Wysłany: 02-11-2010, 10:43 Koniec linii Stróże - Zagórz
Jak widać w nowym rozkładzie na DB.DE nie ma juz p;ołączeń ze Stróż do Biecza. Również bieda na Jasło-Zagórz -tylko 2 pary. 3 pary natomiast jadą do Rzeszowa z Jasła. Zatem można juz powoli żegnać Biecznakę.
Nie ma co żegnać i lamentować, tylko brać się za dupę tym którzy powinni coś z tym zrobić. To jest majlepszy czas na remont! Podkarpacie będzie robiło Jasło - Zagórz, a Małopolska ma to gdzieś, bo dla nich to dziki wschód, prawie Ukraina, więc po co i dla kogo? Tu jest pies pogrzebany, a z RPO dałobysie ale niechcesie. Krakowski pieprzony beton!!! Zresztą samorządy lokalne wcale nie są lepsze (Gorlice, gdzie chciano na torach asfalt zrobić). Durnie.
Piasć, pisać i jeszcze raz pisać i tej głupocie. Do posłów, urzędników, gazet, gdzie się da.
Niekoniecznie wina leży w Małopolsce. Prawda jest taka, ze to Podkarpacie miało gdzieś odcinek Biecz-Jasło, który torami leży w Podkarpaciu. Ale zgadzam siię, ze powinni się wziąć w garsć i zacząć działać. Tylko czy komuś na tej linii zależy? cały cyrk z ZKA tylko dobije linię, a za rok dwa już nie będzie powrotu
[ Dodano: 03-11-2010, 15:43 ]
Jakoś dało sie ZKA dać do Gorlic, czemu nie próbowano wprowadzić pociągów do Gorlic?! Bo pan dyrektor miał to gdzieś. A teraz ościenna firma będzie zarabiać
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
ciekaw jestem czy kibel drogowy do Biecza via Gorlice bedzie dotowany przez UMWM... ma ktos moze taka wiedze? bo jesli tak to wypadaloby pojsc na Raclawicka i za przeproszeniem ręcznie uzmyslowic komus, ze to jest marnotrawstwo publicznych pieniędzy
to są właśnie efekty reformy Buzka z 1998 roku - i wprowadzenie 16 województw. P{opatrzcie jak wyglądał rozkład jazdy parę lat temu - pociągi do Jasła z Tarnowa,Krynicy,Stróż, 3 pospieszne do Zagórza!!! obecnie- NIC;.
Podziękujcie Buzkowi za reformę.MAGISTRALNE linie kolejowe typu Stóróże-Zagórz-Humenne, Wrocław-Zary-Forst , Kostrzyn-Gdynia, Lublin-Przemyśl, Dęblin-Łódź, Katowice-Zduńska-Inowrocław, Szczecin-Zi'elona-Wrocław, czy Kielce-Opole zmieniono na lokalne zadupne ogryzki...
_________________ 1.12.2008-Początek upadku przewozów pospiesznych w POlsce.
STOP DEGRADACJI KOLEI
Desiro, macie szansę w niedzielę ocenić Małopolską i Podkarpacką władz - do dzieła.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
To nie w podziale administracyjnym leży problem, ale w ludziach. Co do linii do Zagórza nie dziwię się, że nikt ani PR-y, ani PKP IC nie chcą po niej jeździć. Najpierw niech PLK-a zrobi coś ze szlakiem, potem możemy rozmawiać. Co do autobusu to pewne, że wjedzie do Gorlic? Czyli jednak da się?
A co do dotacji, lepiej już by zamiast pustego kibla jechał pusty autobus- taniej wyjdzie. Szczerze mam nadzieję, że wjazd do Gorlic poprawi frekwencję, przecież oferta przewoźników autobusowych i busiarzy jest taka sobie...Z Grybowa do Gorlic jest świetnie, ale ze Stróż czy okolicznych wsi już nie jest tak różowo.
_________________ TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Ostatnio zmieniony przez sheva17 dnia 20-11-2010, 00:22, w całości zmieniany 1 raz
sheva17, wjedzie , gdzies był tekst przetargu tu na forum.
A nie lepiej by było Stróże-Gorlice-Jasło na EN81... dobrze że za marzenia nie karaja
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Niestety poza Biecz nic nie wyjedzie w stronę Jasła. Z dwojga złego wolę ten autobus. Przy PWDC mógłby mieć niezłą frekwencję.
Chwila, dlaczego Kris uważasz, że na biletach w ZKA zarobi ościenna firma? Czy kasa nie idzie do PR-ów, a te dopiero płacą za usługę transportową?
sheva17, Kris delikatnie mówiąc ma blade pojęcie o niektórych sprawach, a mądrzy się na specjalistę... Oczywiście, że kasa z biletów idzie do PRów, te dopiero płacą zgodnie z zawartą po przetargu od każdego kilometra przejechanego i to dokładnie za tyle kilometrów na ile ustalono trasę. Więc przewoźnik z KKA na własnych samowolkach nie zarobi.
1) akurat reforme administracyjna uwazam za jedyna, ktora wyszla calkiem przyzwoicie. wiadomo, zdarzyly sie pewne nieprzewidziane konsekwencje, ale od tego sa politycy, zeby uchybienia w funkcjonowaniu administracji panstwowej/samorzadowej wyłapać i skorygowac. tutaj niestety tego zabraklo, czesciowo rowniez za sprawa reakcji mieszkancow, a wlasciwie jej braku. efekt jaki jest - kazdy widzi.
2) absurdem dla mnie jest puszczanie autobusu w tej relacji, dotowanego z pieniedzy publicznych. jesli tylko UMWM mi odpisze, ze PeeRy dostaja dotacje na uruchomienie ZKA, postaram sie ta sprawe jakos naglosnic, zeby taki kwiatek zlikwidowac.
3) fakt, ze Stroz do Gorlic nie ma swietnego polaczenia, z sasiednich wsi rowniez, ale nie mozna tez powiedziec ze jest tragiczne. na aktualne potrzeby obecna komunikacja autobusowa/busowa zupelnie wystarcza, a i tak ilosc kursow nie powala na kolana - wiadomo, w przypadku podmiotow pywatnych popyt ksztaltuje podaz.
trzeba zwrocic uwage rowniez na jedna rzecz - Stroze sa juz w powiecie nowosądeckim i dla nich priorytetem jest komunikacja ze stolicą powiatu - czyli Nowym Sączem. z samych Stroz i "okolicznych miejscowosci" (Wojnarowa, Biała Niżna itd.) ludzie do Gorlic nie jezdza zbyt czesto, no, chyba ze maja wizyte w prokuraturze lub sądzie . pozostale miejscowosci w okolicy Stróż - Wilczyska, Szalowa, Jankowa itd. są juz w powiecie gorlickim i sa obslugiwane z przyzwoitą częstotliwością, taką, której pociągi na tej linii nigdy nie osiągną.
reasumując - jesli pociag nie przedrze się przez magiczną granicę trzydziestego kilometra linii 108 lub nie zacznie wjezdzac do Gorlic jako pociag, chocby z Tarnowa (tu wg mnie jest potencjal), nic z tego nie bedzie.
sheva właśnie pokazałeś raz kolejny że nie znasz regionu, do Grybowa są dwie firmy voyager i libropol, libropol jedzie praktycznie trasą pociągu do Grybowa przez Stróże, żeby nie było że wzięte z powietrza http://www.libropol.com.pl/rozklad_linia/3 jest to dowód na to że komunikacja jest na poziomie zaspokajającym podstawowe potrzeby.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum