nie wiem jak kolega ale ja nie bardzo interesuje się rozkładem KM (owszem pracuję w tej firmie jednak jedyny odcinek który Mnie interesuje to Warszawa - Warszawa Falenica)
napisałem że to byłaby możliwość (ale nie rozwiązanie) - bo tak jak napisaliście to spalinówka!!!
jedynym rozwiązaniem byłoby skomunikować na przykład na Zachodnim - oczywiście w Takcie z pociągami np. z Dęblina, i o tej porze co przyjeżdża pociąg z Dęblina (co godzinę - dwie) odjazd Szynobusu do Konstancina. No albo na Okęciu (bocznica) ze składów Warszawa - Radom...
Jedynym rozwiązaniem byłyby bodajże Alstomowe dwu trakcyjne SEZT.
AntoineClamaran
Cytat:
poza szczytami w tunelu jest mniejszy ruch i zmieści się więcej pociągów...
A co? Tunel jest z gumy i od 10 do 14 jest dłuższy i ma częściej SBL?
Pomijam wzrost przepustowości związany z krótszą wymianą pasażerów - jest znikomy - wystarczy posiedzieć przy SBLu na peronie 1 lub 3 i samemu sprawdzić. Rozkład jest po prostu napisany z zapasami - gdyby ich nie było to wszyscy by dostali +5. A to jest wizerunkowo złe.
Jest przetarg na studium dodatkowych torów do Piaseczna i elektryfikacji linii do Konstancina.
PKP Polskie Linie Kolejowe ogłosiły przetarg na opracowanie studium wykonalności dla budowy dodatkowych torów aglomeracyjnych na trasie z Warszawy do Piaseczna wraz z połączeniem do Konstancina-Jeziorny.
Kolej wróci do Konstancina? Cztery projekty Kolej Plus na Mazowszu
Województwo mazowieckie zgłosiło cztery projekty do programu Kolej Plus. Jednym z nich jest odbudowa linii kolejowej do Konstancina-Jeziornej pod Warszawą.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum