A to nie jest czasami tak, że wezmą PDO i zatrudnią się np. w PR. Wtedy będzie to absurd i ich cwaniactwo. Jeśli tak się stanie będzie to znaczyło, że Twoje pisanie to krokodyle łzy. Płaczesz powołując się na krzywdę calego Białogardu, a myślisz tylko o sobie
Absurd to wprowadzenie nieprzemyślanego programu jakim było PDO - ale akurat Ty tego nie chcesz widzieć i nie masz woli i odwagi aby napisać, że jest to GŁUPOTA!
Przeprowadzono darmową ankietę w postaci "chcesz odejść czy nie" i wynik zaskoczył tych co tego potworka wymyślili. Teraz będzie wprowadzony kolejny ale już nie plebiscyt czy ankieta tylko grupowe zwolnienia bo w jakiś sposób te 2.000 trzeba znaleźć.
Tu dochodzimy do problemu - jak ich znaleźć i dlaczego to mają być "oni".
Poza kryteriami matematycznymi nie widać ŻADNYCH przesłanek czy to ekonomicznych czy społecznych czy innych. Dyrektorzy poszczególnych zakładów mogą podejść do tego tak jak "mój" - kazali to wykonuje. Liczba się zgadza to o co chodzi?
A propos moich krokodylich łez - wiele wypowiedzi , od słynnego profesora aż po prezesa sprowadza się do tego, że PR to "wróg" i przyczyna wszelkiego zła dla IC. Mam nadzieję, że choć to potwierdzisz?!
Skoro tak to dlaczego wprowadza się PDO i pozwala odejść w końcu do "konkurencji". Przecież to tylko wzmocni pozycję PR a czy o to chodziło?
Dlaczego nie potrafili przeprowadzić "kontrolowanego" odejścia i nie przedyskutowali takiego wariantu?
Skutki społeczne jak i "odmłodzenie" struktur zatrudnienia jak najmniejszym kosztem było chyba lepszym rozwiązaniem?
Co do tematu Białogardu - jako ciekawostka - jako "jedyni" mamy szlak do Poznania -Szczecina -Gdyni - i szlak Poznań- Szczecin. Jesteśmy wobec tego najbardziej operatywni w stosunku do maszynistów ze Szczecina i Słupska. Wobec tego mogę się domyślać, że byliśmy potrzebni do obsługi na tych odcinkach a co się stało, że staliśmy się "solą w oku" to proszę sobie odpowiedzieć samemu. Zobaczymy jak wejdzie ryczałt za kilometry - wtedy ktoś sobie o takich jak My przypomni i będziemy jeździć jak wariaci a te "wyżły" które teraz biorą kupę kasy za kilometry będą jeździć z Szczecin Główny na Łęgi i na powrót. Może dlatego jesteśmy potrzebni w Szczecinie aby teraz robić za "niewolnika" i do tego z darmowym pasażerem? Posiadamy zaplecze socjalno-biurowe o jakim mogą oni pomarzyć! Te alubaty na Łęgach to dopiero szczyt komfortu a o "podziemiach" w Słupsku nie wspomnę. Koszty? Cały budynek z ogrzewaniem i mediami to ok. 2.000 złotych. Cholernie wielkie oszczędności ! Pamiętam Dyrektorów którzy wizytowali Białogard i snuli ambitne plany związane z wykorzystaniem takiego zaplecza w które w zasadzie nie ma potrzeby inwestować. Co się stało, że ich plany i zamierzenia spaliły na panewce należy się domyślać.
Kolejny raz jest to dowodem, że przez dwa lata nikt pomysłu na to nie miał a jeśli już to obawa przed podejmowaniem samodzielnych decyzji była większa niż się Nam wydaje. Jest tak do dziś - samodzielność poszczególnych Dyrektorów Zakładów istnieje li tylko na papierze. Strach przed "pakowaniem walizek" jest chyba duży?
Tak więc nie pisz mi o krokodylich łzach - podejmij więc dyskusję ale na argumenty a nie na widzimisię.
Czy myślę o sobie? Na pewno! Nikt mi tego nie zabroni!
Czy jednak "władza" IC myśli o firmie i jej przyszłości? Obawiam się, że tak- myśli -ale na samą firmę patrzy nie przez różowe okulary tylko przez maskę spawalniczą. Efekty widać jak na dłoni.
_________________ "Płynie się zawsze do źródeł pod prąd, z prądem płyną śmiecie"
Zbigniew Herbert
Najgorszym absurdem jest możliwość otrzymania odprawy z PKP IC a następnie podjęcie pracy w innej spółce z Grupy PKP, np. w PKP PLK.
To jest rozrzutność i niegospodarność.
Jesteśmy wobec tego najbardziej operatywni w stosunku do maszynistów ze Szczecina i Słupska. Wobec tego mogę się domyślać, że byliśmy potrzebni do obsługi na tych odcinkach a co się stało, że staliśmy się "solą w oku" to proszę sobie odpowiedzieć samemu
Także jak dla mnie nie jesteście wcale potrzebni bo Szczecin i Słupsk spokojnie sobie objadą wszystkie pociągi Ach te położenie geograficzne
_________________ Żeby mieć prawo głosu, trzeba nauczyć się słuchać
silver_surfer, jak ma "Szczecin" robić pociąg na odc. Poznań-Kołobrzeg? Nie da rady wyrobic się w godzinach.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Srebrnousty - zapamiętaj raz na jutro - nie ma czegoś takiego w IC Zakład Północny jak "Słupsk" !!!
Być może niedługo nie będzie BZGST2 ale póki co decyzji nie ma.
Damian - kreatywność marszuty na PKP jest tak wielka, że w niejednym przypadku maszynista pracował 13 godzin wykazując na papierze 12. To tak dla dobra firmy jak i grupy TKM.
W "Cargo" słynni z tego byli "zawodnicy" ze Szczecinka gdzie odznaczony blaszką ZZM piotruś tak zniewolił maszynistów, że stało się to tam normalką.
To, że maszyniści ze Słupska także robili takie "fiki miki" w IC nie jest żadna tajemnicą.
To, że w swej chytrości fenole nie chcieli być gorsi nie dziwi - słyną ze swej "pomysłowości" na cały Kraj.
Tak więc nie wciskam kitu o srebrnousty - twoja manipulacja aby posłużyć się Słupskiem ( pokornym w swej działalności związkowej i nie tylko - chociażby w osobie już niepracującego "szczurka" ) aby fenole wspólnie z nimi "rozjechali" Białogard to nie to samo co znajomość szlaku maszynisty z Białogardu na odcinkach które wymieniłem.
Gwoli przestrogi dla Słupska -dziwi mnie taka propozycja z twojej strony dla nich - Szczecin ma zasłużoną kartę w tym, że w miejscu lokomotywowni Słupsk zieleni się trawa i to na dodatek na wyrównanej spychaczami ziemi. Jest takie przysłowie - tego samego złodzieja nie wpuszcza się do domu dwa razy.
PS. Istnieje pokrętna teoria w dwóch odsłonach - jedna jest taka, że Białogard ma zostać zaorany za "zasługi" Gumisia ( przeceniają moje zasługi ) a druga, że to "zemsta" małego krzysia za te 40 głosów jakich nie dostał w wyborach do RN IC i z tym się zgadzam - nie należały mu się.
_________________ "Płynie się zawsze do źródeł pod prąd, z prądem płyną śmiecie"
Zbigniew Herbert
Damian Łódź, Te pociągi może robić Poznań.
gumis, Nie wiem dokładnie jak z mechanikami, ale jeśli chodzi o drużyny konduktorskie to w Słupsku jest prawie 50cio osobowe gniazdo IC.
Szymek, ale kolega na którego post odpowiedziałem pisał że Szczecin robi Poznań-Kołobrzeg.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
@Damian Łódź @Szymek Panowie - zwątpiłem i musiałem się dopytać i Szczecin spokojnie się zamyka w 12h pracy, także to, co pisze Gumiś że nie piszą pasażera i pracują 13 godzin to dopiero Manipulacja - standard. Gumiś o tym, że istnieje "obieg Słupski" wie każdy, także nie potrzebnie się napinasz, ale to pewnie przez niechęć Białogardu do Słupska, ale to twoi przyszli koledzy z "Gniazda" także chyba jednak ich polubisz
Cytat:
Być może niedługo nie będzie BZGST2 ale póki, co decyzji nie ma.
Stary twoja druga ksywka powinna brzmieć DiS - Domysły i Spekulacje.
Ja wiem, że jesteś mega zły i pewnie też bym tak samo reagował, atakował wszystko i wszystkich gdyby to tylko mi zlikwidowali miejsce pracy i kazali do nowego dojeżdżać 200km, ale wydaje się "kto sieje wiatr ten zbiera burze"
_________________ Żeby mieć prawo głosu, trzeba nauczyć się słuchać
silver_surfer, możesz podac chociaz jeden przykład obiegu drużyn trakcyjnych Szczecin na trasie Poznań-Kołobrzeg?
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
silver_surfer, w sumie to się mozna zmiescic, czyli tak:
L 87122 Szczecin 9:35 - Poznań 13:02 (PR)
38103 Poznań 13:34- Kołobrzeg 17:38
L 88731 Kołobrzeg 17:58-Szczecin 20:29 (PR)
Czyli można pogratulowac myslenia osób odpowiedzialnych za obiegi w IC, jeżeli rzeczywiście IC Szczecin prowadzi Krakowiankę.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Damian Łódź stary osłabiasz mnie, nie wiem gdzie szukałeś (gumiś ci nie pomagał przypadkiem ?)
30 min na sitkolu i znalazłem coś takiego
83110 Szczecin Główny 10:49 - Poznań Główny 13:26
38103 Poznań Główny 13:55 - Kołobrzeg 18:04
pas PR 89726 Kołobrzeg 18:36 - Białogard 19:17
58103 Białogard 19:53 - Szczecin Główny 21:48
Jeżeli tak jeżdżą to zobacz jakie efektywne wykorzystanie jednego człowieka, jak napisałeś "pogratulowac myslenia osób odpowiedzialnych za obiegi w IC" fakt piwo by się należało i to nie jedno.
_________________ Żeby mieć prawo głosu, trzeba nauczyć się słuchać
silver_surfer, a widzicie, ja patrzyłem w Orbis, bez zmian czasowych,a to ,że się cofają z Kołobrzegu do Białogardu to nie było o tym mowy,
ps. żaden gumiś mi nie pomagał.
oczywiscie nie ma pewnosci o takich obiegach.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum