Przęsła mogą przywieźć gotowe, wstawią i po robocie.
Podobna sytuacja była w Stanach koło Nowej Soli po II wojnie światowej. Niemcy wysadzili most, Polacy odbudowali i Odrą przetransportowali przęsła (4szt.) w tym jeden ponad 100 metrowy.
Mowa o linii kolejowej Żagań - Wolsztyn przez Kożuchów, Nowa Sól, Konotop, Kolsko.
Stary Sącz: za miesiąc nowy most kolejowy na Popradzie
2010-11-18
Żródło: Gazeta Krakowska
Ruszył najważniejszy etap odbudowy mostu kolejowego na Popradzie - montowanie stalowych przęseł. Zanim to nastąpiło, stanęły nowe filary i przyczółki mostowe oraz umocniono obydwa brzegi. 136-letnia przeprawa runęła do wody 4 czerwca pod naporem potężnych drzew niesionych przez wezbraną rzekę.
Pracownicy firmy INTOP z Tarnobrzega najpierw usunęli powaloną konstrukcję. Po montażu przęseł zaczną układać tory. Termin oddania mostu do użytku - połowa grudnia. Koszt inwestycji to 15 mln zł.
_________________ PKP PLK - SWOJE KADRY BETONUJEMY PROFESJONALNIE
Panowie! Jak się ma sprawa na dzisiaj? Słyszałem, że przęsła mostu pochodzą z jakiejś starej przeprawy... Czy ktoś może zdementować/potwierdzić informację? Czy Koszyce już skreślone definitywnie?
Już zrobili ten most. W TVP Info pokazywali go - wjechały nań dwie ST43. Następnie, wg redaktorów, ma przejechać "pociąg papieski". No i była mowa o wznowieniu ruchu towarowego PKP Cargo.
_________________ PLK - Pazerne Likwidatorstwo Kolei
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum