He, he. Ot zmiany czasowe. Taki absurd jest teraz że każdego dnia pociąg jedzie o innej porze, na marginesie draństwem jest tylko coraz większe przekłądanie 66131, ja nie wiem kiedy ten pociąg pojedzie faktycznie o 10.40.
Co do kończenia biegu w Muszynie to nie wiem czy to jest dobry pomysł, przy już ubogiej liczbie pociągów, a tak zawsze ktoś do sanatorium pojedzie.
A już tak na marginesie bo tak sobie pomyślałem, nie wiem czy się zgodzicie ze mną, ale myślę sobie tak bazując na Żywcu, że wprowadzenie szynobusa, to przyniesie nam chwilową radość, z szynobusu, który pojeździ miesiąc, a potem będzie niekończąca się ZKA w końcu to ostatnio moda w PR Kraków
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 25-10-2010, 19:15
[quote="hurricane'']A poza tym Tarnów będzie miał bardzo cacy system informacji pasażerskiej . Jeden z nowocześniejszych w Polsce. [\quote]
To ciekawe, powiedz cos wiecej, na czym ten system ma polegac? To że są nowe pragotrony nie czyni z tego nowoczesnego systemu informacji wiec mam nadzieje ze planuja cos wiecej. I bardzo dobrze- pasazerowie potrzebuja informacji, informacji i jeszcze raz informacji.
Do tego bardzo potrzebne po remoncie tarnowskiego dworca. A gdyby tak jeszcze takie stylowe zadaszenie jak na peronie 2 było na trzecim. Tam też deszcz pada, i nie rzadziej niż nad drugim. Ale to koniec OT.
A słyszałem/czytałem gdzieś (RK?) że jeden EN81 stoi gdzieś w krzakach. Prawda to czy plotka?
Mnie natomiast ciekawi inna rzecz co się stało, że tarnów zamyka dworzec na noc. Pełno pociągów różnych kategorii i kasy zamykane o 19. Być może nie chcą zniszzyć dworca po remoncie.
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 26-10-2010, 09:17
Właśnie po to- decyzja sluszna, wczesniej w poczekalni dworca nocowało menelstwo, teraz go nie ma bo dworzec jest zamykany. I nie pełno pociagow tylko bodaj dwa lub trzy TLK, osobowe wtedy nie jezdza. A do tych TLK nikt nie wsiadzie w srodku nocy, wiec nie ma problemu.
No to pewnie masz rację. patrzeć tylo jak Sucha Beskidzka zamknie kasę na noc.
mam pytanie apropos czy nie orientujesz się co wykonuje teraz przewóz na pociągu 629 Tarnów-Sącz bo coś słyszałem jakoby byłto szynobus??
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
[ Dodano: 26-10-2010, 10:59 ]
Choć 6032 to może być nieciekawie. Kurs ostatni od Krynicy do tarnowa...
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Widziałeś ten kurs chociaż raz? Akurat wg mnie frekwencja była idealnie pod 100% w szynobusie, a dwukrotnie specjalnie obserwowałem ten pociąg (6032) w Kłokowej. Maksymalizacja przychodu przy minimalizacji kosztów.
@Pułtuś:. Jakie pragotrony? LCD jak już coś. Na peronach wyświetlacze diodowe różnokolorowe, w skrzydłach wschodnim i zachodnim są monitory LCD dość duże, bardzo czytelne, w hali głównej na ścianie też mają być wielkie tablice LCD, no chyba, że ktoś postanowił ostatnio pooszczędzać. Będąc w Tarnowie ostatnio zawsze bywałem w dziwnych godzinach i nie mogłem podejrzeć do środka, więc nie wiem czy coś się zmieniło, ale wg pierwotnych założeń z tego słyszałem miały być tablice LCD w hali głównej.
Pułtuś, oraz hurricane co ty wogóle wypisujesz? Tarnów ma przerwę technologiczną bodajże 2-3 godziny w ciągu nocy,pozostały czas dworzec jest dostępny (tzn będzie po otwarciu) i kasa IC też. NiE JEST PRAWDĄ że na pociągi nocne (obecnie ich jak na lekarstwo ale jednak są) nikt nie czeka! sam często jeździłem np. 0:59 dawną Śnieżką i na peronie nigdy nie byłem sam.
kolejna sprawa - remont który dotyczy tylko BUDYNKU. Perony są w stanie tragicznym,brudne,śmierdzące,fatalnie to wszystko wygląda,najgorzej peron 3 brak zadaszeń, tragiczna nawierzchnia peronu.
Ostatnia sprawa - JAKIE WYŚWIETLACZE NA PERONACH? na peronach nr I - założono jeden beznadziejnie mały wyświetlacz diodowy, podobnie na peronie nr 2 - dwa takie same wyświetlacze diodwe ale pozostawiono bez zmian dwa duże pragotrony które już od roku albo dłużej właściwie nie działają,pokazując różne bzdury bądź wogóle nic nie pokazując. Peron nr III - pragotrony od dawna właściwie zawsze nie pokazują nic, są z pewnością zepsute.
ciągle mam nadzieję że ten system zostanie ujednolicony a nie działające pragotrony wymienione...
[ Dodano: 26-10-2010, 21:57 ]
poza tym uważam że to co się wyrabia w Polsce obecnie to jest jakiś groch z kapustą - np. wyremontowany dworzec w Brzegu otrzymał nowe pragotrony , Tarnów wyświetlacze, dlaczego nie jest to ujednolicone i nie trzymają się jednego rodzaju nośników informacji wizualnej?? ...
_________________ 1.12.2008-Początek upadku przewozów pospiesznych w POlsce.
STOP DEGRADACJI KOLEI
Prawdą jest to, że wyświetlacze peronowe będą mniejsze niż bym sobie życzył, ale są wystarczająco czytelne, przez chwilę był założony takowy na peronie 1 i został zdemontowany, może nie przeszedł testów, ja mówię na podstawie określonych specyfikacji, które były kiedyś tam dostępne przy okazji przetargów... Stare pragotrony z peronów zostaną zdemontowane z czasem, na peronie 2 doznały uszkodzeń po burdach pseudokibiców. W ogóle jako urządzenie mechaniczne logiczne było, że bez konserwacji będą się częściej psuć.
A, że nie mogłem wejść do hali głównej i zobaczyć to nie takie dziwne, wszak jest remontowana i zamknięta dla pasażerów, a od strony placu Dworcowego dojście jest szeroko zagrodzone, że nie można wiele wewnątrz zobaczyć. Nigdzie nie napisałem, że dworzec będzie zamykany. Teraz jest remont, więc to normalne, że jest zamknięty. To, że użytkownik kris123 pisze czasem a nawet częściej niż czasem jakieś bzdury to nie moja wina, bo kasy są czynne cały czas w Tarnowie.
Sprawa trzecia, widzę, że mało obeznany jesteś w realiach polskiej kolei. Budynek dworcowy w Tarnowie należy do PKP SA i jest zarządzany przez O/Dworce Kolejowe, perony są we władaniu PKP PLK SA. Będą remontowane w ramach przebudowy linii Kraków (Podłęże) - Rzeszów (Rzeszów Zach.) do 2015 roku, wtedy cały układ torowy stacji będzie przebudowany.
Owszem teraz się faktycznie rypłem, ale to przez bład na wykazie PR, który sugerował zamknięcie kas o 19, zwracam Wam honor.Co do tego kto i czym zarządza z punktu pasażera ma niewielkie znaczenie, dużo istotniejszy będzie końcowy wygląd. A na marginesie ciekawem czy jakoś zrewitalizują także Mościce, bo tam jest dramat totalny.
Co do pragotronów to miejmy nadzieję, że będzie jeden wzór na wszystkich peronach.
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
hurricane, ekspercie znający się na polskiej kolei, powiedz kto odpowiada za zasyfione przejście podziemne na perony? obecnie malują je naprędce (podejrzewam że to będzie taka trwała prowizorka) na żółto, chętnie się dowiem kogo to działka, Dworców Polskich czy PLK??
Skąd wiesz że te wyświetlacze są czytelne? widziałeś je włączone? bo ja nie ale ich rozmiar (giną w tle) każe sądzić że nie będą dobrze spełniać swej funkcji...Idealne byłyby takie jakie są na całej sieci DB, które pokazują dużo stacji pośrednich itd...ale cóż w naszych realiach wybiera się coś tam coś tam bez przemyślenia jak będzie to funkcjonować...
Nurtuje mnie to, że na wielu stacjach w Polsce są pragotrony które zakładane były w podobnym czasie co w Tarnowie (np Opole) a jakoś działają...te tarnowskie nie, a więc w czym rzecz? czyżby w Opolu je na bieżąco konserwowano a w Tarnowie nie?
_________________ 1.12.2008-Początek upadku przewozów pospiesznych w POlsce.
STOP DEGRADACJI KOLEI
Za tunel odpowiada PLK jak chcesz wiedzieć. Po co mają teraz odwalać całkiem nowe przejście podziemne skoro do 2015 roku będzie przeprowadzona (o ile nie będzie opóźnień) przebudowa całego układu torowego stacji w tym i przejścia, które będzie przebite na drugą stronę. Teraz musi wystarczyć taka ot tymczasowa prowizorka, odmalowana raz na rok...
Akurat widziałem ten jeden na peronie 1 włączony, co prawda jakieś przypadkowe bzdury na nim świeciły, ale nie miałem kłopotu z odczytaniem... Wyświetlacze peronowe prawdopodobnie i tak będą ponownie zmieniane przy modernie do 2015 roku.
Tak, tarnowskie pragotrony nie były konserwowane należycie, ani uaktualniane, jakoś w innych miastach dało się dokładać nowe nazwy czy kategorie pociągów a w Tarnowie nie, przy TLK było dalej czerwone POSP a na tablicy napisane TLK - Przemyśl Gł. albo przy IR: OSOB i obok IR Przemyśl Gł i ludzie mniej obeznani głupieli...
Tyle z mojej strony, wróćmy do tematu czyli EN81 na linii 96.
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 27-10-2010, 22:08
Ostatnio EN81 zniknely z kryniczanki po ''aferze'' z brakiem miejsca w pociagu. Moze to ktos potwierdzic badz zdementowac?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum