Pomyliłem się i tyle nie 22.30 a 19.30
A proszę Cię bardzo Loker ustalimy termin i się spotkamy nie widzę przeszkód tylko w jakąś normalną pogodę i oczywiście wtedy kiedy będziesz miał czas
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
a powiedz co za sens dzielenia relacji, skoro składy te same zcasowo to samo i z powrotem jedzie z Krynicy?!
Jeszcze raz! Bo koszt opłaty dla PLK za szynobus czy motorak jest o wiele niższy niż za EN57
Bo szynobus zużyje mniej prądu (bądź innego paliwa)
A ludzie się spokojnie zmieszczą.
Czyli robimy bezpośrednie połączenia Nowego Sącza ze Słowacją, skomunikowane z EN57 z Krakowa, oszczędzając na opłatach dla PLK i Energetyki!
KNS sam sobie odpowiedziałeś ilośc kursów 11 do 2 . To samo odpowiada za siebie.
A poza tym Jaworzyna nie miała zapewniać tylkopodróżnych na odc Kraków-Krynica, ale wymiany Kraków-Tarnów, Tarnow-Grybów/Sącz, Krakow-Grybów-Sacz i posrednich
No widzisz, a ja mieszkam w Krynicy od urodzenia i naprawdę NIE potrzebujemy pociągu jadące prawie 5 godzin do Krakowa, tylko pociągów do Piwnicznej, lub Tarnowa, a trzymanie na siłę Jaworzyny dla zasady, że była to musi być jest bez sensu. Za to propozycja lokera/kryniczanina przyspiesza podróż na wymienionych przeze trasach nawet dwukrotnie.
juz się ustosunkuję do Twoich propozycji
Kraków-Oświęcim-Czechowice ok
Kraków-Zakopane małe korekty:
7.10 Regio+
9.10 do Suchej
12.10 Regio+
16.10 do Zywca reszta ok
Kraków-Nowy Sącz
6.45 do Krynicy
8.45 tarnów
10.45 Krynica
17.45 ja bym, dał Krynicę czyli powrót do rozkł 2005 ale może byc NS
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Co do ilości kursów. Dam przykład mojego znajomego z Nowego Sącza, obecnie mieszkającego w Krakowie. Jeździ tylko Szwagropolem, bo krótszy czas przejazdu, bo jeździ kursami za 9 zł, bo komfortowe autobusy, bo są często, bo dobrzy kierowcy, bo dobra logistyka firmy.
Jak to już kiedyś pisałem: ludzie wybrali. Pojawił się przewoźnik, ale którego kolej nie jest żadną konkurencją. Trans-Frej podupadł, wszedł VOYAGER, więc Trans-Freja w Sączu już ponąć nie zobaczymy...
Przewozy Regionalne muszą szukać oszczędności. Mnie już niepokoi ta ciągła niepewność - czy jutro znowu PLK nie zamknie szlaku za nie zapłacone faktury. Muszą też układać rozkład pod ludzi, aby wybrali pociąg. A dla tych co nie mają wyboru i już jeżdżą pociągiem dać lepsza ofertę, by tym bardziej jeździli.
Ja nie neguję tego co mówicie tylko ja bym 2 kursy mimo to zostawił. tak dla sanatoriów czy innych turnusów reszta może być dobra
A co do jaworzyny to się Loker nie zrozumieliśmy
Mnie chodzi o to co dało jej dzielenie w tarnowie skoro powrotna jedzie bez dzielenia!
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Do ostatniego postu Lokera pełna zgoda. Byle to było przemyślane uzgodnione z ludzmi i podane prosto i jasno a Nie to co obserwujemy od roku
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
A z Tarnowem mamy też numer. Bo do Tarnowa często EN57 nie wystarczy, a do Nowego Sącza dwie EN57 to za dużo. Może rozdzielać skład @ EN57 w Tarnowie na Nowy Sącz i Rzeszów?
A no po to, aby można było się dostać z bagażami. A tak z ciekawościw Grybowie bus z Topolowej czy dworca autob?
Może być tak, że Jaworzyna o 6.15 jedzie do Kosic i mamy dodatkowy kurs wieczorny do Krakowa oczywiście Plavec /Kosice jako R+
[ Dodano: 12-12-2010, 17:00 ]
W kazdym razie niby sens jest laczenia relacji a tu mamy taki kwiatek...
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Pojawił się przewoźnik, ale którego kolej nie jest żadną konkurencją. Trans-Frej podupadł, wszedł VOYAGER, więc Trans-Freja w Sączu już ponąć nie zobaczymy...
Z dworca gdzie odjeżdżał Frej odjeżdża teraz PKS przelotowymi z Krynicy. Voyager nawet godzin do Freja nie ma zbliżonych
Linia teoretycznie jest zawieszona na 3 miesiące (na tyle pozwala prawo), ale w praktyce Frej już nie wróci, kto by chciał jeździć blaszakiem, jeśli obok stała Bova czy Volvo Szwagropolu, Volvo czy Mercedes PKSu, czy Setra Voyagera.
A już na marginesie abstrachujac od rozmowy cobyście powiedzieli na to, aby jak już poustalamy wszystko i dojdziemy do kompromisu wysłać reprezentację do UM i PR w celu przekazania im tych propozycji pasażerów?
Może w końcu wezmą to pod uwagę. Ja bym proponował reprezentację zlozoną z Kryniczanina, Lokera i Krzysztofa. Macie doświadczenie stworzymy wspolne projekty i je zlozymy.
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Dokładnie popieram. też myślę, że Krzysztof obyty jest w mediach i kontaktach z urzędami i jśli się zgodzi to dobry pomysł
Narazie z analizą trzeba uzgodnić jedną wersję a nie, że wysyłamy kilka.
Potraktują nas poważnie jak im wyłożymy czarno na białym co i jak. Trzeba ustalić nieścisłości i działać
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 12-12-2010, 17:15
Niekonkurencyjnosc pociagow z Sacza do Krakowa jest bezapelacyjna. Jednak, przy paru zmianach ktore nizej napisze, daloby sie trochę tego tortu oderwać.
Pierwszy REGIO z Sacza do Tarnowa moglby jechac prosto do Krakowa, łącząc go z REGIO ktory w tym sezonie jechal: Tarnow 6:20, Krakow 7:40. I tak mielibysmy:
N.Sacz 4:30
Tarnow 6:20
Krakow Gł. 7:40
Dunajca połączyć z Krakowskim Parchem, na odc. Krynica-Tarnów postoje prawie wszedzie, bez Kłokowej czy Jamnicy, za Tarnowem przyspieszony i tak mielibysmy:
N.Sacz 6:00
Tarnow 7:40
Krakow Gł. 8:40
Kolejna osobowke z Krynicy puszczamy do Krakowa, łącząc z REGIO Tarnow 9:30-Krakow 10:50.
Nowy Sacz 7:40
Tarnów 9:30
Krakow Gł. 10:50.
Żeby załatać dziurę między 7:30 a 11:30 puszczamy REGIO godzine wczesniej, o 10:20.
N.Sacz 10:20
Tarnów 12:10
W tym czasie zaczyna bieg w Tarnowie REGIO do Rzeszowa. Połączyć, mamy polaczenie Krynica/Sacz-Rzeszów.
Muchowoz do Stroz z godziny 13:25 wydluzamy do Tarnowa, lecz puszczamy godzine wczesniej, o 12:25 i tak mielibysmy:
N.Sacz 12:25
Tarnów 14:20
Krakow Gł. 15:45
Pociag o 14:25 jedzie do Krakowa juz obecnie:
N.Sacz 14:25
Tarnów 16:20
Krakow Gł 17:45
Pociag o 15:25 niegdys jechal do Krakowa, nie ma przeszkod by polaczyc go z REGIO Tarnow-Krakow, bo to i tak ta sama jednostka.
N.Sacz 15:25
Tarnów 17:15
Krakow Gł. 18:35
Jaworzyne puscic w starych, sprawdzonych godzinach, za Tarnowem przyspieszona.
N.Sacz 17:25
Tarnow 18:15
Krakow Gł 19:15
Ostatnim pociagiem do Krakowa byłby pociag z Koszyc:
N.Sacz 19:45
Tarnów 21:40
KRakow Gł. 22:45.
I co, nie da się Bez dokładania kilometrow mozna wyslac pociagi do Krakowa o godzinach 4:30, 6:00, 7:30, 12:25, 14:25, 15:25, 17:25 i 19:45.
To juz byloby coś.
Do tego jeszcze np nocna Cracovia o 2:45, TLK Krynica-Warszawa 17:25 (z oferta Last Minute za 13 zł) i wyglada to zdecydowanie ciekawiej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum