Ktoś tam pisał w linku, że podanie imienia i nazwiska przez głośnik narusza prywatność itd. a nie ma takich danych napisanych na plakietce? Czy jest tylko numer? A co do strony merytorycznej pisma to nie będę się wypowiadał, ale chętnie posłucham opinii forumowiczów-konduktorów- co sądzą o takim obowiązku i jak to się będzie miało np. do bezpieczeństwa czy ilości wystawionych biletów.
Niezłe niezłe. A mi wciąż po głowie chodzi uruchomienie systemu elektronicznego do automatycznych zapowiedzi w pociągach i na stacjach. Z centralnym sterowaniem w jednym miejscu w kraju.
Mozna nawet dostarczyć do rozwieszenia po wagonach gotowe kołchoźniki, i tylko zasilanie im podłączać. Reszta skonfiguruje się sama. Minimum stresu dla pracowników i związkowców PKP, maksimum outsource'u.
To się wszystko zaczyna robić chore... pociąg TLK na 9 wagonach jedna słuchawka... i teraz bieganie co stację by zapowiadac... może spółka zatrudni dodatkowo osobę na pociąg która będzie umilać podróż podróznym wygłaszaniem komunikatów no bo moje oko mamy wystarczająco co robić na pociągu... no ale za brak komunikatów kara za brak kontoroli kara... za brak braków kara karać karać karać w końcu jest za co... niech dadzą każdemu składany młotek kask kitel będziemy robić próby łaćzyc składy a w miedzyczasie sprawdzać bilety... jakaś abstrakcja... nie... polska rzeczywitość i hasło jak za 1500 zł wykorzystać człowieka maksymalnie jak sie da....
Masz zawsze możliwość skorzystania z PDO i wtedy znajdziesz sobie pracę, w której będziesz mniej wykorzystywany i będziesz miał mniej obowiązków, a może żadnych.
Jak patrzę na to z boku, bo nie jestem pracownikiem IC, to pomysł z ujednoliceniem komunikatów nie jest zły, no może oprócz podawania danych. Ilekroć słyszy się jakieś nieudaczne zapowiedzi.
Mam pytanko, czy byłby ktoś w stanie udostępnić, w formie elektronicznej, wzory komunikatów, obowiązujące we wszystkich pociągach
_________________ Ciekawe co jedzie na popychu, pewnie byczek.
Nie, cysterny.
CzarnyBohaterze, piszę jak najbardziej na temat. Skoro nie chcesz dostosować się do zaleceń Spółki w kwestii wykonywania obowiązków służbowych, to możesz skorzystać z szansy pożegnania się z tak marnie płatnym zajęciem i z tak ogromnym przeciążeniem pracą. Czas do jutra.
klimeu44 tak jak mówisz nie inaczej... tylko nie zrozumiałeś sensu mojej wypowiedzi.... zapowiadanie co stacje na TLK przy braku słuchawek jest rzeczą skrajnie nie mozliwą a gdzie tu kontrola dokumentów przejazdowych za której brak jestesmy tak surowo karani Jeśli czegoś sie wymaga od pracownika należy stworzyć mu odpowiednie warunki pracy umożliwające wykonywanie owych poleceń.... na jednym wagonie trzeszczy na drugim piszczy na trzecim wcale nie działa a na czwartym brak wogole radiofoni
CzarnyBohater, brak radiofonii? to przecież wasza spółka i wasi górni pracownicy przejmowali wagony, to do kogo pretensje?
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Damian Łódź, ale to nie my konduktorzy przejmowaliśmy wagony - to raz, to nie my przekręcalismy tabliczki i przemalowywaliśmy numerację na wagonach - to dwa, a pretensje mamy do zwierzchników wymyslających takie cuda na kiju - to trzy.
Tak więc nie wiem co Twój post wnosi do dyskusji.
_________________ " Doświadczenie to coś, co zdobywasz tuż po chwili w której go potrzebowałeś."
E. Murphy
ic konduktor, chodzi głównie o to ,że wasza spółka przejmowała wagony z marszu, osobiście widziałem jak to wyglądało, ale nigdy nie powiedziałem że drużyny kond. są odpowiedzialne za to, tylko miejcie pretensje do zwierzchników, chyba nie chcesz zebym napisał co spółka IC zrobiła z wagonami łódzkimi...
ps. pretensji nie mam do druzyn,bo sam dymam w tym bagnie chociaz w lepszej spółce,ale znam realia.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Przepraszam bardzo,ale może z 5% osób zatrudnionych jako kierowinicy/konduktorzy ma głos odpowiedni do wygłaszania jakichkolwiek komunikatów, reszta nie umie normalnie z zachowaniem dykcji mówić więc po co drażnić pasazerów zapowiadaniem durnych informacji typu witamy na pokładzie IC, życzymy PRZYJEMNEJ podróży (no nie wiem jak podróż pociągiem syfnej spółki może być przyjemna) i takie tam, proszę zabrać bagaż (to sugestia że pasazerowie są nie do końca psychicznie zdrowi?no chyba nikt z własnej woli nie zostawia bagażu ) i tak dalej..poza tym piszczace i charczące głośniki...
_________________ 1.12.2008-Początek upadku przewozów pospiesznych w POlsce.
STOP DEGRADACJI KOLEI
Desiro, nie musisz przepraszać... toć sczera prawda!
No może z tym 5% to nieco przegiołeś, ja bym dał 20%.
Ach i bym zapomniał, w książeczce mowa jest o pociagach skomunikowanych...
Nie wiem czy kierpoć zdąży wymienić pomiędzy Warszawa Centralną a Wschodnią wszystkie te skomunikowane pociągi
_________________ " Doświadczenie to coś, co zdobywasz tuż po chwili w której go potrzebowałeś."
E. Murphy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum