Wysłany: 16-11-2010, 10:01 PKP IC ogłasza akcję "Czysty Wagon"
Poprawa komfortu i jakości podróżowania jest głównym celem akcji "Czysty Wagon", podczas której PKP Intercity, dzięki pomocy pasażerów oceni czystość swoich pociągów.
Pasażerowie podróżujący pociągami spółki będą mogli nadsyłać do przewoźnika zdjęcia lub krótkie filmy dokumentujące stan rzeczywisty w przedziałach czy toaletach. Na podstawie zebranej dokumentacji powstanie raport i plan poprawy czystości pociągów. Pierwsza część akcji potrwa od 16 listopada do 10 grudnia 2010 roku.
Do wysyłanych fotografii i filmów należy dołączyć krótki opis: datę podróży, godzinę zrobienia zdjęcia oraz relację pociągu (np. 17.11.2010, godzina 12:01, relacja Warszawa - Kraków). Pliki mogą być również opatrzone dodatkowymi uwagami i komentarzami. Zdjęcia oraz filmy można przesyłać na adres czystywagon@intercity.pl oraz na numer telefonu 697 01 01 70. Przesłany plik nie powinien być większy niż 1MB.
- Chcemy, aby akcja "Czysty Wagon" była odpowiedzią na potrzeby pasażerów. Pragniemy się zmieniać i dostosowywać nasze standardy do oczekiwań klientów. Ich opinia jest dla nas bardzo ważna, a dzięki płynącym z ich informacji wnioskom zależy nam na poprawie jakości naszych usług. Opinia naszych pasażerów będzie stanowiła uzupełnienie wcześniejszych kontroli czystości oraz ankiety przeprowadzonej wśród pasażerów w drugim kwartale tego roku - podkreśla Małgorzata Sitkowska, rzecznik Spółki PKP Intercity.
- Bardzo ważny będzie dla nas dobry opis zdjęcia. Zależy nam na tym, aby pasażer podał dokładną godzinę zrobienia zdjęcia i relację pociągu, co umożliwi nam precyzyjne określenie na jakim etapie podróży pojawił się problem i czego dotyczył - dodaje Jarosław Gacki, dyrektor Biura Przewozów. Akcję uzupełnią wewnętrzne, szczegółowe kontrole ze strony upoważnionych pracowników spółki.
Projekt będzie podzielony na dwa etapy. Pierwszy obejmuje okres od 16 listopada do 10 grudnia. Po nim zostanie przygotowany raport. Ma on odpowiedzieć na pytania, które pomogą w opracowaniu planu wdrażania zmian oraz udogodnień dla klientów. Kluczowe będą informację o tym, które miejsca w pociągu wymagają częstszego sprzątania oraz w którym momencie podróży mogą pojawić się problemy. Drugim etapem akcji będzie utworzenie stałego adresu e-mail oraz numeru telefonu, pod którym będzie można zgłaszać uwagi dotyczące czystości w pociągach. - Liczymy na rzetelne i konstruktywne podpowiedzi - dodaje Małgorzata Sitkowska.
źródło: PKP Intercity
_________________ Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Uważam, że to świetny pomysł. Może naprawdę w Public Relations (w skrócie PR ) spółki PKP Intercity pracują ludzie, którzy umieją myśleć. Prawdopodobnie jest to spowodowane faktem, iż mieli dość wysłuchiwania i wyczytywania we wszelkiego rodzaju mediach na swój temat wiecznych narzekań, co do zestawień składów i stanu taboru. Ale fakt jest taki, że ta akcja może tylko odbić się pozytywnie.
Jedno pytanie jak taki 30 letni wagon odpicować żeby był czysty toż to strach wejść do WC nawet jak się to WC pomaluje to i tak farba odpadnie... dużo mówic może każdy...
I teraz będzie stos wyjaśnień i potrąceń premii dla druzyn konduktorskich.
Bo tutaj jest tak:
Nie wyjedziesz zasyfiałem składem i opóźnisz pociąg - w dupsko za to, że opóźniony choć usterka nie zagrażała bezpieczeństwu.
Wyjedziesz zasyfiałym składem - w dupsko za to, że syf i niedokładnie przyjąłeś skład
Klient zrobi fotkę osranego kibla w Sczecinie, a w dupsko zbiorą po kolei wszyscy aż po Przemyśl.
Póki składy sprząta firma która sprząta, nigdy nie będzie czysto!
_________________ " Doświadczenie to coś, co zdobywasz tuż po chwili w której go potrzebowałeś."
E. Murphy
Pomysł jest idiotyczny a nie świetny. Skoro światłe umysły PKP IC ubzdurały sobie, aby pasażerowie kontrolowali czystość w pociągach to niech jeszcze zaprzęgną tych pasażerów do sprawdzania biletów w ramach akcji "Pokaż Bilet". Wtedy pasażerowie będą donosić do centrali PKP IC nie tylko o brudnych wagonach, ale także o gapowiczach i konduktorach-łapówkarzach.
_________________ "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Opinia naszych pasażerów będzie stanowiła uzupełnienie wcześniejszych kontroli czystości oraz ankiety przeprowadzonej wśród pasażerów w drugim kwartale tego roku
Beatrycze, Bardzo dobry i trafny pomysł, nie wszyscy pasażerowie chcą i lubią podróżować w zabrudzonych i niesprzątanych składach.
Wiem i przyjmuję to do wiadomości że są tez i tacy którym brud i bałagan wcale nie przeszkadzają a wręcz przeciwnie to naturalne dla nich środowisko.
A wiadomym jest widać nawet dla PKP IC że nikt tego nie wie lepiej i nie oceni dokładniej niż podróżny.
Podoba mi się też Twój pomysł: o gapowiczach i konduktorach-łapówkarzach.
pospieszny, od kontrolowania czystości w pociągach jest sztab ludzi zatrudnionych w PKP IC na stanowiskach kontrolerów. Niech te kontrolerskie biurwy ruszą tyłki zza swoich biurek i niech zaczną robić to za co pobierają niemałe wynagrodzenie.
_________________ "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 16-11-2010, 14:10
Cytat:
oraz na numer telefonu 697 01 01 70. Przesłany plik nie powinien być większy niż 1MB.
Standard GSM i UMTS pozwala na przesyłanie mms do max 300kb. Zanim coś się napisze lepiej sprawdzić niż czekać na znalezienie wpadki.
Wcześniej (przed przecinkiem) napisali adres mailowy w tym samym zdaniu, a wielkość pliku odnosili ogólnie do obu możliwości, więc tę zasadę którą napisałeś możesz równie dobrze zastosować do siebie
A raczej nie cytuj wybiórczo zdania od połowy.
PKP Intercity doszło do tego co w dużych światowych firmach wiadomo od dawna - że uwaga zwrócona przez klienta nie jest problemem tylko prezentem. Jest to darmowy sposób na określenie własnych słabych punktów i ich poprawę. PIC chce zaangażować pasażerów do kontroli na wielką skalę (darmowej!), jednoczeście poprawiając swój wizerunek.
Brudne kible były i będą, stare wagony mają niestety toalety nie tyle brudne co przeżarte kwasem solnym którego używano do mycia tych toalet.A kto za to odpowie? Kierownik i konduktor bo są pod ręką. Pomysł jest głupi i nie etyczny wobec załóg pokładowych. Konduktor nie jest w stanie przypilnować każdego podróżnego który korzysta z toaletyi zostawia po sobie syf.
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 16-11-2010, 21:37
sasho33, Kierujesz się tym samym błędem logicznym co PIC. 99% pasażerów ma tel z czego z 95% z aparatem a komputery przy sobie może 3%. Co robi pasażer wsiadający do mega syfu w pociągu? Jedzie 15 godzin i wysiada i dopiero w domu po odpoczynku wysyła maila? Człowiek z miejsca interweniuje nie po dwóch dniach. No chyba że pociągi EIC będą zgodnie z durnym pomysłem tylko dla elyty biznesu tam komp to 90% pasażerów. I jeszcze jedno mail z telefonu wysłany w postaci mms-a też ma ograniczenie do 300kb. No chyba że palmtop z netem w ryczałcie to co innego.
I tym wytłumaczeniem mogę przyznać Tobie rację. Jednakże ja nie kierowałem się błędem logicznym, a tym jak sam bym postąpił - bo ja wysłałbym na spokojnie z domu, z bardzo dokładnym opisem mailowym.
Pomysł jest idiotyczny a nie świetny. Skoro światłe umysły PKP IC ubzdurały sobie, aby pasażerowie kontrolowali czystość w pociągach to niech jeszcze zaprzęgną tych pasażerów do sprawdzania biletów w ramach akcji "Pokaż Bilet". Wtedy pasażerowie będą donosić do centrali PKP IC nie tylko o brudnych wagonach, ale także o gapowiczach i konduktorach-łapówkarzach.
To ja proponuję jeszcze akcję "Sprawne Hamulce". Niech pasażerowie się wykażą! I jeszcze "Trzeźwy Maszynista" - niech pasażerowie biegają z alkomatami do kabiny lokomotywy przed odjazdem pociągu z każdej stacji. Jak już pajacować to na całego, a nie tylko na pół gwizdka.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Chyba jaja sobie robia: to pasazerowie maja im pilnowac czystosci?? Przeciez to smiech na sali jest!
idzie zima trzeba pilnować ciepłych posadek zamiast ruszyć d... i wyjść w teren, to pasażerowie mają pokazać im palcem syf? bo chyba nie będą fotografować EIC, i co niby ta akcja da, że taka dbałość o czystość w wagonach?
Gratuluję nie dość, że to podróżni mają zgłaszać syf w wagonach to jeszcze PKP IC potrzebuje zorganizować specjalną akcję, żeby posprzątać, po prostu fantastycznie.
Znowu się zaczyna akcja pt. "napisz do nas" i efekt będzie taki jak z akcją rozkładową - krótkie podsumowanie na oficjalnej stronie i jedno wielkie nic. Przeczytamy, że wśród nadesłanych zdjęć i komentarzy pojawiły się prośby o "rumiankowe mydełko i bawełniane ręczniczki". Kontrolą stanu wagonów powinni zajmować się pracownicy PKP IC na stacjach macierzystych. Wtedy powinien zostać oceniony stan czystości tj. przed wyjazdem np. przez załogę, która "odbiera" skłąd i rusza nim w drogę, a nie przez pasażera, który wsiądzie np. w Szczecinie a pociąg jedzie z Przemyśla do Świnoujścia. Wtedy to może brakować mydła, papieru, może być brudno w składzie bo nie oszukujmy się ale to my pasażerowie całkiem nieźle bałaganimy czasem ... podsumowując akcja to kolejna porażka!
Proponuję zrobić akację "Zatłoczony Wagon".
Co to do cholery ma byc? Pasazerowie maja im czystosci pilnowac? A moze potem beda sami ten syf jeszcze sprzatac? Rozda sie im po mopie jak beda wsiadac i niech jada z koksem jak chca miec czysto? Zenada i tyle.
PKP IC zatrudnia ok. 8500 osób i uruchamia ok. 450 pociągów dziennie, co daje nam średnio ok. 18 pracowników na jeden pociąg. Mało? Trzeba jeszcze zaprzęgnąć pasażerów do kontrolowania czystości w pociągach? A pogonić te biurwy z Grójeckiej, które w większości przez 8 godzin nic nie robią prócz spijania kawy!
Nie znacie się. To kontynuacja kampanii reklamowej za 5 milionów złotych.:''Manicure, spa,pret-a-porter.....o brudny kibel. Intercity w pięknym stylu poinformowało właśnie klientów o standardzie oferowanym w swoich prestiżowych pociągach i to na boga podczas kampanii mającej przyciągnąć najbardziej wrażliwą grupę klientów.I tak pieniądze wydane na kampanie spłynęły w brudnym kibelku, razem z potencjalnymi nowymi pasażerami. Cóż,IC sięgneło na własne życzenie wizerunkowego dna.
Jakie nagrody przygotował PIC dla wszystkich wysyłających "doniesienia"? Czy będą to nowe bilety brązowe? A tak na poważnie to Bareja czerpał by garściami pomysły z grupy PKP na nowe komedie...a poza tym to ludzie prędzej wyślą takie rzeczy na kontakt24 lub innego medium niż do PKP IC.
_________________ PKP - Przedsiębiorstwo Kolesi Polskich
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum