Gdzieś zielone mazowsze napisało że w Mazovii wjeżdża do Warszawy coś około 1000 osób a podaż siedzących jest na poziomie 40%, czy jakoś tak. Więc opłaca się.
A z masami mamy tak: sterowniczy chyba 55, reszta 50 + 90 lok więc jak się przekracza 300ton to wszystko ma sens.
[quote"PKPowiec"]Dla większości pasibrzuchów z Płocka przesiadka to problem.[/quote]Oprócz kolejarzy, to praktycznie nikt nim nie jeździ pomiedzy Kutnem a Płockiem. Rzadko kiedy liczba osób przekracza kilkadziesiąt. Po prostu nie ma sensu puszczać kilkuwagonowego składu na tak marny potok pasażerski. Szynobus skomunikować w Kutnie z Mazovią i jest OK. A bespośrednio jest autobus. I nawet szybciej jedzie.
_________________ W codziennych podróżach kolei dziękuję, wybieram transport drogowy!
Płock - Warszawa to chyba jeden z wielu przykładów, gdzie pociąg jest mało konkurencyjny wobec autobusów...
Pomysł zakupienia nowych wagonów popieram - sam wiele razy jeździłem linią otwocką, więc potwierdzam - bardzo dużo ludzi korzysta z połączeń.
Nie trzeba do Otwocka puszczać piętrusów, ba nawet jest to utrudnione z powodu wiadomej "usterki" tunelu średnicowego . Wystarczyłoby spokojnie miejsca, gdyby na pociągi do Dęblina i Pilawy dać 3 sztuki EN57 i już by była duża poprawa. Teraz jeżdżą podwójne składy (na Śródmieściu już wypchane na full), ale raz na kilka przejazdów mają fantazję dać pojedynczą sztukę - wtedy to jest zabawa. Tak sobie myślę tylko, że raczej flota sprawnych EN57 się zmniejsza a nie zwiększa, więc nie ma skąd ich brać na przedłużanie składów .
Wolfchen, nie będę z tobą rozmawiał, ponieważ "Kolei dziękujesz, wybierasz transport drogowy!". Informuję Cię, że dobrą ofertę, także taryfową buduje się na gęstej siatce połączeń. Tak więc jeśli jesteś przeciwny uruchamianiu pociągów, tak więc nie dziw się, że nie masz "jakichkolwiekzniżek".
_________________ Ciekawe co jedzie na popychu, pewnie byczek.
Nie, cysterny.
Skąd wiesz, że na odcinku Kutno - Płock jeżdżą tylko kolejarze Pracujesz w obsłudze pociągu Nawet jeśli nie jeździ nią wiele osób, to nie jest powód, dla którego mieliby ją likwidować. A rano jak jest..... dużo lepiej
_________________ Ciekawe co jedzie na popychu, pewnie byczek.
Nie, cysterny.
Istotą tego połączenia jest bezpośrednia relacja Warszawa-Płock, więc uznaję za zasadne ciąganie 5 wagonów do Płocka. Można dyskutować nad wykorzystaniem 5-minutowego postoju w st. Kutno, na manewry, by odłączyć np. 3 wagony, ale to też się wiąże z kosztami.
_________________ Ciekawe co jedzie na popychu, pewnie byczek.
Nie, cysterny.
pierwszy TRAXX dla Kolei Mazowieckich już w drodze do Warszawy - ile mogą trwać jego testy (o ile w ogóle będą, nie znam się ) zanim zacznie wozić pasażerów?
pierwszy TRAXX dla Kolei Mazowieckich już w drodze do Warszawy - ile mogą trwać jego testy (o ile w ogóle będą, nie znam się ) zanim zacznie wozić pasażerów?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum