Czyli już się najeździł do Węglińca i Niegosławic?
Dlaczego lubuski szynobus? Może jest to związane z tym, że większość ruchu na Żary - Węgliniec i część na Żagań - Legnica przejęły dolnośląskie szynobusy? (Koleje Dolnośląskie)
Może tu wyżalę się na to cholerne Lubuskie. W ostatni piątek wybrałem się na mały rajd po szynobusach lubuskiego... Nie znalazłem w całym województwie nic poza jednym spóźnionym 70 minut SPOTem ze Szczecina do Zielonej Góry!
Zbąszynek - Międzyrzecz KKA
Międzyrzecz - Rzepin KKA (rozlatujący się mały bus)
Rzepin - Jerzmanice Lubuskie KKA (wybaczam, remont)
Zielona Góra - Węgliniec KKA (relacja Z. Góra - J. Góra, ale od Węglińca Dolny Śląsk zapodał kiblem uff...).
Wszyscy kierowcy KKA to hardkorowcy i drifterzy. Utrzymanie dróg w tym województwie przypominało ubijanie śniegu nawet na krajówkach przez samochody, a wiecznie spóźnione autobusy KKA ciągle na pełnej...
Może by tak UMWLubu przyjrzał się co się wyczynia w tym województwie. Skoro nie ma szynobusów na ogarnięcie nawet linii Zbąszynek - Gorzów to kto każe jeździć do Forst czy Sulęcina?
I jeszcze to podejście (jak to mój kumpel mówi "rodem z Polski C") na które składa się tylko wysadzanie pasażerów już jadących i olewanie tych co mogą czekać gdzieś po przystankach zasypanych śniegiem...
@Sko: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego ma nosie kolej, a w PR Zielona Góra jest taki sam burdel, jaki był za Dwojaka (teraz jest Bieruta). Ty się męczyłeś jeden dzień, a my tu musimy cały czas to znosić. Na południu lubuskiego sytuację poprawiły dolnośląskie szynobusy. W nowym rozkładzie na razie nie słyszałem o KKA...
Zbąszynek - Międzyrzecz KKA
Międzyrzecz - Rzepin KKA (rozlatujący się mały bus)
Rzepin - Jerzmanice Lubuskie KKA (wybaczam, remont)
Zielona Góra - Węgliniec KKA
Koleje Lubuskie i Podkarpackie to prawie przedsiębiorstwa autobusowe.
Na pl.misc.kolej napisaliby: trzeba trzymać Stonkę z bonanzą w rezerwie!
Szynobusu w rezerwie nie ma?! Z Gorzowa do Krzyża dają SA105?
@Sko: Ty się męczyłeś jeden dzień, a my tu musimy cały czas to znosić. Na południu lubuskiego sytuację poprawiły dolnośląskie szynobusy. W nowym rozkładzie na razie nie słyszałem o KKA...
Składam kondolencje. Chciałbym życzyć, żeby północ mogła kiedyś Wielkopolska ratować...
PESA dostała homologację, ale z tego co słyszałem od słupka granicznego do stacji Forst prędkość maksymalna to 50 km/h (tak samo jak SA105).
Ponadto wczoraj 17 grudnia SA133-003 "zdechł" na popołudniowym pociągu z Legnicy do Forstu, ludzie spędzili w szynobusie ładnych parę godzin, PR-y wysłały do Rokitek autobus zastępczy, ale po drodze był wypadek z udziałem tira i trzech osobówek i autobus utknął w korku. Ostatecznie po szynobus puścili SM42 z Cargo. Ale jaja...
A swoją drogą to w Żaganiu mają jeszcze jakieś lokomotywy? Czy w związku z likwidacją szopy wszystko pojechało do Węglińca czy coś zostało do obsługi manewrów i ruchu towarowego?
Pytanie było o lokomotywy i o szopę, stąd moja odpowiedź. A jeśli chodzi o Przewozy Regionalne to w Żaganiu na chwilę obecną jest SA133-003, SA105-102 i SA105-105.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum