Jeździ EU07, bo sporo EP09 nie ma jeszcze wymienionych osi i stoją. Dla RŻD nie ma ich zwyczajnie skąd wziąć, skoro na wszelakich galeriach musimy ostatnio oglądać kompromitujące obrazki planowych pociągów EIC ciągniętych 120 km/h przez siódemki po CMK (płacimy za to wszyscy jak za 160 km/h, dla przypomnienia...). Ciekawe czy nadal aktualne jest info z forum, że tym EP09 co jeszcze/już są na chodzie zabroniono jeździć szybciej niż 150 km/h ze względu na zużycie jakichś tam części które są za drogie.
Oczywiście jakby IC puścili Taurusa który jest naturalnym wyborem na czymś co jeździ na trasie Terespol - Siedlce i potem CMK to znaczna część forum by ich zlinczowała...
Jeździ EU07, bo sporo EP09 nie ma jeszcze wymienionych osi i stoją. Dla RŻD nie ma ich zwyczajnie skąd wziąć, skoro na wszelakich galeriach musimy ostatnio oglądać kompromitujące obrazki planowych pociągów EIC ciągniętych 120 km/h przez siódemki po CMK (płacimy za to wszyscy jak za 160 km/h, dla przypomnienia...)
1. Powiedz mi, które EP09 stoją na nie wymienione osie.
2. Jakie EIC ostatnio jadą na EU/P 07?
Obsługa wagonów sypialnych jest niezmienna od Moskwy do samej Nicei. Prowadnicy oraz prowadnice zostali wybrani w drodze specjalnego konkursu jaki zorganizowało u siebie RŻD. Obsługa mówi w języku rosyjskim , francuskim i angielskim. Pociąg zabiera pasażerów z Moskwy/Mińska do Warszawy tylko do sypialnych od czoła składu. Nie zabierają do wagonów LUX. Pociąg ma postoje na terenie kraju wyłącznie techniczne. W Warszawie wsiada drużyna IC która prowadzi Go do Katowic oraz włączają nasze restauracyjne. W Katowicach wsiada drużyna IC która prowadzi Go do Bohumina. Wagony restauracyjne IC jadą z Warszawy do Nicei i zostały specjalnie przygotowane. Pociąg opuszcza Katowice o godzinie 14:04 i przez Tychy , Pszczynę kieruje się jak nasze EC do Zebrzydowic gdzie ma postój około 40 minut. W drodze powrotnej z Zebrzydowic jedzie analogicznie do Katowic , skąd po 23:00 w niedzielę wyjeżdża w stronę Warszawy. Tam restauracje są wyłączane.
_________________ PKP PLK - SWOJE KADRY BETONUJEMY PROFESJONALNIE
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Według informacji radia moskiewskiego, od 12 grudnia rosyjskie koleje RŻD zamierzają skrócić czas przejazdu luksusowym pociągiem sypialnym Moskwa –Nicea co najmniej o 2,5 godziny. Pociąg ten wg czasu miejscowego odjeżdżać będzie z Moskwy z dworca Białoruskiego w czwartek o 17:21, a przyjeżdżać do stacji docelowej w sobotę o 17:44. W drogę powrotną z Nicei wyruszy w niedzielę o 19:43 a przyjedzie do Moskwy we wtorek o 23:17. Według nowego rozkładu, całą trasę przez Brześć, Katowice, Ostrawę, Wiedeń i Genuę pociąg RŻD pokona w około 50 godzin.
_________________ PKP PLK - SWOJE KADRY BETONUJEMY PROFESJONALNIE
Niestety, na pociąg Moskwa-Nicea i w przeciwnym kierunku nie kupimy biletów z/do Polski. Poniżej szczegóły e-maila:
Dzień dobry.
przepraszamy ale na ww pociag nie ma odprawy na terenie Polski dla
zwyklych podroznych indywidualnych jak i dla pracownikow kolejowych
emerytow i czlonkow ich rodzin ; reasumujac do pociagu z Moskwy do Nicei
na terenie Polski nie mozna wsiasc
Pozdrowienia od PKP Intercity S.A.
Trzeba mi będzie jechać albo do Brześcia albo do Bohumina. Chyba Bohumin wybiorę, tam wiz nie trzeba.
Orientuje się ktoś może jaka jest przyczyna, że na terenie Polski nie ma normalnej odprawy podróżnych? Trochę to dla mnie niepojęte akurat. Czemu to znowu Polacy są traktowani jako ci gorsi, którym nic się nie należy, i którzy na nic nie zasługują? W końcu za bilet płacilibyśmy tyle samo co każdy inny.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum