Proponuję na tej linii TLK zastąpić EIC. Odrazu komfort podróżowania poprawi się. PKP Intercity powinno uruchomić przynajmniej 1 pociąg EIC odjeżdżający między 5 a 6 rano zamiast TLK. Wówczas ci, którzy narzekają na złe warunki podrózowania w TLK odczuli by poprawę. Napewno będą chętni na tą cenę Łódź to prawie 743 tys. mieszkańców znajdą się napewno chętni do podróżowania takimi pociągami. Wtedy nie będzie narzekania bo będzie wybór.
Torreador dał świetny pomysł, już nie będzie jęczenia podróżnych z miasta Żyrardów. Pociąg kategorii EIC poprostu nie będzie się zatrzymywał w tak pięknym mieście.
Ludzie Kochani, z Żyrardowa i nie tylko. Zrozumcie że nie ma technicznej mozliwości zwiększenia ilości wagonów w TLK z Łodzi do Warszawy, perony st. Łódź Fab. nie zmieszczą więcej niż 11-12 wagonów. Nawet chyba nie te 12. Więcej pociągów nie da rady uruchomic bo nie ma ich po prostu gdzie zmiescic w średnicowym, ani tym bardziej że będzie remont Skierniewice-Warszawa.
Mam nadzieje ze dobrze wytlumaczylem.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Urbi, myslie ze frekwencja na odcinku łódź-Warszawa oscylowałaby gdzies na 30%. Pamietasz jak jezdzil juz kiedys Neptun?
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
norbert -Usunięty- Gość
Wysłany: 23-11-2010, 22:54
Żeby Neptun był opłacalny na odcinku Łódź-Warszawa trzeba by zlikwidować Asnyka.
norbert, Asnyk i tak wozi powietrze poza sezonem ,więc chyba niewiele by to dało
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Jak czas przejazdu do Trójmiasta jest taki, jaki jest. To nie dziwota, że jeździ pusty. Po likwidacji "Asnyka", "Neptun" od samej Łodzi mógł by mieć całkiem niezłą frekwencje.
Oczywiście, tą opcje biorę pod uwagę, dopiero po modernizacji E65 i Skierniewice - Warszawa. Wtedy czas przejazdu był by dużo bardziej zachęcający do podróży.
Te SPOT-y będą zabrane z pociągów, na które pójdą ED74 (Krakowianka, Słowiniec, Barbakan - na Barbim też jeżdżą te wagony obecnie), i kilku innych na które te ED74 nie pójdą.
Ludzie Kochani, z Żyrardowa i nie tylko. Zrozumcie że nie ma technicznej mozliwości zwiększenia ilości wagonów w TLK z Łodzi do Warszawy, perony st. Łódź Fab. nie zmieszczą więcej niż 11-12 wagonów. Nawet chyba nie te 12. Więcej pociągów nie da rady uruchomic bo nie ma ich po prostu gdzie zmiescic w średnicowym, ani tym bardziej że będzie remont Skierniewice-Warszawa.
Mam nadzieje ze dobrze wytlumaczylem.
Ale ja to rozumiem. Przyznaję, że wcześniej nawet nie wiedziałem o problemie maksymalnej liczby wagonów na Fabrycznej. Problem polega jednak na tym, że Ty - i inni - stale powtarzacie, że 'się nie da, bo maksymalnie 11 czy 12 wagonów', podczas gdy rano nie uświadczy się nawet 8 wagonów. Dochodzi czasem do sytuacji wręcz dziwnej - wieczorem wagonów jest za dużo. I mówię ciągle o pociągach Ł-W, a nie Białystok-Katowice itp.
_________________ Szukam pracy w strukturach PKP w Warszawie.
Henryk, zgoda, ale jeszcze raz powtarzam że wiecej niz 11-12 wagonów nigdy nie pojedzie, a że jezdzi mniej to wierzę bo spółkce IC brakuje wagonów, ale o to już pretensje na Grójecką.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Może trochę porównanie nie na miejscu, ale w komunikacji tramwajowej Gdańska problem z "zestawieniami" załatwiano tak, że zamiast 3-wagonowych składów co 10 minut puszczano 2-wagonowe składy co 7. I taka sama analogia w przypadku zestawień Warszawa-Łódź - skoro składy 12-wagonowe nie wystarczają to puszczać więcej tych składów. To , że potoki podróżnych na tej trasie są ogromne wie każde dziecko. Dobrze by też było by pociągi Ww-Ł powydłużać. Z jednej strony : Białystok, Terespol, Lublin, Olsztyn, a z drugiej Wrocław, Jelenia Góra
_________________ Bojkotuję forum z powodu uprawiania tam polityki oraz przez faworyzowanie danej opcji politycznej . Pozdrawiam .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum