PKP PLK, a konkretnie Zakład Linii Kolejowych w Wałbrzychu.
Niestety, na Dolnym Śląsku leje od dwóch dni i ma lać jeszcze jutro, więc potop będzie nieunikniony. Ciekawe jak trzyma się Legnica, bo tam też w tunelu prowadzącym na perony przy większych deszczach woda leje się ludziom na głowy.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Kiedyś w tym przejściu na dworcu w JG były specjalne podesty, żeby ludzie nie brodzili w wodzie. Powinni je zainstalować na stałe.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Były konkretnie zrobione po powodzi w 1997 ale dwa lata temu komuś zaczęły przeszkadzać. a tak po prawdzie to wiatom w JG czy Lg co za tym idzie tunelom po 40 latach NIC nierobienia też należy się remont.
Aktualnie w tunelu woda stoi od niedzieli
morpheo -Usunięty- Gość
Wysłany: 28-09-2010, 10:22
W Legnicy zalewa zazwyczaj tunel, ale od ul. Ścinawskiej, na dawny dworzec północny. Urokiem legnickiego przejścia na perony jest to, że nie jest wykopane pod ziemią, a w nasypie - na dodatek zaś poza peronem 1 i pocztowym (gdzie faktycznie coś przecieka) jest przykryte halą. Niemcy pomyśleli.
A odnośnie Jeleniej Góry
Noema napisał/a:
Cytat:
Kto odpowiada za to?
PKP PLK, a konkretnie Zakład Linii Kolejowych w Wałbrzychu.
nie omieszkam przypomnieć, że to królestwo dyrektora Bakunia. Obszar wałbrzyskiego ZLK pod niezmiennym od lat kierownictwem to epicentrum kolejowej degrengolady w Polsce. I nie ma co liczyć na poprawę sytuacji z tunelem w Jeleniej Górze, gdy dookoła praktycznie nie ma torów zdatnych do normalnej jazdy. Nawet na odc. Jelenia Góra - Wałbrzych magistralnej, acz obecnie zdemolowanej linii 240 ruch prowadzony jest prowizorycznie.
Skoro nie ma pieniędzy na generalny remont, to należałoby przynajmniej wyrównać podłogę tak aby ludzie nie manewrowali w wodzie z walizkami, a nie bawić się w instalowanie i odinstalowywanie jakiś tymczasowych podestów.
PS Te zdjęcia wyglądają jak fotografie jakiejś opuszczonej fabryki a nie dworca w 80-tys. mieście w jednym z krajów Unii.
Ostatnio zmieniony przez Papero dnia 28-09-2010, 14:59, w całości zmieniany 2 razy
dokładnie, powiem tak, zrobili dworzec i restauracje orient a przejscie dalej roz.... Unia i polska w UE haha wielki smiech, a tu za pasem 2012;p fakt faktem na to pieniedzy nie ma, bo w kieszeni musi byc wiecej. śmiech, obcokrajowcy(np.czesi) przyjezdzaja a tu niespodzianka;) ponton trzeba zabierac;)
gdzie indziej to tez standard, niestety:
Poznan - po KAZDYM kilkugodzinnym deszczu pracownicy PLK zastanawiaja sie czy obstawiac przejscia przez tory dla bezpieczenstwa podroznych, czy w tunelu platna przeprawe kajakową otwierać
Gdansk - przy powodzi w 2001 chyba w tunelu woda byla po sufit - ewakuowano ludzi i sklepikarzy.
Odświeżam temat! dzisiaj znów ta sama sytuacja. i ludzie z dziecmi przez tory przechodzili, zaczyna mnie to denerwowac. Tym razem nie popuszcze!!! To już jest skandal, myslalem ze chociaz te podesty jak ktos wspomnial postawia i dalej nic, nawet z kierownikiem pociagu rozmawialem to mowi ze nie ma co sie czaic i przez tory chodzic.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum