Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Znikające pociągi przez błędy urzędników
Autor Wiadomość

Baranczak Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Szczecin/Sierpc

PostWysłany: 20-12-2010, 08:48    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Poza tym KONIECZNIE więcej kursów na Toruń - Sierpc, dwie pary to ZA MAŁO.

Jakie dwie pary?? Od nowego rozkładu jest tylko jedna. Pewnie, że chciałoby się więcej i to najlepiej skomunikowanych na Płock.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

contraboy Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Wrz 2007

PostWysłany: 20-12-2010, 12:55    Odpowiedz z cytatem

gryff napisał/a:
Z Działdowa do granicy województwa jest ok 30 km


a podobno war-maz zrobiło sie pro kolejowe Wink Very Happy

w wojewodztwach z najwyższą stopą bezrobocia transport zbiorowy powinien być priorytetem...

ale jak sie tyłek wozi nowym służbowym samochodem za nasze pieniądze, to tak to potem jest


wystarczyłoby odciąć na tydzień tych decydentów na stołkach od samochodów i by przejrzeli na oczy Smile


Co do odcinka na Sierpc, to ja bym widział go z Chojnic...ale jak się nie ma czym i sie nie chce, to nie ma o czym dyskutować Smile


Taka firma nie ma czym jeździć w Polsce Smile
Gdyby było cieplej, myslalbym że to prima aprillis
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET40 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Kwi 2010
Skąd: Stolyca województwa.

PostWysłany: 20-12-2010, 17:47    Odpowiedz z cytatem

Dobry pomysł z tymi Chojnicami, gdyby utworzono połączenie Chojnice - Płock, to znacznie ułatwiony byłby dojazd z Płocka do Trójmiasta i nazad - wystarczyłoby się przesiąść w Chojnicach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

gryff
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 20-12-2010, 19:16   

Tak Chojnice -Płock ale wyłącznie przez Bydgoszcz -Toruń -Sierpc ,ponieważ przez Grudziądz -Brodnicę odpada ze względu na fatalny stan szlaku między Brodnicą a Sierpcem
Powrót do góry

contraboy Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Wrz 2007

PostWysłany: 21-12-2010, 01:16    Odpowiedz z cytatem

Apropo pesobusów...to ost kurs z Torunia do Grudziądza w poniedziałek chyba znowu awaria i musiał się wspomóc duńczykiem, przez co zaliczył ok 2h opóźnienia

Jeśli tak awaryjny tabor miałby obsługiwać połączenia typu Chojnice-Płock, to ja nie widze sensu takich połączeń, bo ludzie sami by z nich zrezygnowali po czasie ze względu chociażby na awaryjność taboru i opóźnienia/brak skomunikowań itp
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kowal331 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Gru 2008
Skąd: Gdansk

PostWysłany: 22-12-2010, 18:40    Odpowiedz z cytatem

Arriva powoli staje się przewożnikiem autobusowym.Już trzeci dzień z rzędu odwołanych jest 10 pociągów,za które kursują autobusy.Ciekawe co na to Urząd Marszałkowski?Pewnie zadowolony,bo za te kursy dotacji nie będzie musiał wypłacić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pawel_15 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2010
Skąd: Pokuć

PostWysłany: 22-12-2010, 18:52    Odpowiedz z cytatem

A co, gówniane SA106 nawaliły które są własnością Urzędu Marszałkowskiego Very Happy ?

_________________
Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET40 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Kwi 2010
Skąd: Stolyca województwa.

PostWysłany: 22-12-2010, 19:29    Odpowiedz z cytatem

gryff napisał/a:
Tak Chojnice -Płock ale wyłącznie przez Bydgoszcz -Toruń -Sierpc ,ponieważ przez Grudziądz -Brodnicę odpada ze względu na fatalny stan szlaku między Brodnicą a Sierpcem

No ja o tym wiem Smile. Poza tym dlatego przez Bydgoszcz - Chełmżę - Toruń - Sierpc, gdyż chodzi również o to, żeby ta relacja była po prostu połączeniem kilku dotowanych osobówek z krótkim przedłużeniem bez dotacji (Płock). W ten oto sposób Płock zyskałby połączenie prawie dalekobieżne, z Toruniem, Bydgoszczą i może Chojnicami Smile.

Poza tym najlepiej chyba, jeżeli będą kierować SA106 gdzie się da w trakcji ukrotnionej - kiedy jeden nawali to drugi go pociągnie/popcha.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

contraboy Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Wrz 2007

PostWysłany: 22-12-2010, 20:20    Odpowiedz z cytatem

może ktoś napisac jak to wygląda z kka? chce się wybrać w trasę i aż strach udać się na dworzec by dojechać do Torunia na przesiadkę i się zastanawiam czy to ma sens Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 24-03-2014, 19:14    Odpowiedz z cytatem

Arriva zaniepokojona pomysłem ograniczenia przewozów kolejowych na Kujawach.

Joanna Parzniewska, rzeczniczka Arrivy RP, mówi w rozmowie z „Rynkiem Kolejowym”, że Arriva ze zdziwieniem przyjęła pomysł znaczącego ograniczenia udziału przewozów kolejowych w transporcie zbiorowym w woj. kujawsko-pomorskim.
Chodzi o dokument pn. „Studium transportowe województwa kujawsko-pomorskiego na potrzeby planu zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego”, który prezentowany był w lutym podczas sesji Sejmiku Woj. Kujawsko-Pomorskiego. Dokument ten jest wstępem do wojewódzkiego planu transportowego. Jego autorzy niezwykle silnie zaakcentowali konieczność rozwoju transportu autobusowego w regionie, przy jednoczesnym zmniejszeniu roli transportu kolejowego.
W materiale zaprezentowanym radnym został m.in. przeanalizowany wariant, w którym obsługa linii spalinowych w regionie miałaby zostać ograniczona tylko do linii Toruń – Grudziądz i Bydgoszcz – Tuchola/granica woj. pomorskiego.
– Z niepokojem przyjmujemy sygnały dotyczące założeń przygotowywanego Studium Transportowego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na potrzeby Planu Zrównoważonego Rozwoju Publicznego Transportu Zbiorowego. Z upublicznionych materiałów wyraźnie rysuje się kierunek planowanych działań zmierzających do ograniczenia roli kolei w regionie. Znane nam założenia obejmują między innymi zamknięcie dla ruchu linii 208 Brodnica-Wierzchucin, co biorąc pod uwagę znaczenie tej linii, łączącej ważne ośrodki miejskie w regionie, jest niezrozumiałe. Takie plany zaskakują tym bardziej w kontekście planowanej modernizacji tej linii. Ponadto, w przypadku realizacji założeń dokumentu, miasto Grudziądz zostanie pozbawione komunikacji kolejowej z kierunku Malborka i Laskowic Pomorskich, co stoi w sprzeczności z planami ogólnokrajowymi dla tego miasta, liczącego 100 tys. mieszkańców. Warto też pamiętać o braku równoległej infrastruktury drogowej w przypadku niektórych linii przeznaczonych do zamknięcia, szczególnie linii 215 Czersk-Szlachta, gdzie brak połączeń kolejowych oznacza de facto pozbawienie mieszkańców dostępu do transportu publicznego – zwraca uwagę Joanna Parzniewska, rzeczniczka Arrivy.

Więcej:

http://www.rynek-kolejowy.pl/51477/arriva_zaniepokojona_pomyslem_ograniczenia_przewozow_kolejowych_na_kujawach.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 3 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl