zostanie uruchomiony zastępczy skład pociągu (EZT), natomiast na odcinku Węgliniec - Zielona Góra kursować będzie autobusowa komunikacja zastępcza.
Analogicznie obsługiwany będzie pociąg powrotny nr 76633/2 rel. Zielona Góra (odj. 15:38) – Jelenia Góra (przyj. 19:42) Na odcinku Zielona Góra - Węgliniec kursować będzie komunikacja zastępcza, natomiast na odcinku Węgliniec - Jelenia Góra zastępczy skład pociągu (EZT).
A jak znam życie, KKZ będzie już jeździć do końca rozkładu... :/
edit: tylko za ten kurs jest autobusowa komunikacja zastępcza
Cześć. Posiadacie może wiedzę jak to jest w tej chwili na ww. relacji. Chciałbym w sobotę 02.04 odbyć podróż tą piękną linią i ciekawi czy przejadą nią w całości pociągiem czy znowu nie ma na niej jakiś niespodzianek. Może wiecie ewentualnie jaki skład pomyka w tej chwili (SA133, SA105?). Jakoś nie mogę go przyuważyć nigdy.
Bezpośredni pociąg jeździ w weekendy wieczorem, jakoś po 16:00 (jak odjeżdżał Kamieńczyk, to szynobus już czekał). W innym przypadku z przesiadką na KD w Węglińcu - o ile jakiś pociąg do Żar jest skomunikowany z jeleniogórskimi.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Prawdopodobnie od nowego rozkładu jazdy podróż koleją z JG do ZG będzie istną drogą przez mękę, ze względu na poszatkowanie relacji, jakie planuje UMWD, aby zrobić dobrze Kolejom Dolnośląskim. Będzie więc tak:
Zielona Góra - Żary PR
Żary - Węgliniec KD
Węgliniec - Lubań PR
Lubań - Jelenia Góra KD
PKS-y zacierają ręce ze szczęścia! Skoro podróż na trasie Wrocław - Zgorzelec z jedną przesiadką w Węglińcu jest dla pasażerów nie do przyjęcia (bezpośrednie RE pękają w szwach, a szynobusy KD świecą pustkami) to tym bardziej nikt normalny nie będzie jeździł na trasie ZG - JG z kilkoma przesiadkami.
_________________ Ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy
Ważnych jest kilka tych chwil na które czekamy...
Przecież w tygodniu już tak jest. Kuknij na rozkład. Masakra.
Gdzie te czasy, kiedy chyba 3 lata temu latały w sumie 4 pary połączeń na JG - ZG a często się zdarzało, że ludzie w SA134 stali bo siedzące miejsca były pozajmowane. Piękna frekwencja była.
Były.Wszystkie te relacje są pomysłem ,,wizjonera z niepokalanowa'' i ferajny z UMWD i specjalistów z KD.Te chore pomysły zabijają całą kolej regionalną na Dś.Po drugie nie wiem dlaczego wasz marszałek wpuścił KD na teren lubuskiego.
Wiecie co, jakby się uprzeć, to pociągi do Żar mogłyby kursować do Jeleniej... tyle że po lwóweckiej. Przecież KD obsługuje trzy blisko siebie położone linie. Jakim problemem jest ustawienie pociagów tak, żeby można było zrobić obiegi Jelenia Góra - Zgorzelec - Jelenia Góra i Jelenia Góra - Żary - Jelenia Góra? Zbetoniała pani Ładniak?
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Słuchajcie, może założymy jakiś społeczny komitet obrony przed KD? Przecież to co beton KD do spółki z UMWD wyprawia zaczyna przechodzić ludzkie pojęcie. Że dobijają kolej regionalną u siebie na Dolnym Śląsku to ich sprawa, ale dlaczego rykoszetem obrywa Lubuskie?
_________________ Ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy
Ważnych jest kilka tych chwil na które czekamy...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum